دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

مدیریت آنلاین حقوق و دستمزد در دانشگاه آزاد 

دوشنبه، 02 بهمن 1396
کد خبر: 2278
ساعد نیور: دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه از راه اندازی سامانه آنلاین مدیریت متمرکز حقوق و دستمزد در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، در راستای ایجاد شفافیت مالی ، مهندس میثم میرزایی با بیان اینکه سامانه مدیریت متمرکز حقوق و دستمزد در دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی https://hesabdar.iau.ir در دسترس قرار گرفته است، گفت: در صورت استفاده از شماره همراه در سامانه کلمه عبور برای کارکنان و اعضای هیات علمی پیامک می شود.

دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به ضرورت شفافیت ساختار مالی دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای سیاست های راهبردی رئیس هیات موسس و هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سامانه مدیریت متمرکز حقوق و دستمزد دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شده است.

وی با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی و ارج نهادن به زحمات کارکنان و اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: مدیریت بر منابع مالی و شفاف سازی حقوق و دستمزد می تواند علاوه بر نظارت عملی و دقیق بر وضعیت اقتصادی و مالی دانشگاه ، رضایت نیروی انسانی را تامین کند.

میرزایی افزود: این سامانه کلیه اطلاعات پرداخت و تسهیلات کارمندان و اعضای هیات علمی را به صورت بر خط قابل ارزیابی و نظارت می کند. این امر موجب توزیع عادلانه منابع حقوق و دستمزد در مجموعه دانشگاه خواهد شد.

دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: متاسفانه کسانی هستند که از عدم شفافیت و نابسامانی سوء استفاده کرده و در مقابل شفافیت می ایستند که به فضل الهی با همت و تلاش گسترده نیروهای عدالت خواه دانشگاه این سدها شکسته خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه برای اطلاع بیشتر از این سامانه می توانند به کانال اطلاع رسانی به نشانیhttps://www.t.me/iausalary.com مراجعه کنند.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله !
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه