ساعدنیوز
ساعدنیوز

مدل لباس مشکی بچگانه برای محرم

  چهارشنبه، 29 تیر 1401   زمان مطالعه 7 دقیقه
مدل لباس مشکی بچگانه برای محرم
ماه محرم و صفر، ماه عزیزی برای مسلمان، به‌خصوص شیعیان است. در این ماه که بسیاری از شیعیان دنیا به یاد آزادگی امام حسین (ع) و یارانش عزاداری می‌کنند و نذر می‌دهند، پوشیدن لباس مشکی سنتی کهن است که از سال‌های گذشته از نیاکانمان به ما رسیده است.در این مقاله قصد داریم چند مدل لباس مشکی بچگانه برای ماه محرم و صفر به شما معرفی کنیم .

لباس بچه گانه محرم در بازار و در اکثر فروشگاههای اینترنتی یک ماه قبل از شروع ماه محرم عرضه میشود .بعضی از پدر ماردها برای مراسمات خاص مثل ترحیم و یامحرم برای فرزند خود لباس مشکی بچه گانه میخرند .پوشیدن لباس مشکی سنتی کهن است که از سال های گذشته از نیاکانمان به ما رسیده است.در واقع پوشیدن لباس مشکی در ایام محرم و صفر ادای دین کوچکی به اهل بیت (ع) است.

مدل لباس مشکی بچگانه

ماه محرم و صفر، ماه عزیزی برای تمام مسلمان ها، به خصوص شیعیان است. در این ماه بسیاری از شیعیان جهان به یاد شهادت امام حسین (ع) و یارانش عزاداری و مراسم های مختلفی برپا می کنند و نذر می دهند، پوشیدن لباس مشکی رسم قدیمی است که از سال های قبل از نیاکانمان به ما رسیده است. با نزدیک شدن به ماه سوگواری ( محرم) اکثر کشور های مذهبی از جمله ایران مردم هایشان از کوچک تا بزرگ لباس سیاه بر تن می کنند.

تیشرت بچگانه مشکی محرم

ساده ترین مدل لباس مشکی بچگانه برای محرم، تیشرت مشکی است. در روزهای تابستان کودکان از پوشیدن لباس های گرم آزرده می شوند، از این رو خرید تیشرت پسرانه و دخترانه مشکی بهترین انتخاب خواهد بود.تیشرت مشکی دخترانه و پسرانه به سادگی با لباس های دیگر ست می شود. از این رو شلوار جین پسرانه و دامن دخترانه انتخاب خوبی برای ست با این لباس بچگانه خواهد بود. توصیه می کنیم پیش از خرید تیشرت مشکی بچگانه به جنس آن توجه کنید، چرا که رنگ مشکی گرما را به خود جذب می کند.از این جهت بهتر است تیشرت نخی بچگانه تهیه کنید که جریان هوا از آن عبور می کند و مانع گرم شدن کودکتان در فصل تابستان می شود. در واقع خرید تیشرت نخی مشکی بچگانه بهترین انتخاب برای روزهای تابستان و ایام محرم و صفر خواهد بود.

تصویر پسر

بلوز و شلوار مشکی بچگانه برای محرم

برخی از لباس های بچگانه جنسیتی ندارند و شما می توانید برای کودک دختر یا پسرتان تهیه کنید. یکی از لباس های مناسب روزهای محرم و صفر، خرید بلوز و شلوار بچگانه مشکی است. در واقع بلوز یا پیراهن آستین کوتاه پسرانه یا دخترانه یک لباس مناسب نخی و خنک برای روزهای تابستان نیز خواهد بود.شلوار کتان یا شلوار جین بچگانه مشکی را می توانی به صورت ست یا تک برای بلوز بچگانه تهیه کنید. به یاد داشته باشید که لزومی ندارد کودکتان لباس مشکی به تن کند. رنگ های همچون طوسی و سرمه ای نیز برای مدل لباس بچگانه محرم نیز انتخاب مناسبی خواهد بود.پیش از خرید بلوز و شلوار دخترانه یا پسرانه به اندازه و سایز آن نیز توجه کنید. در صورتی که اندازه لباس مناسب نباشد، مانع تحرک کودکتان می شود و کودکتان خسته و آزرده می گردد. در صورتی که می خواهید خرید اینترنتی بلوز و شلوار بچگانه را تجربه کنید، حتماً جدول سایز سایت فروشگاه آنلاین را بررسی نمایید تا با توجه به سایز کودکتان، خرید لباس مشکی بچگانه راحت تری را تجربه کنید.

تصویربلوز و شلوار مشکی بچگانه

کت چرم بچگانه در ماه محرم

آب و هوای روزهای شهریور و مهر مشخص نیستند و گاهی هوا گرم و گاهی بارانی و سرد خواهد بود. یکی از لباس های مناسب این آب و هوا، کت چرم بچگانه است. کت چرم مشکی بچگانه، یکی از انواع مدل لباس مشکی بچگانه برای محرم است که می توانید در ایام محرم و آب و هوای نامشخص پاییز به تن کودکتان کنید.کت چرم بچگانه را می توانید به غیر از ایام محرم نیز با شلوار جین و تیشرت تن دختر یا پسرتان کنید. این مدل لباس بسیار جذاب است و از ترندهای اصلی مد و فشن کودکان در فصل پاییز امسال بشمار می آید. همچنین در ایام محرم نیز می توانید کت چرم بچگانه مشکی را به همراه یک لباس مشکی یا طوسی همچون تیشرت یا شلوار کتان به تن فرزندتان کنید.در صورتی که می خواهید خرید کت چرم بچگانه را تجربه کنید، حتماً به جنس طبیعی، وزن و دوخت آن توجه کنید. در صورتی که وزن کت چرم بچگانه بالا باشد، ممکن است فرزندتان تمایلی به پوشیدن یک لباس سنگین نداشته باشد.همچنین یک دوخت نامرغوب لباس، باعث پاره شدن هنگامی بازی و تحرک می شود. در صورتی که جنس کت چرم بچگانه، طبیعی باشد، عمر و ماندگاری بالاتری خواهد داشت. از این رو توصیه می کنیم به تمام نکات پیش از خرید کت چرم بچگانه توجه نمایید.

تصویرکت چرم بچگانه

تیشرت راه راه بچگانه

در صورتی که نمی خواهید فرزندتان یک لباس مشکی ساده بچگانه به تن کند، می توانید از لباس راه راه بچگانه بهره مند شود. بلوز بچگانه یا تیشرت راه راه ظاهری بسیار جذاب دارد که می توانید همراه با شلوار جین دخترانه یا پسرانه به تن فرزندتان کنید.همان گونه که در تصویر مشاهده می کنید، اکسسوری هایی همچون بند شلوار بچگانه استایل ساده کودکتان را جذاب تر می کند. بند شلوار بچگانه به جای یک کمربند بچگانه مورد استفاده قرار می گیرد که انتخاب مناسبی برای استایل ساده خواهد بود. همچنین بند شلوار بچگانه فشار یا آسیبی به کمر کودکتان وارد نخواهد کرد.

تصویرتیشرت راه‌راه بچگانه

پلیور بچگانه مشکی

اگر می خواهید برای ایام محرم امسال خرید کنید، توصیه می کنیم خرید پلیور بچگانه مشکی را در اولویت خود قرار ندهید. چرا که هوای شهریور ماه به ندرت سرد می شود و ممکن است پلیور بچگانه را بتوانید در ماه مهر و آبان به تن کودکتان کنید.با این حال در صورتی که در منطقه خنک و سردسیری زندگی می کنید، خرید پلیور بچگانه مشکی برای ایام محرم انتخاب مناسبی خواهد بود. برای ماه محرم و صفر می توانید پلیور بچگانه مشکی یا طوسی برای فرزندتان تهیه کنید که ظاهری جذاب نیز دارد.توصیه می کنیم در صورتی که می خواهید خرید اینترنتی پلیور بچگانه را تجربه کنید، حتماً اطلاعات محصول را بررسی نمایید. چرا که معمولاً فروشگاه های آنلاین معتبر لباس تمام اطلاعات محصول از جمله بافت و جنس لباس را در اختیارتان قرار داده اند. از این رو شما پلیور بافت بچگانه ای تهیه می کنید که حساسیتی برای پوست فرزندتان ایجاد نخواهد کرد.

تصویرپلیور بچگانه مشکی

چگونه از لباس مشکی بچگانه محافظت کنیم؟

سؤالی که ممکن است برایتان پیش بیاید، نحوه شستشو و نگهداری از لباس مشکی بچگانه است. در بسیاری از مواقع لباس مشکی بچگانه، لکه و کثیفی را نشان نمی دهد و ممکن است بیشتر افراد دیرتر از لباس های دیگر برای شستن لباس مشکی اقدام کنند.در صورتی که از فروشگاه اینترنتی معتبری خرید لباس مشکی بچگانه را تجربه کنید، تمام اطلاعت محصول، همچون دمای شستشو، نحوه شستشو و دمای اتو را در اختیارتان قرار می دهد که شما با کمک این اطلاعات می توانید از لباس مشکی بچگانه محافظت کنید و مانع بور شدن لباس شوید.بسیاری از لباس های تیره هنگام شستشو کم رنگ یا به اصطلاح بور می شوند و کیفیت و زیبایی اولیه خود را از دست می دهند. اما به یاد داشته باشید که اگر نکات شستشوی صحیح لباس مشکی را رعایت کنید، نه تنها لباستان بور نمی شود، بلکه همیشه سالم باقی می ماند.یکی از روش هایی که مانع بور شدن لباس مشکی می شود، استفاده از ماده شوینده مخصوص لباس های مشکی است. شما نمی توانید در شستشوی لباس مشکی از ماده شوینده ای استفاده کنید که حاوی ترکیبات سفیدکننده است. از این جهت پیش از استفاده از ماده شوینده، به برچسب روی محصول آن دقت کنید تا فاقد ترکیبات سفیدکننده باشد.هنگامی که ماشین لباسشویی پُر از لباس است، لباس ها به خوبی شسته نمی شوند. در واقع هنگامی که ماشین لباسشویی سنگین است، آب و مواد شوینده به لباس نفوذ نمی کند. علاوه بر این ممکن است لباس ها به یکدیگر ساییده شوند و رنگ لباس ها از بین برود.کودکان همیشه در حال بازی و تحرک هستند و ممکن است لکه غذا یا هر نوع لکه دیگری روی لباسشان ایجاد شود. از این جهت بهترین روش برای شستن لباس مشکی، پشت و رو کردن آن است. این روش کمک بسزایی در ثابت ماندن رنگ می کند، در نتیجه لباس مشکی کم رنگ یا بور نمی شود.یکی از اشتباهات رایج در خشک کردن لباس مشکی، قرار دادن لباس در معرض نور مستقیم خورشید است. اگرچه گرمای خورشید به از بین رفت باکتری و تسریع در خشک شدن لباس کمک می کند، اما باعث بور شدن یا کم رنگ شدن رنگ لباس نیز می شود.

تصویر لباس مشکی بچگانه
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (484 نظر) تذکر جدی رهبر انقلاب به عکاسان خبری در کرمانشاه/ با کفش وارد نشوید+عکس (296 نظر) واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل (156 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (108 نظر) گریم سخت و سنگین شازده مفخم سریال "گیلدخت"، صالح میرزاآقایی، برای بازی در نقش امام خمینی/ بنظرتون شبیه ایشون شدن؟ (90 نظر) دیدار بازیگران معروف و محبوب ایرانی با رهبر انقلاب/ از شاهرخ استخری تا مصطفی زمانی و عموپورنگ+عکس (56 نظر) نگاهی به ماشین لوکس و هوش پران حسن یزدانی، قهرمان کشتی ایران/ این ماشین نیست هواپیماست+ویدیو (54 نظر) روایتی جالب از روز دقیق تولد رهبر معظم انقلاب از زبان خودشان در سالگرد 85 سالگی ایشان+عکس شناسنامه (49 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده مشهدی، با نوشته جالب پشت وانت اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (47 نظر) نگاهی به ماشین لاکچری و هوش‌پران محسن تنابنده، نقیِ پایتخت+عکس/ صبر و لبخند در برابر درخواست مردم برای گرفتن عکس سلفی (45 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای دوخت کاپشن با پتو پلنگی حماسه آفرید/ ایرانی پنجه طلا از هر انگشتش هنر میباره😂 (45 نظر) خلاقیت و هوش بالای نصاب در وصل کردن سینک ظرفشویی حماسه ساز شد +عکس/ اُستاد، برای نکات ریز جزوه میدین یا خودمون بنویسیم؟🤣 (34 نظر) کارت عروسی متفاوت و خاص رضا داوودنژاد و همسرش غزل بدیعی با یک نوشته منحصر به فرد/ روز عروسی یه تیم بسیج گفتن آدرس شدند!+عکس (32 نظر) مراسم عقد شیک و منحصربفرد برادرزاده سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان/ ایشالا عروسی خودت+عکس (31 نظر) نگاهی به کیک تولد 5 سالگی هانا دختر مهران غفوریان با دیزاین خاص/مبارکا باشه +عکس (28 نظر)
دیگران می‌خوانند   
غوغای صدای بهشتی و اجرای عاشقانه بی‌نظیر امیرحسین مدرس با آهنگ شجریان/ غلام نرگس مست تو تاجدارانند😍+ویدیو مراسم سالگرد ازدواج ساده و خلوت شاهرخ استخری و خانومش در حیاط باصفا و دلباز خونشون/ عجب کیک شیک و منحصر به فردی+عکس نگاهی به خانه لوکس و باکلاس ارسلان قاسمی، وحید سریال فاصله ها با چیدمان شیک و منحصر به فرد+عکس کتابی دربارۀ «روح» که با «پوست انسان» جلد شده بود+عکس خلاقیت خنده دار پدر ایرانی برای گرفتن اولین عکس نوزادی از فرزندش حماسه آفرید/ کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت عکس خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال نون خ/ از سلمان تا... صحبت های عاشقانه محسن کیایی با روح پاک مادرش در برنامه صداتو اشک همه داوران رو درآورد!+فیلم حضور غیرقابل باور عادل فردوسی پور در جشن خانوادگی علی دایی/ عکس مشترک عادل فردوسی پور با همسر علی دایی در یک مجلس خصوصی سناریوهای علمی مختلف برای پایان جهان! هدیه خنده دار سلمان سریال نون خ برای هادی چوپان / پای هادی چوپان به نون خ باز شد+فیلم (ویدئو) درس اخلاق فوق خنده‌دار استاد محسن قرائتی/ وقتی خدا برای وزیر مملکت در مستراح کلاس میذاره! خلاقیت منحصربفرد شهرداری بوشهر برای زیباسازی خونه های قدیمی حماسه آفرید/ این زیبایی رو فقط تو ایران میشه دید😍 آخرین جشن تولدی که حامد سلطانی برای همسر اولش در خانه ابدی او گرفت/ حیف جوونیش که سهم خاک شد درخت میوه حیاط خانه حامد سلطانی با حال و هوای بهاری/ چه عکس خوشگلی انداخته👌😍 ایده های خلاقانه چیدمان میز صبحانه برای یک پذیرایی شیک و دل انگیز+عکس شام مفصل و سفره غذای رنگی خواهر ساره بیات برای خانواده پر جمعیت رضا قوچان نژاد/ چه ضیافتی برای خانواده شوهر به پا کرده فال انبیاء روزانه جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال ابجد روزانه جمعه 31 فروردین 1403 فال روزانه امروز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز جمعه 31 فروردین 1403 + فیلم حضور جالب خانم معلم همدانی با لباس عروس در کلاس درس/ این لحظه تا ابد برای دانش آموزاش خاطره شد+عکس (تصاویر) معماری استثنایی و تخیلی یک رستوران در ژاپن/ با این ویوی جذاب غذا چه میچسبه! (ویدئو) شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد (تصاویر) تغییر چهره حیرت انگیز فرزانه سریال "بزنگاه" بعد 16 سال/ کلا یه نفر دیگه شده که! شباهت متحیرکننده و خارق‌العاده آنجلینا جولی و دخترش! (فیلم) آشنایی با یاقوت ارغوانی میلیون دلاری از اعماق تاریخ / سنگ آمتیست 26 تنی ژستهای بی ملاحظه ی زنان حرمسرا همگان گرفتن عکس در حضور ناصرالدین شاه قاجار سوژه کاربران مجازی شد برند خاص و شوکه کننده کیف آرایشی ناصرالدین شاه/ باورت میشه ناصرالدین شاه کیف آرایشی داشته؟ (فیلم) در پشت آبشار نیاگارا چه چیزی پنهان شده؟ / اسرار پشت پنهان آبشار نیاگارا چیست؟! نگاهی به ماشین‌های لوکس و هوش‌پران علی دایی، ثروتمندترین فوتبالیست ایران+عکس/ از لندکروز و پورشه تا بی ام وی😍 ارزانترین خانه در دبی | معرفی 10 گزینه مخصوص ایرانیان (عکس) ماشینهای شیک و مدرن یکتا ناصر و منوچهر هادی/ زوج پرحاشیه و جنجالی اینروزهای سینمای ایران مزیت های استفاده از چراغ های خیابانی در نورپردازی شهری تولد باورنکردنی یک حیوان بامزه به سفیدی برف و 6 گوش صورتی در دریا/ چقدر این موجود ناز و گوگولیه+عکس شرط عجیب همسر فریبا متخصص، مادر گلنار سریال گیلدخت برای ازدواج با خانم بازیگر/ قراری که 8 ماه نگذشته فسخ شد! 3روش معجزه آسا برای برق انداختن زیورآلات طلا واکنش بانمک احسان علیخانی با یک سلفی زورکی و یوهویی به عکس فتوشاپ شده ای که از او در فضای مجازی منتشر شده نگاهی به ماشین‌های لاکچری و هوش پران امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی +عکس/ اینا ماشین نیست هواپیماست! مدل مانتو خاص و جذاب گلوریا هاردی، بازیگر سریال کیمیا/ نگاهی به طراحی مانتو همسر فرانسوی ساعد سهیلی+عکس
تیتر امروز   
کتابی دربارۀ «روح» که با «پوست انسان» جلد شده بود+عکس فال انبیاء روزانه جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال روزانه امروز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز جمعه 31 فروردین 1403 + فیلم فال ابجد روزانه جمعه 31 فروردین 1403 شرط عجیب همسر فریبا متخصص، مادر گلنار سریال گیلدخت برای ازدواج با خانم بازیگر/ قراری که 8 ماه نگذشته فسخ شد! دزدی میلیاردی از خانه 2 مهاجر در برج لاکچری نیاوران! کارت عروسی متفاوت و خاص رضا داوودنژاد و همسرش غزل بدیعی با یک نوشته منحصر به فرد/ روز عروسی یه تیم بسیج گفتن آدرس شدند!+عکس ماجرای جالب کارت عروسی فائزه و حمید که به دست رهبر انقلاب رسید/ حرکت تحسین برانگیز عروس و داماد ایرانی برای خرید سرویس طلا+عکس آیا رهبر معظم انقلاب موبایل دارند؟ دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو+فیلم رئیس‌جمهور وارد سمنان شد زمزمه های ورود ایران چک های 500هزار تومانی به بازار/ زلزله رشد نقدینگی در راه است؟ پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟