مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره شایعه احتمال حضور مهرداد محمدی در این تیم: تیم ما تکمیل است و لیست‌مان هم تکمیل شده است

  شنبه، 17 شهریور 1403 ID  کد خبر 407350
مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره شایعه احتمال حضور مهرداد محمدی در این تیم: تیم ما تکمیل است و لیست‌مان هم تکمیل شده است
ساعدنیوز: مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز به شایعات مذاکره‌ با مهرداد محمدی‌ واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، سعید مظفری‌زاده درباره آخرین وضعیت باشگاه تراکتور اظهار داشت: با توجه به تعطیلی چند روزه لیگ، دراگان اسکوچیچ چند روزی به بازیکنان استراحت داد. البته برنامه آماده‌سازی شخصی برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود و از پنجشنبه هم بار دیگر تیم‌مان استارت زد و امیدواریم روند خوب‌مان را ادامه دهیم.

وی در مورد اینکه چقدر به موفقیت باشگاه تراکتور در مسابقات آسیایی امیدوار است، گفت: ما بازی به بازی و مرحله به مرحله جلو می‌رویم و امیدواریم در هر مسابقه و جامی که شرکت می‌کنیم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

«در چند سال گذشته همیشه جو سنگینی در بین هواداران تراکتور وجود داشت، اما امسال هواداران به شدت از عملکرد تیم‌شان در هفته‌های ابتدایی راضی هستند و این موضوع می‌تواند کمک زیادی به موفقیت تیم اسکوچیچ کند.»، مدیرعامل باشگاه تراکتور در واکنش به طرح این موضوع تصریح کرد: هواداران ما همیشه عاشقانه تیم‌شان را دوست دارند و پشتیبان ما هستند. به هر حال گاهی اوقات اگر نقطه ضعف باشد انتقاد می‌کنند و ما هم می‌پذیریم، ولی همیشه هدف مسئولان باشگاه این بوده است که تیم را در بهترین شرایط ببندند و نتایج خوب بگیرند. خدا را شکر امسال شرایط تیم ما خوب است و ان‌شاءالله با تمرکز پیش برویم تا به هدفی که داریم برسیم.

مظفری‌زاده راجع به اینکه کارشناسان با توجه به عملکرد هفته‌های ابتدایی، تراکتور را مدعی اصلی قهرمانی دانسته‌اند و این موضوع می‌تواند روی تیم فشار روانی ایجاد کند، خاطر نشان کرد: خوشبختانه هم اسکوچیچ و هم بازیکنان ما بزرگ و اسمی هستند و به این مسائل توجه ندارند. در همین مصاحبه هم به شما گفتم ما بازی به بازی و مرحله به مرحله جلو می‌رویم. همانطور که گفتم فارغ از مسائل سعی می‌کنیم تمرکزمان را حفظ کنیم و به هدف‌مان برسیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره شایعه احتمال حضور مهرداد محمدی در این تیم یادآور شد: تیم ما تکمیل است و لیست‌مان هم تکمیل شده است. ما صحبت خاصی با او نداشتیم.

«با این اوصاف پس شایعه حضور مهرداد محمدی در تراکتور صحت ندارد؟» وی در پاسخ به این سؤال گفت: در مورد نفر خاصی صحبت نمی‌کنم، ولی همانطور که گفتم تیم‌مان در حال حاضر تکمیل است.

مظفری‌زاده در پاسخ به این پرسش که «آیا مشکلی بابت سقف قرارداد نداشتید؟»، تأکید کرد: خیر، مشکلی نداشتیم. ما براساس سقف پیش رفتیم و مشکلی وجود ندارد.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
از پوشیدن کفش ایرانی و نشستن در ردیف آخر جلسه انجمن اولیا و مربیان تا سوار شدن به ارزان ترین ماشین ایرانی و عدم استفاده از منبر در تدریس؛ در مروری بر سهم آقازادگی فرزندان رهبر معظم انقلاب+عکس (570 نظر) سردار آزمون : خداحافظ دختر خوشگلم همیشه به یادت می مونم 🖤💔 / #میس نوا (383 نظر) ژیلا صادقی : توی مسیر زندگیم فرصت مادر شدن رو برای همیشه از داست دادم / اشک های ژیلا صادقی در برنامه تلویزیونی (233 نظر) الهام چرخنده با ناراحتی قلبی راهی بیمارستان شد / الهام چرخنده : چون قلبم تقوا داشت الان ظاهرم رو شبیه به قلبم کردم (204 نظر) همزاد علی دایی، با شباهت صد در صدی پیدا شد+عکس/یکی از یکی جذاب تر و خوشتیپ تر و معروفتر (191 نظر) مسعود پزشکیان: برای ثبت نام بچه هایم در مدرسه هر جای که می‌رفتیم پول می‌خواستند؛ خب پول نداشتیم و با همان حقوقی که داشتیم به زور می‌توانستیم زندگی را بگذرانیم+ویدیو (148 نظر) رونمایی از محمد کاشانکی رقیب تهرانی هادی چوپان با عضله های آهنین/ لقب پدر بدنسازی ایران برازندشه (134 نظر) نگاهی به حیاط باصفا و دلباز خانه زیبای سید احمد خمینی و همسرش/ خونه نگو باغ بگو!+عکس (118 نظر) ابتکار و نوآوری؛ خلاقیت بستنی فروش تبریزی / اقدام خدا پسندانه با نوشته جالب روی شیشه مغازه +عکس (92 نظر) ژیلا صادقی : شهروند آمریکا هستم و شاید به آمریکا برگردم (89 نظر) ژیلا صادقی : چون خیلی شاد و خوب زندگی می کنم به خاطر همین 47 سال بهم نمیاد (85 نظر) رونمایی از یاسین قادری رقیب افغانی هادی چوپان با فیزیکی تحسین برانگیز +عکس/ یک آواره جنگی در رؤیای قهرمانی در مستر المپیا (72 نظر) سالار عقیلی: ریه ام 80 درصد درگیر شده بود به امام رضا گفتم به ماهور 14 ساله ام رحم کن فردا دکتر اومد گفت 20 درصد عفونت ریه ات پایین اومده+ویدئو (71 نظر) رونمایی از کفش پاره ی امیرحسین علیپور برنده مدال طلای پارالمپیک پاریس در مقابل دیدگان میلیاردها تماشاگر تلویزیونی +عکس/ دستاوردی دیگر از مدیریت علی اصغری ورزش کشور (65 نظر) مازیار لرستانی: خجالت بکشید برای این صحبت هایتان من ریالی از هیچ کس تقاضای پول نکرده‌ام؛ بعد از تغییر جنسیت 3 سال اجازه کار نداشتم که این زمان داره تموم میشه+ویدیو (64 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز یکشنبه 18 شهریور ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 18 شهریور 1403
مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره شایعه احتمال حضور مهرداد محمدی در این تیم: تیم ما تکمیل است و لیست‌مان هم تکمیل شده است
محمد مایلی کهن: همیشه در فوتبال ایران مرغ همسایه غاز است
فال ابجد روزانه یکشنبه 18 شهریور 1403
روز پرحادثه شوشتر و شلوغی اورژانس پیش بیمارستانی
افزودن یک دستگاه خودروی جدید به آتش نشانی شوشتر
پیام تبریک مدیر تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوشتر به مناسبت هفته تعاون
جوان و نوجوان ایرانی عَمَل می خواهد، هدف اصلی من استعدادیابی و ساخت مدیر برای ساخت آینده جهان است
رهبر معظم انقلاب: با متخلف برخورد کنید ولو پسر من باشد/ تاکید رهبری بر عدم تبعیض
یوواداغی یا مصلی آذر شهر
معبد «قدمگاه» یا بادامیار آذرشهر
غاری عجیب و مرموز در دل قره داغ
تصادف وحشتناک درسه راهی یامچی مرند/پیکان در تصادف 2 تکه شد!
استقبال با شکوه از مدال آور ایران در پارالمپیک پاریس در تبریز
منتخب روز   
تصویر رهبر معظم انقلاب در دستان وزیر کودک‌کش+عکس انتشار غزل جدیدی از رهبر معظم انقلاب + فیلم/ دیدن این ویدیو با صدای دلنشین رهبری رو از دست ندید نگاهی به کیک تولد 44سالگی شهاب حسینی با دیزاین خاص در خانه اش/مبارکا باشه +عکس پخش کردن ساندویچ نذری بین مردم با لباس خادمی؛ اقدام پسندیده سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه در روز شهادت امام رضا(ع)+ویدیو سعادت بر تن کردن لباس خادمی امام رضا(ع) نصیب این چهره‌های مشهور شد؛ از ظریف و عراقچی تا فرهاد قائمیان و علیرضا دبیر+عکس سفر به ایران قدیم؛ ژست متفاوت و خلاقانه 5 زن و یک کودک قاجاری مقابل دوربین+عکس خدمت با دل و جان و چای دادن دست مردم توسط فرزند ارشد رهبر معظم انقلاب در حرم امام رضا(ع)+ویدیو در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع)؛ مروری بر حال خوش رهبر معظم انقلاب با لباس یکدست سفید در غبارروبی ضریح امام هشتم+عکس (عکس) رونمایی از عروس ترکیه‌ای خاندان احمدی‌نژاد + تصاویری از لباس عروسی ساده او از پوشیدن کفش ایرانی و نشستن در ردیف آخر جلسه انجمن اولیا و مربیان تا سوار شدن به ارزان ترین ماشین ایرانی و عدم استفاده از منبر در تدریس؛ در مروری بر سهم آقازادگی فرزندان رهبر معظم انقلاب+عکس شهاب حسینی: وقتی پدرم فوت کرد دیوانه شدم، دست روی دلم نگذارید که اشکم در میاد رهبر معظم انقلاب: فروهر قبل از انقلاب دوست ما بود، اول انقلاب همکار ما بود و بعد دشمن ما شد، دشمنی بی‌ضرر و بی‌خطر+ویدیو