دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر معرفی شد 

یکشنبه، 16 آذر 1399
کد خبر: 119622
ساعد نیوز: استاندار بوشهر در نشست شورای اداری استان بوشهر خدمات بیش از یک‌هزار روز مجید خورشیدی در پست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر را مورد قدردانی قرار داد و اظهار کرد: برای محمدتقی ایرانی، در پست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آرزوی موفقیت می‌کنم.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا: عبدالکریم گراوند تامین امنیت، ایجاد فضای آرامش، تعامل با احزاب سیاسی را ماموریت ویژه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری دانست و بیان کرد: در حوزه امنیت تعاملی خوبی در بین نیروهای امنیتی و انتظامی برقرار و امنیت پایدار در استان مدیون تلاش این نیروها است.

وی با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو جایگاه و نقش دانشجویان و دانشگاهیان در نشاط و توسعه جامعه را مهم دانست و افزود: حرکت دانشجویان نشاط و توسعه در جامعه به ارمغان می آورد و دانشگاه پایگاه عدالت خواهی، عزت طلبی و پیشرفت محسوب می شود.

مقام عالی دولت در استان بوشهر با بیان اینکه دانشگاه زمینه توسعه و پیشرفت جامعه را فراهم می کند، گفت: دانشجویان و دانشگاه در عرصه مقابله با کرونا خوش درخشید که خدمات آنان ستودنی است.

گراوند با قدردانی از خدمات کادر درمان در مقابله با کووید۱۹ خاطرنشان کرد: بیش از ۹ ماه است که کادر درمان شبانه روز در عرصه مقابله با کرونا خدمات رسانی می کنند که تلاش های آنان درخور تحسین است.

وی با اشاره به کاهش بستری های کرونایی در استان بوشهر گفت: اکنون ۸۰ درصد مناطق استان بوشهر در شرایط زرد و ۲۰ درصد نارنجی است که ادامه همکاری مردم شرایط کنونی را بهبود می بخشد.

این مسئول با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد شیوع کرونا به سبب دورهمی ها و شب نشینی ها ارزیابی شده است، تاکید کرد: هر چه پروتکل بهداشتی بیشتر رعایت شود از شرایط خطر فاصله می گیریم و هر قدر بی توجهی شود امکان شیوع، ابتلا، بستری و فوت کرونایی افزایش می یابد.

استاندار بوشهر از رعایت ۹۰ درصدی دستورالعمل های بهداشتی در استان خبر داد و تصریح کرد: تعداد اندکی از مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند که این مهم سبب بروز آسیب به دیگر اقشار می شود.

امنیت پایدار در بوشهر و اتحاد در همه عرصه ها

مجید خورشیدی، معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به امنیت پایدار و اتحاد و وحدت در همه عرصه ها خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری مردم و مسئولان در همه رده ها و مسئولیت ها قابل تقدیر است و در این راستا توسعه و پیشرفت استان مدیون این اتحاد و تعامل است.

وی بیان کرد: در طول این مدت در حوزه اجتماعی و سیاسی و امنیتی، اقدامات موثر و ارزشمندی انجام گرفت که همکاری دستگاه های مختلف ستودنی است.

پارس جنوبی و نیروگاه اتمی از دستاوردهای نظام اسلامی است

معاون سیاسی جدید استاندار بوشهر نیز برنامه ها و سیاست های مورد توجه را اعلام کرد و افزود: استان بوشهر، مهد مقاومت علیه استعمار و استکبار است چرا که رزمندگان استان بوشهر بارها هیمنه انگلیس و آمریکا را شکسته اند.

محمدتقی ایرانی، پارس جنوبی و نیروگاه اتمی در استان بوشهر را از دستاوردهای نظام اسلامی دانست و بیان کرد: شناسنامه دار بودن احزاب، و وجود تعامل و انسجام در استان نشان از فضای باز سیاسی است.

وی تاکید کرد: در شرایطی که دشمنان آماده اجرای توطئه علیه نظام اسلامی است همه مردم و مسئولان برای عزت و اقتدار کشور با تعامل و همدلی جانفشانی می کنند.

در این جلسه ضمن معرفی محمدتقی ایرانی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از خدمات سه ساله مجید خورشیدی قدردانی شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل اکسپت مقاله
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی