دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / قیمت دلار و نرخ ارز /

معرفی اجمالی صرافی اسندکس (ascendex) 

سه شنبه، 27 دی 1401
از مزیت های مهم صرافی اسندکس توانایی معامله بدون احراز هویت است. کاربران می توانند در این صرافی بدون طی کردن مراحل احراز هویت به خرید و فروش آلت کوین و شت کوین بپردازند. در ادامه بیشتر با این صرافی آشنا می شویم.

معامله گران ایرانی در دنیای رمز ارز ها با نگرانی ها و چالش های فراوانی رو به رو هستند. یکی از این چالش ها مساله ی تحریم و عدم قبولی احراز هویت ایرانی ها است. برای مثال همواره این نگرانی وجود دارد که حساب کاربران ایرانی در صرافی بایننس مسدود شده و دارایی هایشان ضبط شود. چرا که این کاربران در به روز رسانی های آینده ی این صرافی قادر به احراز هویت نخواهند بود. بنابراین تلاش برای یافتن یک صرافی مطمئن و بالا بردن امنیت حساب ها یکی از موارد ضروری برای هر کاربر ایرانی است.ما در این مقاله قصد داریم به بررسی صرافی اسندکس جایگزین خوب برای صرافی بایننس بپردازیم.

اسندکس یک صرافی ارز دیجیتال با تمرکز بر سرمایه گذاران خرد و سازمانی است. در این صرافی معاملات اسپات، مارجین و فیوچرز امکان پذیر است و همچنین بیش از 150 رمزارز مختلف بر بستر بلاکچین پشتیبانی را می کند؛ مانند بیتکوین، اتریوم و XRP. صرافی اسندکس در سال 2018 راه اندازی شده و دفتر مرکزی آن در سنگاپور است. این صرافی توسط گروهی از معامله گران حرفه ای وال استریت تاسیس شده و هدف آن فراهم آوردن ابزارهای بیشتر برای معامله گران حرفه ای است.جورج کائو و آریل لینگ موسسین این صرافی هستند. آنها پیش از این در موسسات بزرگ مالی، فناوری و شرکت های مرتبط با ارز دیجیتال همکاری داشته اند. نام سابق این صرافی Bitmax بود و در مارس 2021 نام آن به AscendEX تغییر کرد.

معرفی کلی صرافی اسندکس

آدرس ascendex.com
لینک ثبت نام ورود
سطح کارمزد کم
تعداد ارز بیش از ۱۵۰ رمزارز
توکن کاهش کارمزد دارد
شروع فعالیت 2018
کشور صرافی سنگاپور
معاملات مارجین دارد
معاملات فیوچرز دارد
برداشت بدون احراز هویت دارد – روزانه 2 بیت کوین
رتبه صرافی ۵۲
امکان کسب درآمد دارد – ارجاع دوستان

مزایای صرافی اسندکس

  • احراز هویت اختیاری
  • پشتیبانی از تعداد زیادی آلت کوین و شت کوین
  • ابزارهای متنوع مانند معاملات اسپات، مارجین، فیوچرز و کپی تریدینگ
  • قابلیت مقایسه لیست رمزارزها برای معاملات فیوچرز با بهترین صرافی های دنیا
  • طراحی خوب رابط کاربری اسندکس
  • کارمزدهای منصفانه همراه با تخفیف های جذاب
  • وجود اپلیکیشن موبایل با طراحی مناسب

معایب صرافی اسندکس

  • کاربران ایرانی برای استفاده از آن باید از VPN و VPS استفاده کنند.
  • جزییات پروتکل های امنیتی در دسترس نیست، هر چند اسندکس مدعی است که امنیت بالایی دارد.
  • در مورد جفت ارزهای استیبل کوین (Stablecoin) تنوع کمی دارد.

صرافی اسندکس از کدام کشورها و ارزها پشتیبانی می کند؟

پلتفرم صرافی ارز دیجیتال AscendEX از اکثر کشورهای جهان پشتیبانی می کند. اما همانند اکثر صرافی های معتبر مانند بایننس، چند استثنا وجود دارد که ایران نیز یکی از این کشورهاست.معامله گران در صرافی اسندکس به بیش از150 جفت ارز مختلف دسترسی دارند. همچنین امکان معاملات مارجین برای 50 توکن امکان پذیر است. این صرافی از بزرگترین کوین های رایج تا آلت کوین های ناشناس را پشتیبانی می کند. اسندکس با این تنوع گسترده گزینه ای عالی برای ترید آلت کوین و شت کوین است.

احراز هویت اسندکس برای ایرانیان

پس از محدودیت های بایننس، افراد سودجو با مبالغ هنگفت به کاربران وعده ی احراز هویت می دهند. توصیه ی ما این است که به هیچ عنوان فریب این افراد را نخورید! در صورت لو رفتن احراز هویت جعلی، بایننس دارایی های شما را برای همیشه مسدود خواهد کرد.احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال اسندکس اختیاری است. از مزیت های صرافی اسندکس سقف برداشت 2 بیتکوین در روز بدون احراز هویت است. این عدد برای بسیاری از تریدرها عدد مناسبی محسوب می شود. برای برداشت بیش از 2 بیتکوین در روز نیاز به احراز هویت اختیاری است.فراموش نکنید صرافی های ارز دیجیتال پلتفرم هایی برای ترید هستند، اگر قصد نگهداری مقدار زیادی رمزارز را دارید حتما از کیف پول های ارز دیجیتال استفاده کنید. کیف پول ها امنیت بالاتری دارند و نیازی هم به احراز هویت ندارند، حتی کیف پول تراست ولت که متعلق به صرافی بایننس است.

ثبت نام در صرافی اسندکس

در صفحه ی ثبت نام اسندکس از طریق شماره تلفن و یا آدرس ایمیل می توانید ثبت نام کنید. از آنجایی که اسنکدس به کاربران ایرانی خدمات نمی دهد با استفاده از ایمیل باید ثبت نام کنید. همچنین استفاده از VPN و یا VPS مناسب ضروری است. در بخش Country or Region کشوری را وارد کنید که با VPS به آن متصل شده اید.

آیا صرافی ارز دیجیتال اسندکس امن است؟

چندین گزینه ی امنیتی در AscendEX وجود دارد که کاربران می توانند برای ایمن نگه داشتن حساب خود از آنها استفاده کنند. اولین گزینه رمز عبور حساب کاربری است. حتما از رمز عبور منحصر به فرد استفاده کنید که علاوه بر حروف شامل اعداد و کاراکترهای خاص باشد.گزینه ی بعدی تایید هویت دو مرحله ای با استفاده از Google Authenticator است که یک لایه ی امنیتی دیگر به اکانت شما اضافه می کند. برای فعال سازی تایید هویت دومرحله ای باید وارد صفحه ی تنظیمات امنیتی شوید و بارکد را اسکن و یا کلید امنیتی را وارد کنید. پس از فعال سازی هر زمان که کاربر به AscendEX وارد می شود، باید کد 6 رقمی که در برنامه Google Authenticator موجود است را وارد کند.صرافی اسندکس مجموعه ای جامع از اقدامات الکترونیکی، اجرایی و رویه ای را استفاده می کند تا امنیت دارایی های کاربران تضمین شود. علاوه بر این، بخش بزرگی از دارایی های دیجیتالی به صورت آفلاین نگهداری می شود. برای تمام برداشت ها نیز باید هویت کاربران از طریق ایمیل تایید شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
سابمیت مقاله چیست؟
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم