دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / معما و هوش /

معرفی بازی مهیج و تیمی گریزلد (کهنه سرباز) + فیلم 

یکشنبه، 30 آبان 1400
کهنه سرباز یک بازی گروهی همکاری است . بازیکنان با هم می بازند یا میبرند . یک چالش گروهی واقعی، یک تجربه جدید و جذاب در کنار دوستانتان. برای آشنایی با این بازی تیمی و مهیج در ادامه مطلب همراه ما باشید.

بازی گریزلد یک بازی جذاب با مکانیزم همکاری مشترک می باشد. در این بازی بازیکنان در نقش سربازانی در زمان جنگ جهانی اول هستند که سعی دارند با ترس های خود مبارزه کنند. ترس از گازهای شیمیایی، گیر کردن در برف و باران، تنهایی در شبی تاریک نمونه هایی از این ترس ها می باشد. پیروز شدن در بازی گریزلد به شدت دشوار است و در جریان بازی بازیکنان در کمال نامیدی سعی در پیروزی دارند که با تم بازی بسیار جور در می آید. البته یک نکته ی مهم را نیز نباید فراموش کنیم که هر چه بازی دشوارتر باشد لذت پیروزی در آن چند برابر می شود.

محتویات داخل جعبه بازی گریزلد

  • 6 کارت کهنه سرباز
  • 59 کارت شرایط دشوار
  • 16 کاشی پشتیبانی
  • 5 توکن سخنرانی
  • 1 توکن فرمانده
  • 1 راهنمای بازی
  • 1 کارت صلح
  • 1 کارت مقبره

داستان بازی کهنه سرباز

دوم آگوست 1914 درمیدان اصلی، گروهی از رفقای چند ده ساله، می اندیشند، خیره ، بسیج همگانی بر دیوار . در هفته های گذشته اخبار روزنامه ها نگران کننده بود .بااین حال همه از بی رحمی ماهیت این اطلاعیه جا خورده اند.فارغ از درک ژرفای جهنمی که در پیش رو دارند با یکدیگر پیمان می بندند، همه باهم زنده از جنگ برمی گردیم، بی خبر از سرنوشتی که به مراتب تلخ تراز تاریک ترین تصوراتشان خواهد بود. تنها راه نجات مردانی که ما به تصویر کشیدیم اتحاد، برادری و کمک متقابلشان برای نجات یکدیگر بود.
بدون اینکه هرگز جنبه های جنگ را لمس کنید کهنه سرباز به هر بازیکن این امکان را می دهد تا شانس حس کردن بعضی از سختی هایی که این سربازان در سنگرها داشتند را داشته باشد. مسیر رسیدن به پیروزی شاید سخت به نظر برسد ولی ناامید نشوید. مصر باشید و پیروز جنگ جهانی شوید.

هدف بازی فکری کهنه سرباز The Grizzled

درپی یکسری ماموریت های موفقیت آمیز بازیکنان تلاش می کنند تا دسته کارت های کشیدنی را خالی کنند و کارت صلح پدیداربشه وقتی کارت صلح پدیدار شد و بازیکنان نیز در دستشان کارتی نداشته باشند بازیکنان بازی را برده اند. درانتهای هر ماموریت، روحیه سربازان افت می کند و تعدادی کارت از دسته کارت های ذخیره به کارت های کشیدنی اضافه می شود . به محض تمام شدن کارت های ذخیره و پدیدار شدن کارت مقبره بازیکنان شکست می خورند.

سخن پایانی

بازی کهنه سرباز یک بازی تیمی و استراتزیک می باشد. در این بازی برخلاف اکثر بوردگیم های موجود همه بازیکنان باید نهایت تلاش خود را بکنند تا تیم به برتری برسد و برد و باخت انفرادی و رقابت در این بازی معنایی ندارد. با انجام بازی کهنه سرباز روحیه کار تیمی در افراد تقویت می شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
مراحل اکسپت مقاله
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه