ساعدنیوز
ساعدنیوز

معرفی بهترین سایت و مرکز ترجمه آنلاین کشور

  پنجشنبه، 15 مهر 1400 ID  کد خبر 170840
معرفی بهترین سایت و مرکز ترجمه آنلاین کشور
ساعدنیوز: رمز موفقیت موسسات آینده نگری، خلاقیت و کیفیت است. شبکه مترجمین اشراق به عنوان برترین موسسه ترجمه و ویرایش بر اساس ارزیابی و پس از گذراندن مراحل بررسی متعدد و ارائه اسناد مورد درخواست موسسه استاندارد آلمان، موفق به اخذ گواهینامه های استاندارد ISO 9001،ISO 10004  و ISO 17100  گردیده است.

رمز موفقیت موسسات آینده نگری، خلاقیت و کیفیت است. شبکه مترجمین اشراق به عنوان برترین موسسه ترجمه و ویرایش بر اساس ارزیابی و پس از گذراندن مراحل بررسی متعدد و ارائه اسناد مورد درخواست موسسه استاندارد آلمان، موفق به اخذ گواهینامه های استاندارد ISO 9001،ISO 10004 و ISO 17100 گردیده است.

این شبکه با ترجمه صدها عنوان کتاب، هزاران مقاله و تعداد بسیار زیادی پایان نامه و انواع متون تخصصی برای پژوهشگران و دانشگاهیان و فرهیختگان حیطه علم ودانش توانسته عنوان پر افتخارترین موسسه تخصصی ترجمه را از آن خود کند. بی شک چاپ مقالات تخصصی فراوان ترجمه شده این موسسه در ژورنال های معتبر بین المللی، گواه بر کیفیت و دقت ترجمه مترجیمن شبکه می باشد.

بیست دلیل اصلی انتخاب شبکه مترجمین اشراق به عنوان بهترین سایت ترجمه

شبکه مترجمین اشراق با مهیا کردن زیرساخت های لازم جهت رفاه حال کاربران و با شناسایی نیازهای آنان در صدد رفع آنها در ارائه خدمات خود برآمده است. دلایل اصلی انتخاب شبکه مترجمین اشراق به عنوان بهترین سایت ترجمه به شرح زیر می باشد:

1.بهره گیری از مترجمین متخصص و حرفه ای در هر زمینه

با توجه به اینکه کیفیت ترجمه هر موسسه به مهارت و تجربه مترجمین آن بستگی دارد، شبکه مترجمین اشراق نیز جهت استخدام مترجمین زبده، آزمون های چندگانه و منطبق با استاندارد های جهانی را تدارک دیده است. همچنین از آنجایی که مترجمین پذیرفته شده در آزمون صرفا در رشته تخصصی که در آن پذیرفته شده اند قادر به ترجمه تخصصی خواهند بود؛ ترجمه متون تخصصی توسط مترجم حاذق همان رشته انجام یافته و این امر یکی از مهمترین عوامل افزایش کیفیت ترجمه هایی است که توسط مترجمان این شبکه انجام می پذیرد و شاید بتوان گفت اصلی ترین عامل موفقیت شبکه مترجمین اشراق همین باشد.

2.ترجمه در همه زبان ها

شبکه مترجمین اشراق، ترجمه انواع متون را با دارا بودن هزاران مترجم کارآزموده در همه زبان های زنده دنیا انجام می دهد که در نوع خود بی نظیر است.

3.ترجمه در همه تخصص ها

موسسه اشراق با گردآوری مترجمین ماهر در هر رشته، خدمات ترجمه را به صورت تخصصی در آن حوزه ارائه داده و دغدغه دانشگاهیان و پژوهشگران محترم را برای ترجمه تخصصی متون خود حل کرده است.

4.پشتیبانی آنلاین 24 ساعته در همه مراحل

پشتیبانی آنلاین در تمامی ایام سال، حتی روزهای تعطیل و بصورت 24 ساعته یکی از ویژگی های برتر شبکه مترجمین اشراق می باشد. لازم به ذکر است نظر به بررسی های انجام شده تنها وب سایت ترجمه در ایران است که این قدرت پشتیبانی را دارد و طی یک نظرسنجی که از کاربران این مجموعه گشته است، رضایت صد درصدی کاربران از پشتیبانی سایت گواه بر این امر است.

5.محاسبه هزینه و پرداخت آنلاین

در شبکه مترجمین اشراق، زیرساختی فراهم شده است تا با استفاده از یک ابزار دقیق، محاسبه قیمت ترجمه، ویرایش و دیگر خدمات موسسه به صورت آنلاین و در همان لحظه انجام یابد. این ابزار، دقیقاً همان چیزی است که کاربران به دنبال آن هستند. کاربران می توانند به آسانی و در سریعترین زمان با وارد کردن اطلاعات متن خود، به محاسبه آنلاین قیمت بپردازند و از هزینه نهایی آگاهی یابند.

6.امکان ثبت سفارش ترجمه فوری ( 10 دقیقه تا 3 ساعت بسته به تعداد کلمات)

گاهی اوقات پیش می آید که افراد به دسترسی فوری و آنی ترجمه متون تخصصی نیاز پیدا می کنند. افتخار شبکه مترجمین اشراق به گردهم آوردن مترجمینی مجرب و متبحری است که با تسلط به تمام فنون و راهکارهای ترجمه فوری و با کیفیت ترجمه ای عالی را در کمترین زمان ممکن به مشتری تحویل می دهند. ترجمه فوری متون تخصصی در شبکه مترجمین اشراق به صورت کاملا حرفه ای، با کیفیتی عالی و بدون احتمال خطا در کیفیت طلایی انجام می شود. لازم به ذکر است حداکثر تعداد کلمات برای ترجمه 1500 کلمه می باشد که در صورت بیشتر بودن این تعداد، کاربران میتوانند متن خود را به بخش های 1500 کلمه ای تقسیم کرده و به طور جداگانه ثبت سفارش نمایند.

7.امکان انتخاب کیفیت ترجمه در سه سطح طلایی، نقره ای، برنزی

شبکه مترجمین اشراق بر اساس نیازسنجی مشتریان خود، سطح کیفیت ترجمه را در 3 پکیج طلایی، نقره ای و برنزی تقسیم بندی کرده تا کاربران بر حسب نیاز خود یکی از پکیج های موجود را انتخاب نمایند. لازم به ذکر است:

1- پکیج طلایی با کیفیت عالی مناسب برای ترجمه های سازمانی و شرکتی، تولید محتوای ویژه برای سایت ها، چاپ در ژورنال ها یا ارائه به کنفرانس ها، ترجمه کتاب و متون کاملا تخصصی می باشد.

2- پکیج نقره ای با کیفیت خوب مناسب برای پروژه ها و محتوا های دانشگاهی، ترجمه مقالات آکادمیک و تولید محتوا برای سایت ها می باشد.

3- پکیج برنزی با کیفیت معمولی مناسب برای متون عمومی و غیر تخصصی می باشد.

8.کنترل کیفیت توسط بازرس

در شبکه مترجمین اشراق تمامی فایل های ترجمه شده قبل از تحویل به کاربران محترم توسط بازرسان کیفی مورد بررسی قرار می گیرند، در واقع هر ترجمه بسته به اینکه در چه زبان و چه رشته ای ترجمه شده است، توسط مسئول کیفی همان بخش از لحاظ زبانی و تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و چنانچه نیاز به بازخوانی و ویرایش داشته باشد، قبل از تحویل به کاربر انجام می پذیرد تا ترجمه نهایی که به دست کارفرما می رسد، کاملا بدون ایراد و با بالاترین کیفیت باشد.

9.صدور گواهی کیفیت

گواهی کیفیت تمامی خدمات شبکه مترجمین اشراق برای اکثر مجلات و سازمان ها معتبر بوده و در صورت درخواست کاربر مبنی بر صدور گواهی برای خدمات ارائه شده قابل انجام می باشد.

10.تضمین کیفیت و گارانتی خدمات

بر اساس قاعده مشتری مداری شبکه مترجمین اشراق، کاربران پس از دریافت تمامی خدمات محق هستند که فایل را بررسی و در صورت هرگونه اظهار نظر و اعمال سلیقه، کارشناسان و پشتیبانی شبکه رادرجریان قرار دهند. شبکه وظیفه خود می داند که موارد اعلامی از طرف کاربر را در اسرع وقت انجام داده و فایل ویرایش شده را به کاربر تحویل دهد. البته درصورت عدم رضایت کاربر و در صورت درخواست بر برگشت هزینه، ظرف کمتر از ۲۴ ساعت مبلغ واریز شده بدون هیچ کسری عودت داده می شود. این مبنای گارانتی دار بودن خدمات در شبکه مترجمین اشراق یکی از عواملی است که کاربران با اطمینان می توانند هزینه درخواستی را واریز و منتظر دریافت فایل باکیفیت باشند.

11.ارائه نمونه ترجمه

به طبع کسانی که متقاضی ترجمه متن حجیم خود هستند، می خواهند از کیفیت ترجمه نهایی خود اطمینان حاصل کنند. شبکه مترجمین اشراق این امکان را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند بخش کوچکی از ترجمه متن خود را به عنوان نمونه ترجمه توسط چند مترجم دریافت کرده و در صورت تایید هر کدام از نمونه ها، ترجمه کل متن خود را با خیال راحت به همان مترجم بسپارند.

12.امکان تحویل بخش به بخش و پرداخت اقساطی

با توجه به این که حجم برخی متون همانند کتاب ها بسیار طولانی بوده و تعداد کلمات بسیای دارد، مطمئنا هزینه ای که برای ترجمه تخصصی آنها لازم است پرداخته شود، بسیار زیاد خواهد بود و ممکن است بسیاری از کاربران از عهده پرداخت این هزینه به شکل یک جا برنیایند و از ترجمه صرف نظر کنند. در شبکه مترجمین اشراق ترجمه متون با پرداخت اقساطی با توجه به شرایط مالی مشتریان راه اندازی شده و مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است. این شیوه، هم میزان رضایت آنها را از خدمات ترجمه افزایش داده و هم میل به انجام ترجمه تخصصی متون حجیم مانند ترجمه کتاب را به حداکثر رسانده است.

13.دارا بودن انواع تخفیفات

شبکه مترجمین اشراق، با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی، جهت رفاه حال کاربران، انواع مختلف تخفیفات را برای خدمات خود در نظر گرفته است:

  1. تخفیفات حجمی: این نوع تخفیفات بسته به تعداد کلمات متن می باشد. به این صورت که اگر تعداد کلمات در بازه مشخصی قرار گیرد، شامل درصد تخفیف خواهد شد و با افزایش این تعداد، درصد تخفیف نیز افزایش خواهد یافت.

  2. خرید بسته های اعتباری هدیه: با خرید این بسته ها، مبلغی بیش از هزینه خریداری شده، وارد حساب کاربری شده و اعتبار کاربران شارژ می گردد.

  3. استفاده از تخفیفات کاربری: در شبکه مترجمین اشراق این امکان برای کاربران و مشتریان دائمی و وفادار وجود دارد که با توجه به مدت همکاری و حجم کار ارسالی، درصد مشخصی به عنوان تخفیف همیشگی برای تمامی فایل های ثبت شده اعمال می شود.

  4. استفاده از تخفیفات مناسبتی: موسسه اشراق در برخی ایام و مناسبت های سال تخفیفات ویژه ای را برای کاربران در نظر می گیرد. کاربران می توانند با اطلاع از این تخفیفات و ثبت پروژه خود در این ایام از این تخفیفات برخوردار شوند.

14.امکان ثبت پروژه ترجمه به صورت فریلنسر

به جرات می توان گفت که شبکه مترجمین اشراق تنها سایت ترجمه ای است که خدمات فریلنسری را داراست. بدین صورت که کارفرما پس از طی کردن مراحل ثبت سفارش و بارگذاری فایل، ترجمه فریلنسر را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کرده و زمان و هزینه مدنظر خود را برای انجام پروژه درج می کند و منتظر پیشنهادات مترجمین فریلنسر می ماند. پس از دریافت پیشنهادات، در صورت نزدیک بودن زمان و هزینه پیشنهاد شده مترجم به شرایط مدنظر کارفرما، او می تواند رزومه و امتیازات مترجم را بررسی کرده و پروژه خود را برای ترجمه به دست همان مترجم بسپارد.

15.ارتباط مستقیم و آنلاین با مترجم و ویراستار

یکی از ویژگی های خوب شبکه مترجمین اشراق امکان ارتباط آنلاین مشتری و مترجم می باشد. در سایت این مجموعه امکانی فراهم شده است تا گفتگوی آنلاین مختص هر پروژه وجود داشته باشد و مشتری و مترجم به راحتی صحبت ها و سوال هایشان را پیرامون پروژه به یکدیگر انتقال دهند.

16.رعایت جانب امانت و حفظ محرمانگی

موسسه مترجمین اشراق موظف به حفظ و حراست از اطلاعات و اسرار علمی، پژوهشی و شخصی مشتریان خود است. تمامی تیم ترجمه و تیم ارزیابی این موسسه موظف به رعایت جانب امانت هستند و به مشتریان عزیز خود این تضمین را می دهند که اطلاعات علمی ، پژوهشی و شخصی شما کاملا بصورت محرمانه حفظ خواهد گردید. همچنین این موسسه دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد و نماد اعتماد الکترونیکی از اینماد است. بنابراین هیچگونه استفاده غیر قانونی از مطالب ارسالی انجام نخواهد شد.

17.اعتماد و همکاری سازمان های برجسته و معتبر

شبکه مترجمین اشراق علاوه بر اینکه دارای بیش از ۱۵ هزار کاربر فعال اعم از اساتید و پژوهشگران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی است، مورد اعتماد بیش از ۶۰۰ برند اعم از دانشگاه ها، نهادها، صنعتگران، سازمان ها، ادارات متفاوت و غیره بوده و همکاری دائم و مستمر با این ارگان ها دارد. این مقوله، خود نشان از کیفیت بالای خدمات این موسسه است.

18.مترجم پیشنهادی از طرف کاربران

یکی دیگر از رمزهای موفقیت شبکه مترجمین اشراق دادن حق انتخاب مترجم به مشتریان می باشد. در واقع کاربر اگر از کیفیت مترجمی که قبلا ترجمه را انجام داده است رضایت داشته باشد، در زمان ارسال فایل جدید در کادر مربوط مترجم پیشنهادی خود را درج می کنند تا همان مترجم سابق ترجمه فایل جدید را نیز بر عهده بگیرد. این طرح باعث شده که کاربران با خیالی آسوده جهت ارسال فایل های جدید اقدام کنند.

19.پرداخت جریمه برای ترجمه های با تاخیر

از آنجایی که در سایت شبکه مترجمین اشراق قانون سفت و سختی مبنی بر تحویل سرموعد سفارشات وجود دارد، لذا کاربرانی که فایل را برای ترجمه ارسال می کنند، انتظار دارند حتما در زمان مقرر فایل را تحویل بگیرند، بدین منظور طراحی فنی این سایت به نحوی آماده شده است که اگر فایل ترجمه بنا به هر دلیلی تاخیر داشت که معمولا در یک دهم درصد فایل ها احتمالا پیش می آید، به اندازه مدت تاخیر، هزینه ای به عنوان خسارت به پنل کاربری سفارش دهنده عودت داده می شود.

این عمل به مشتری ثابت می کند که موسسه نسبت به کاری که انجام داده، متعهد است و سعی می کند بهترین خدمات را بر اساس زمان اعلامی ارائه کند. این ویژگی نیز یکی از ده ها ویژگی برتر شبکه مترجمین اشراق نسبت به سایر وب سایت های ترجمه است.

20.تعدد خدمات ارائه شده

شبکه مترجمین اشراق خدمات مختلف ترجمه اعم از ترجمه انواع فایل ها شامل ترجمه مقاله، کتاب، فایل های صوتی و تصویری و حتی ترجمه وب سایت ها و ترجمه همزمان را در یک وبسایت جامع تجمیع کرده است. همچنین علاوه بر خدمات ترجمه، خدمات دیگری نظیر ویراستاری، پارافریز و فرمت بندی را نیز در لیست خدمات خود گنجانده است. لذا کاربران به سهولت می توانند از تمامی خدمات این وب سایت به صورت آنلاین استفاده کنند و ضمن مشاهده و اطلاع از مرحله سفارش خود در پنل کاربری شان، فایل خود را در زمان مشخص شده دریافت کنند که نظر به آمار اخذ شده بیش از ۹۹.۶ پروژه های این وب سایت در موعد مقرر تحویل داده شده است که نشان از مشتری مداری و احترام به وقت کاربران این شبکه دارد.

با همه این توصیفات به نظر می رسد بجاست که بیان نماییم شبکه مترجمین اشراق به عنوان بهترین وب سایت ترجمه آنلاین در ایران است. شما می توانید ترجمه، ویرایش، پارافریز و فرمت بندی فایل های خود را به مترجمین و ویراستاران حرفه ای این موسسه بسپارید و لذت ترجمه و ویرایش با کیفیت را تجربه کنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (689 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (210 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (208 نظر) رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ (202 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (131 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (61 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (50 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (47 نظر) ماجرای جالب کارت عروسی فائزه و حمید که به دست رهبر انقلاب رسید/ حرکت تحسین برانگیز عروس و داماد ایرانی برای خرید سرویس طلا+عکس (33 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب اصفهانی در کشاندن مشتری به مغازه با تزئین فوق خلاقانه کله پاچه‌ها+عکس/ خوش ذوقی از در و دیوار میریزه😂 (31 نظر) روایتی جالب از روز دقیق تولد رهبر معظم انقلاب از زبان خودشان در سالگرد 85 سالگی ایشان+عکس شناسنامه (23 نظر) مراسم افتتاحیه استخر روباز زنانه با حضور آقایان مسئول در تهران+تصاویر (23 نظر) خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از موز/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس (24 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز چوپان برای تردد بدون دردسر گوسفندانش در سطح شهر+ویدیو/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (19 نظر) گلزار بار و بندیل سفرش را بست/ به کجا چنین شتابان+عکس (19 نظر)
دیگران می‌خوانند   
با رزرو تور استانبول به بازدید از 6 جاذبه توریستی سیاه این شهر بروید چگونه با روش های آسان خانگی مورچه ها را از خانه دور کنیم آموزش آرایش مناسب با لباس سفید رهبر انقلاب روز رأی‌ گیری 12 فروردین 58 کجا بودند؟ سرلشکری که هدیه 3 میلیون تومانی شاه را رد کرد/نظامی شاهنشاهی چطور بعد از انقلاب فرمانده ارتش شد؟ گشتی در شهر باستانی زلیخا و یوسف پیامبر در دوران فراعنه/ شگفتی هوش مصنوعی تمامی ندارد+ویدیو چیدمان شیک و لاکچری اتاق خیاطی با 5 ایده جذاب فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403 چند شرط لازم برای نگهداری صحیح از گل بابا آدم در خانه چند نکته طلایی برای خوشمزه‌تر شدن طعم چای سفری شیرین به گذشته ها،دهه شصتی ها و پُز دادنشان با این وسایل نوستالژیک/ کیا باهاشون دل بقیه رو خون کردن+ عکس بهترین سیب ایران متعلق به کدام شهر است؟ فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز پنجشنه 6 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403+فیلم قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان دسته گل عروسِ شیک و منحصربفرد مهسا طهماسبی در جشن عروسی اش/ چه لباس خوشگلی هم پوشیده😍 مراسم افتتاح رستوران فریبا نادری با حضور هنرمندان سرشناس و معروف/ چه ذوقی داره خانم بازیگر+ عکس بازی کردن بانمک نبات، دختر شاهرخ استخری با دوستان خارجیش در مهدکودک اروپایی اش در بلژیک + عکس/ خدایا چقد ناز میخنده رونمایی از پسر های خوشتیپ و چشم و ابرو مشکی کریم باقری/ چقدر شبیه پدرشون هستن+عکس خونه زندگی رحمان رحیم سریال پایتخت (مصطفی و مجتبی بلال حبشی) در واقعیت به سبک سلیقه 90 درصد ایرانی ها/ خونه نگو سمساری بگو😅 این 7 وسیله نوستالژیک را فقط دهه شصتی ها میشناسند/ با این وسایل کل خاطرات کودکی از جلو چشمتون رد میشه +عکس رونمایی از لوکس ترین مدل پیکان ایرانی/ خلاقیت منحصر به فرد یک مرد تهرانی همه رو مبهوت کرد+عکس لباس عروس ساده و شیک ریما رامین فر، همای سریال پایتخت در اولین عکس لورفته از عروسی اش با امیر جعفری/ خدا به نقی صبر بده😂 کیف ها و برچسب پرطرفدار بچه های دهه هفتاد و هشتاد در مدرسه/ محاله یدونه از اینا نخریده باشی+عکس خواستگاری عاشقانه محمدرضا گلزار از کتایون ریاحی و جواب منفی او؛ چین و چروک‌هامو ببین،‌ تو به جای پسر منی...+ویدیو/ چشم آیسان خانوم روشن شرافت مثال زدنی شاطر ایرانی برای افراد بی بضاعت/ انسانم آرزوست +عکس میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس دستگرمی خلاقانه دانش آموزان ایرانی در ساخت موشک بالستیک قاره پیما با چندتا تیکه حلبی/ نتانیاهو از پسِ بچه های دهه نودی بر میای؟😎 ابتکار خلاقانه و هوشمندانه یک کارگر با چفیه در گرفتن انگشتر از مقام معظم رهبری+ویدیو پانته آ بهرام بعد از 11 سال پسرش را دید+ فیلم ناهار خوشمزه سحر دولتشاهی و حامد بهداد در یک رستوران اصیل ایرانی+عکس خرید کردن بامزه همراه با غش و ضعف هایِ فراوان نعیمه نظام دوست در هایپرمارکت+ویدیو/ خوش به حال مهموناش چیا که نخرید شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد نگاهی به کیک تولد شکلاتی و خوشمزه گلاره عباسی بازیگر نقش بَدِ سریال شهرزاد/مبارکا باشه +عکس دسته گل شیک و عاشقانه بهرام رادان برای همسرش/ این قدر خوشگل و نازه دلتون براش ضعف میره +عکس نگاهی به ماشین های لاکچری و خارجی رامبد جوان، مجریِ پُرانرژی خندوانه+عکس/ ماشین سومی چه رنگ خاصی داره پیاده روی عاشقانه و پدرانه حامد سلطانی همراه با دختر خوشگل و پسر ناز از دست رفته‌اش+عکس حضور محسن کیایی مجری برنامه صداتو در رستوران شیک علی دایی / ذوق و خوشحالی آقای بازیگر از حضور در رستوران شهریار+ عکس
تیتر امروز   
رهبر انقلاب روز رأی‌ گیری 12 فروردین 58 کجا بودند؟ سرلشکری که هدیه 3 میلیون تومانی شاه را رد کرد/نظامی شاهنشاهی چطور بعد از انقلاب فرمانده ارتش شد؟ فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403 بهترین سیب ایران متعلق به کدام شهر است؟ فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز پنجشنه 6 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403+فیلم قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان ناهار خوشمزه سحر دولتشاهی و حامد بهداد در یک رستوران اصیل ایرانی+عکس شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد 12 امشب، آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور 1403 خواجه‌ای که زنان حرمسرای ناصرالدین شاه به اجازه‌اش نیاز داشتند / حالا خوبه خواجه بوده، اگر شاه بود چیکار می‌کرد!!! سانسور یکی از خالکوبی‌های امیر تتلو؛ تتوی رو دست تتلو چه بود؟ ماجرای کتک خوردن محمدرضا پهلوی در مدرسه از یک دانش آموز آمریکایی!
منتخب روز   
فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده رودررویی با یک تمساح آن‌ هم فقط با یک ماهیتابه +فیلم متقاضیان عمره بخوانند/ آخرین وضعیت و شرایط ثبت‌نام حج عمره 1403 اعلام شد طرح 100 میلیارد پوندی برادر اسامه بن لادن برای ساخت طولانی ترین پل معلق جهان+عکس