ساعدنیوز
ساعدنیوز

معرفی برترین برندهای تولید کننده لباس عروس در جهان

  پنجشنبه، 03 مهر 1399   زمان مطالعه 11 دقیقه
معرفی برترین برندهای تولید کننده لباس عروس در جهان
ساعد نیوز: طراحی لباس‌های عروس از شاخه‌های طراحی لباس زنانه است و طراحان مشهور زیادی در این شاخه فعالیت می‌کنند و در هفته مد لباس‌های سفارشی بیشتر برندها بخشی را به نمایش لباس‌های عروس آن سال اختصاص می‌دهند. شناخت برندهای مشهور لباس عروس کمک می‌کند تا با بهترین‌ها آشنا شوید و آگاهانه لباس عروس خود را انتخاب کنید.

برند سازی در صنعت مد یک کار سخت بسیار است و پیش بینی سبک و طراحان برتر به اندازه پیش بینی آب و هوا متغیر است. بر این اساس، مد روز بودن می تواند به همان اندازه دشوار و پر هزینه باشد، اما قطعا طراحان برجسته را در کسب وکار نگه می دارد. همانطور که بسیاری از مشتاق مد می دانند، ورود به این کار دشوار است و سخت تر از آن باقی ماندن در این عرصه است. با این حال، همانطور که برند های شنل و والنتینو ثابت می کنند، برخی از بهترین طراحان برند لباس زنانه، ابدی هستند.

مارکزا (Marchesa)

مارکزا برند نیویورکی است که در سال 2004 توسط جورجینا چپمن و کرن کریگ، دو خانم هنرمند بااستعداد در حوزه پوشاک زنانه درجه یک، تأسیس شد. پوشاک این برند از جمله گران قیمت ترین و با پرستیژ ترین پوشاک دنیا محسوب می شوند و مشتریانی همچون پنه لوپه کروز، بلیک لایولی، لیتون میستر، جنیفر لوپز، کامرون دیاز، کیت هادسون، سلنا گومز، هالی بری، ریحانا، تیلور سوئیفت، مایلی سایرس، اما واتسون، ایوا لونگوریا، اولیویا وایلد، کریستن استوارت و ساندرا بولاک را عاشق محصولاتشان کرده اند. لباس های شب و لباس عروس های مارکزا در فروشگاه های معتبر و درجه یکی همچون Bergdorf Goodman، Saks Fifth Avenue، Net-a-Porter و Neiman Marcus فروخته می شوند.

Christos Costarellos

کریستوس کاستارلوس برای اولین بار در سال 1998 در یونان آغاز به کار کرد و از همان سالها هم طرفداران زیادی داشت. طراح این برند در مورد لباس عروس هایش می گوید: «من المان های الهام برانگیز را از گذشته می گیریم و آنها را با دنیای مدرن امروزی تطبیق می دهیم، به طوری که در آینده نیز زیبا و کاربردی باشد.» توجه به جزییات از جمله خصوصیات این برند است. علاوه بر زیبایی و دقت، طراحان به کیفیت پارچه های استفاده شده نیز اهمیت زیادی می دهند. آنها پارچه های خود را از بهترین پارچه های موجود در بازارهای پاریس تهیه می کنند.

پرونوویاس (Pronovias)

گروه پرونوویاس یک کمپانی فشن است که مانوئل موتا سابقاً رهبری این گروه را بر عهده داشت. او در ژانویه 2013 در بارسلونا فوت کرد. این کمپانی شامل خط تولید لباس و اکسسوارهای عروس، لباس شب و کیف و کفش زنانه می شود و برندهای آنها شامل ELIE by Elie Saab، La Sposa Barcelona، St. Patrick Barcelona، Avenue Diagonal و White One می شوند و در وبسایت های هر کدام از این برندها کلکسیون های فوق العاده زیبایی از لباس عروس موجود است. پرونوویاس برای سوپرمدل هایی همچون میراندا کر، بار رافائلی و داوتزن کروس لباس شب طراحی کرده و لباس عروس داوتزن کروس در سال 2010 محصول همین کمپانی است.

Alex Perry

لباس عروس های الکس پری به لباس هایی با دامن های پفی معروف است. البته جدا از پایین تنه حجیم لباس هایش، او به جزییات بالا تنه نیز اهمیت زیادی می دهد. در واقع چیزی که در مدلی های لباس عروس الکس پری اهمیت دارد، فرم است. خانم هایی که دوست دارند مانند پرنسس ها بدرخشند و با لباس عروس پف دار از تمام افراد حاضر در مجلس متفاوت باشند، حتما این برند را انتخاب خواهند کرد.

اینس دی سانتو (Inès di Santo)


دی سانتو در ایتالیا به دنیا آمد و حالا یکی از طراحان پیشرو در طراحی و دوخت لباس عروس محسوب می شود. کارهای او نماد ظرافت زنانه، تازگی و الگانس هستند. لباس های طراحی شده توسط او در کارگاه های دی سانتو در تورونتو دوخته می شوند. او هنوز هم خودش شخصاً بر هر کدام از لباس ها و پیراهن ها نظارت می کند تا از کیفیت کار مطمئن شود.

برند لباس عروس آنخل سانچز

طراحان لباس عروس زیادی در جهان فعالیت می کنند اما برند لباس عروس آنخل سانچز که یک مرد اهل ونزولا است بسیار سر زبان ها است. او به جزئیات و ریزه کاری در لباس عروس بسیار اهمیت می دهد و با دنیای مد همراه شده و هر ساله مدل لباس عروس های شیک و خاصی تولید می کند. متفاوت بودن یکی از ویژگی های این برند لباس عروس است. از جمله سلبریتی هایی که براشون طراحی کرده می تونیم به بیانسه ناولز اشاره کنیم.

Sophie et Viola

قرن 21، قرن ساده گرایی است. مینیمالیست نه تنها در طراحی ساختمان و دکوراسیون و سایر هنرها محبوبیت یافته، بلکه در مدل لباس عروس نیز رایج شده است. برند سوفی ات ویولا نیز از برندهایی است که لباس های خود را به سبک مینیمالیست طراحی می کند. طراحان این برند ترجیح می دهند که لباس عروس هایشان ساده، مدرن و بدون هیچگونه پیچیدگی باشند. بنابراین خانم هایی که به لباس های شلوغ علاقه ای ندارید، لباس های این برند را حتما خواهند پسندید.

Ashi Studio

یکی از برندهایی که با خلاقیت خود، لباس عروس های متفاوتی را طراحی می کند، برند آشی استودیو می باشد. این برند نه تنها در مدل لباس عروس، بلکه در جزییات لباس مانند گلدوزی، نیز توجه زیادی به خرج می دهد. سالهاست که طراحان این برند مورد تشویق و تحسین طراحان معروف جهان قرار می گیرند. ستاره های زیادی مشتری ثابت این برند هستند. به عنوان مثال زندیا، لیدی گاگا و ویتنی پورت بارها این برند را برای لباس فرش قرمز خود انتخاب کرده اند.

آماندا ویکلی (Amanda Wakeley)

آماندا فقط برای لباس های عروسی که طراحی می کنه معروف نیست، یکی دیگه از دلایل مشهور بودنش طراحی لباس های مهمانی خاص و اکسسوری هایی که برای برترین ستاره های هالیوودی مثل آنجلینا جولی (Angelina Jolie) (مدل موهای آنجلینا جولی)، بیانسه، کیت وینسلت (Kate Winslet)، هلن میرن (Helen Mirren) و فلورنس ولش (Florence Welch) طراحی کرده، هست. همچنین او تا به حال لباس های زیادی رو برای دوشس کمبریج کیت میدلتون.

برند لباس عروس جنی پکهام

او نیز مانند برند لباس عروس ورا ونگ موفق به جذب مشتریان مشهوری مانند جنیفر لوپز ، آنجلینا جولی و ... شد تجربه و سابقه بالای او در تولید و طراحی لباس عروس باعث معروفیت و محبوبیت او شده است جنی پکهام اهل بریتانیا است و سال ها است در زمینه طراح فشن فعالیت می کند.

ویوین وست وود (Vivienne Westwood)

لیدی ویوین وست وود هم یک طراح لباس بریتانیایی هستش و هم یک بیزنش ومنِ که در زمینه لباس های عروسی که با طراحی های مدرن ارائه میشن کار میکنه. او کسی هستش که اولین بار موج جدید پانک فشن رو به قسمت های مختلف طراحی لباس آورد.

Chana Marelus

لباس عروس های برند چانا مارلوس از باکیفیت ترین پارچه ها تهیه می شوند. علاوه بر کیفیت، با توجه به اهمیتی که طراحان روی جزییات لباس، مانند گلدوزی و منجوق دوزی ها، می گذارند، رویای شما را از یک لباس عروس ایده آل به واقعیت مبدل خواهند کرد. یکی از خلاقیت های جالب این برند، استفاده از پارچه های کاملا متضاد است. در واقع طراحان آنها را به گونه ای کنار هم می چینند که نتیجه آن لباس عروسی ظریف و زنانه است.

این برند از نقاط مختلف جهان مشتری دارد. لباس های عروس چانا مارلوس با ظرافت بالایی طراحی شده و هیچگاه از مد نمی افتند. نه تنها رنگ سفید، بلکه رنگ های دیگری را نیز می توانید در کلکسیون این برند ببینید. لباس هایی با آستین های بلند، یقه های وی شکل و پارچه های رنگی کار شده، چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

پیتر لانگنر (Peter Langner)


پیتر لانگنر با مزون های فشن بزرگی همچون لاکروی، لاروش، دیور و اونگارو کار کرده است. او حالا در رم مستقر است و با هنرمندان ایتالیایی کار می کند و طرح های خودش را می برد و می دوزد و روی آنها کار دست انجام می دهد. اولین فروشگاه او در رم بود و سپس فروشگاه دیگری در مادرید باز کرد. او حالا 70 فروشگاه در سه قاره دنیا دارد. کارها و طرح های او برایش جوایزی همچون جایزه دوخت لباس عروس در سال 2005 در نیویورک و جایزه بین المللی جوزپه چیاکا در ایتالیا را به ارمغان آورد. لانگنر با کارهای دست فوق العاده زیبا و جزئیات فراوان در کارهایش مشهور است.

Yolan Cris

برند یولان کریس توسط دو خواهر تاسیس شده است. این دو طراح تمام دوران کودکی خود را در سالن لباس عروس مادرشان گذراندند، از این رو با این صنعت به خوبی آشنا شده و توانستند برند خود را تاسیس کنند.لباس عروس های این برند ترکیبی از سبک های نئو-ویکتوریایی و گوتیک است که نتیجه آن لباس هایی پر زرق و برق و چشمگیر می باشد. از خصوصیات بارز مدل های آن، استفاده از پارچه و تورهای خاصی ست که در هر لباسی به کار می رود. در واقع شما نمی توانید دو لباس را ببینید که تورهای یک شکلی روی آنها کار شده باشد. شاید هزینه ای که باید برای این لباس پرداخت کنید بالا باشد، اما به منحصر بفرد بودن آن می ارزد.

ریم عکره


ریم عکره (Reem Acra)طراح فشن لبنانی است که کارش را با یک کلکسیون لباس عروس شیک در سال 1997 آغاز کرد. در سال 2003، او خط تولید لباس های حاضری اش را راه اندازی کرد. محصولات او در شیک ترین و بزرگترین فروشگاه های دنیا از جمله برگدورف گودمن، نیمان مارکوس، ساکس فیفت اونو و هاروی نیکولز فروخته می شوند. خانواده های سلطنتی کشورهای مختلف و ستاره ها و چهره های معروفی همچون آنجلینا جولی، هالی بری، کاترین زتا-جونز، بیانسه ناولز و ایوا لونگوریا از مشتریان او هستند. این طراح با مدل خاص و منحصر بفرد منجوق دوزی در کارهایش مشهور است.

Caroline Hayden

کارولین هایدن طراحی لباس های خود را محدود به 3 رنگ و 3 مدل پارچه کرده است. در واقع او مشتریان خود را می شناسند و با توجه به نیاز آنها لباس عروس های خود را طراحی می کند. پارچه های این برند به گونه ای هستند که چروک نمی شوند که همین موضوع برای بسیاری از خانم ها اهمیت زیادی دارد.طراحان این برند اعتقاد دارند که علاقه مردم به سبک های سنتی کم و به سمت سبک های مدرن متمایل شده است. از این رو سبک مدرن را برای لباس های خود انتخاب کرده اند که مورد پسند بسیاری از خانم های خوش پوش می باشد.

جنی پکهام (Jenny Packham)


جنی پکهام طراح فشن بریتانیایی است و بیشتر لباس عروس و لباس های حاضری طراحی می کند. او در سال 1988 برند خود را پایه گذاری کرد و کارش را با لباس عروس و لباس شب آغاز کرد. او به تازگی اکسسوارهای عروس نیز به مجموعه اش اضافه کرده است. او لباس زیر نیز تولید می کند. بعضی از مشهورترین مشتریان او عبارتند از: آنجلینا جولی، مایلی سایرس، کیت هادسون، جنیفر آنیستون، ایوا لونگوریا، ریس ویثراسپون، کامرون دیاز، جنیفر لوپز، کیت وینسلت و دوشس کمبریج (کیت میدلتون).

هیلی پیج (Hayley Paige)


هیلی پیج جزو طراحان ملیسا سوئیت بود. او اخیراً برای JLM Couture یک کلکسیون لباس عروس طراحی کرده است. لباس عروس های او بسیار رمانتیک، مدرن و شیک هستند و طرح های آن بسیار موردپسند دختران جوان امروزی است. او حتی برای عروس های مدرن، لباس عروس کوتاه نیز طراحی کرده است.

کارولینا هررا (Carolina Herrera)

هررا طراح فشن با تابعیت آمریکایی و ونزوئلایی است. طرح های شیک و باکلاس او بخاطر سادگی مشهورند. او از زمان ژاکلین کندی تا به امروز برای بانوان اول آمریکا از جمله میشل اوباما لباس دوخته است. هررا از مادربزرگش آموزش دیده، زیرا مادربزرگش همیشه او را به فشن شو ها می برده و برایش لباس هایی از برندهای بالنسیاگا، لانوین و کریستین دیور می خریده است. او جوایز زیادی در حوزه فشن دریافت کرده که مدال طلا از سوی مؤسسه اسپانیایی ملکه سوفیا، مدال طلای شایستگی در هنرهای زیبا از اسپانیا، جایزه برتری نیویورک، جایزه طراح سال و جایزه یک عمر موفقیت از شورای طراحان فشن آمریکا، از این جوایز است. او بخاطر مدل های سنتی و رنگی بودن لباس عروس هایش مشهور است، خصوصاً رنگ های صورتی و خاکستری در طرح های او زیاد است.

ورا ونگ (Vera Wang)

ورا الن ونگ که سابقاً اسکیت باز حرفه ای بود حالا به عنوان طراح فشن در نیویورک فعالیت می کند. او بخاطر کلکسیون های لباس شب و لباس عروس درجه یک و شیک و رمانتیکش معروف است. او کارش را به عنوان ادیتور ارشد فشن در مجله Vogue آغاز کرد و سپس به عنوان رئیس فشن چند سال برای رالف لورن کار کرد. او برای ستاره ها و چهره های مشهور بسیاری لباس عروس دوخته است که از میان آنها می توان به آلیشیا کیز، ماریا کری، ویکتوریا بکهام، چلسی کلینتون، آوریل لاوین، جنیفر لوپز، شارون استون، جنیفر گارنر، هیلاری داف، سارا میشل گلار، کیت هادسون، کیم کارداشیان و کلوئی کارداشیان اشاره کرد. میشل اوباما نیز لباس شب های طراحی شده توسط او را پوشیده است. یکی از ویژگی های مدل های لباس عروس ورا این است که او لباس عروس هایی به رنگ های مختلف حتی مشکی طراحی کرده و دوخته است.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (72 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (68 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (39 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (35 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (30 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (28 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (23 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (21 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (20 نظر) صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو (18 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (18 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (18 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (17 نظر)
دیگران می‌خوانند   
نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس تیپ خاص و جذاب رضا عطاران، رامین سریال متهم گریخت بعد از دو دهه، مُد روز شد!+عکس نگاهی به خونه زندگی زیبا و شیک سارا صوفیانی و همسرش قبل از مهاجرت/ چیدمان آنتیک و منحصر به فرد منزلشون رو ببینید!+عکس قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... تاثیر لبنیات در لاغری و چربی سوزی بهترین راهکارها برای از بین بردن کبد چرب جشن تولد ساده و بدون تجملات 61 سالگی احمدی نژاد در خانه ساده و بدون زرق و برقش+عکس سرطان دهانه رحم: همه چیزهایی که باید بدانید دمنوش آرامبخش فوری نگاهی به جشن تولد ساده و بدون تجملات 71 سالگی حسن روحانی در هواپیما/ سورپرایز رئیس جمهور سابق در آسمان+عکس نگاهی به خانه ابدی سیروس گرجستانی و سنگ قبر منحصر به فردش/ چه متن معنادار و زیبایی روی مزارش نوشتن+عکس فال انبیاء روزانه جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 خلاقیت جالب و خنده دار شهرداری تهران برای تبریک روز دانشجو/ این بنر بامزه پربازدید شد+عکس شوخی بامزه رهبر انقلاب با درخواست های متعدد یک دانشجو برای گرفتن هدیه: دَبه در نیار...+ویدیو خطرات پروتز پستان ابراز علاقه خنده دار حامد آهنگی به نعیمه نظام دوست در خیابان: باید عروس ننم بشی+ویدیو شباهت بی حد و اندازه جواد عزتی به پدر و برادر جوانش/ چه خانواده اصیل و صمیمی+عکس نگاهی به خانه مجلل و بزرگی که 3400 سال قبل فرعون مصر در آن استراحت کرد+عکس رونمایی از گواهینامه یک مرد تهرانی که برای نخستین بار 95 سال پیش تصدیق گرفت!+عکس اولین ویدیو از دختر گمشده گلستانی بعد از نجات معجزه آسا/ تصاویر معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان+ویدیو لحظه احساسی بوسه آیت الله هاشمی رفسنجانی بر پیشانی رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+عکس بازی یکتا ناصر مقابل منوچهر هادی در فیلم مشترکشان قبل از طلاق +عکس/عجیب ترین تقابل عشق و نفرت... نگاهی به خونه زندگی لوکس و ایرانی پسند علیرضا نیکبخت واحدی با رونمایی از بریز و بپاش های همسرش برای تولدش+ویدیو/ چه مبلایی، چه دکوراسیونی😍 فال ابجد روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 خلاقیت فوق خنده دار پدر ایرانی در هدایت باد کولر بین پذیرایی و اتاق حماسه آفرید + ویدیو/ انیشتین ثانی برازنده توست هموطن😂😂 فال روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت1403 کادوهای جالب و بامزه یک معلمِ منطقه محروم برای روز معلم که پربازدید شد+عکس/ عشق و صفا توی این هدیه ها خلاصه میشه😍 روایت جالب و شنیده نشده از رابطه رهبر انقلاب و پدرشان: آنقدر برای پدرم کتاب میخواندم که سرم گیج می‌رفت+ویدیو دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد/ نمی‌خواستم او را بکشم فال قهوه با نشان روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت +عکس فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403+فیلم برادر قدبلند و چهارشانه الناز حبیبی، شیوای سریال دوپینگ/ ماشاءالله چقدرم خوشتیپ+عکس خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای نگه داشتن جای پارک حماسه آفرید/ اوج ابتکار با کمترین امکانات+ عکس نگاهی به حجله عزای مرتضی پاشایی خواننده ناکام و محبوب ایرانی+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی نکته جالب عکس جدید جواد عزتی و الناز حبیبی روش منحصربفرد رهبر معظم انقلاب برای مدیریت زمان در سخنرانی های خودشان در نماز جمعه + عکس تصویری معنادار و احساسی که مهران مدیری با انتشار آن خبر فوت مادرش را داد + عکس/ روحشون شاد عکسی از خانه ابدی ارشا اقدسی و هنرمندی که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی...
تیتر امروز   
نگاهی به خانه مجلل و بزرگی که 3400 سال قبل فرعون مصر در آن استراحت کرد+عکس رونمایی از گواهینامه یک مرد تهرانی که برای نخستین بار 95 سال پیش تصدیق گرفت!+عکس فال ابجد روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد/ نمی‌خواستم او را بکشم فال شمع روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت +عکس فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403+فیلم فال انبیاء روزانه جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم تهیه فیلم سیاه از زن متاهل در یک کارگاه توسط مرد بدهکار برای باجگیری (ویدئو) آیا با گوی آذرخش، این پدیده‌ی نادر طبیعت آشنایی دارید؟ (ویدئو) صحبت‌های جدی با چاشنی طنز تلخ مهران مدیری/ عصر ابتذال است، دانشمند نابغه فالوور ندارد اما... (ویدئو) معلمی که معنی جایزه را نمی‌داند/ معلم کوچک 9 ساله با آرزوهای بزرگ
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...