دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / معرفی فیلم وسریال /

معرفی فیلم بی خوابی اسب ها 

دوشنبه، 29 شهریور 1400
فیلم بی خوابی اسبها به کارگردانی شهرام اسدزاده در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم و در ژانر خانوادگی اجتماعی می‌باشد. در این فیلم علیرام نورایی، افسانه پاکرو، امیر غفارمنش، تینا آخوندتبار، چنگیز وثوقی، مریم معصومی، باربد بابایی , مهدی محرابی به هنرمندی پرداخته‌اند.

خلاصه داستان فیلم بی خوابی اسب ها

فیلم سینمایی بی خوابی اسب ها ، داستان زندگی دو خواهر به نام های دریا و صحرا است که برای تصاحب ارثیه پدری اختلاف پیدا می کنند. از طرفی سامان همسر دریا اصرار می کند تا سهم ارث خود را برای حل شدن مشکلات مالی اش به او بدهد و همین باعث به وجود آمدن اختلافاتی بین این دو می شود…

نکاتی درباره فیلم بی خوابی اسب ها

امیر غفارمنش درباره تله فیلم «بی خوابی اسب ها» که این روزها به کارگردانی شهرام اسدزاده در شمال کشور در حال تصویربرداری است به خبرنگار مهر گفت: من به همراه تینا آخوندتبار، علیرام نورایی و افسانه پاکرو در این فیلم بازی می کنیم که داستان یک مرگ مشکوک را بررسی می کند.وی با اشاره به نقش خود در این تله فیلم توضیح داد: من در این کار شخصیت مردی با نام رامین را بازی می کنم که در جریان کشته شدن فردی قرار می گیرد و وارد داستان می شود. درواقع مرگی مشکوک رخ می دهد و کل فیلم در جریان بررسی این مرگ مشکوک ادامه پیدا می کند.این بازیگر تئاتر و تلویزیون ادامه داد: ما حدود 10 روز در شمال تصویربرداری داشتیم که من به تهران آمدم و عوامل گروه 2 روز دیگر در شمال مشغول به کار هستند و بعد در پایان این هفته چند روز هم در تهران تصویربرداری خواهیم داشت.بازیگر سریال «رخنه» درباره شیوه کارگردانی این فیلم عنوان کرد: «بی خوابی اسب ها» به نظرم کار قابل دفاعی است چون کار فیلمنامه و کارگردانی با دقت و وسواس بوده و با اینکه اولین کار شهرام اسدزاده است اما خیلی بهتر از یک کار اولی بود و ما همکاری خوبی داشتیم.غفارمنش تم این تله فیلم را اجتماعی بیان کرد و درباره داستان آن گفت: این کار قرار بوده بیشتر مستند و رئال باشد چون فیلمی تراژدی است و داستانی ملودرام دارد.وی که بیشتر در فیلم های طنز بازی کرده است در این باره گفت: البته من فیلم های جدی هم داشته ام و مهم این است که مردم مرا در کار جدی قبول می کنند. من بیشتر دوست دارم بازیگر باشم نه طنزکار بنابراین سعی می کنم ژانرهای مختلف را تجربه کنم.

کارگردان فیلم بی خوابی اسب ها

شهرام اسدزاده کارگردان سینما و تلویزیون است. از مهم ترین آثار شهرام اسد زاده می توان به کارگردانی فیلم طاقباز، فیلم بی خوابی اسب ها اشاره کرد.او کار حرفه ای خود را از سینما آغاز کرد و سال 1394 در فیلم بی خوابی اسب ها به عنوان کارگردان فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم طاقباز، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای شهرام اسد زاده محسوب می شود و همکاری با هنرمندانی همچون افسانه پاکرو، علیرام نورایی، امیر غفارمنش و تینا آخوندتبار را تجربه کرد.وی در سال 1396 دوره ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است.

بازیگران فیلم بی خوابی اسب ها

علیرام نورائی، افسانه پاکرو، امیر غفارمنش، تینا آخوندتبار و با معرفی مهدی محرابی، باربد بابایی، مریم معصومی، افسانه اکبری، محمد زادسفر، مجید محرابی و با حضور چنگیز وثوقی و …

مشخصات فیلم بی خوابی اسب ها


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل اکسپت مقاله
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی