دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / معرفی فیلم وسریال /

معرفی فیلم همه دختران من 

چهارشنبه، 03 آذر 1400
فیلم به کارگردانی اسماعیل سلطانیان در سال 1372 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم فردوس کاویانی، نادیا دلدارگلچین، نسرین مقانلو، علی مصفا، ابراهیم آبادی، مجید قناد، محمدعلی مژدهی و عباس محبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

خلاصه داستان فیلم همه دختران من

همه دختران من نخستین ساخته اسماعیل سلطانیان بوده و در سال ۱۳۷۲ ساخته شده است. داستان درباره اسفندیار رویینی استکه صاحب شش فرزند دختر است انتظار فرزند هفتم را می کشد، اما فرزند هفتم نیز دختر است. اسفندیار پس از آن که از دریافت مساعده از اداره اش ناامید می شود به شرکت مهندسان مشاور مراجعه می کند که در آن جا در ازای بهره ی ماهانه سرمایه گذاری کرده است. مهندس فروغ تقاضا می کند که با سودابه، دختر بزرگ اسفندیار، ازدواج کند و ...

کارگردان فیلم همه دختران من

اسماعیل سلطانیان (متولد ۱۳۳۳ در هرسین) بازیگر، کارگردان، کارگردان تئاتر، سناریست و تهیه کننده ایرانی است. وی برای نخستین بار در فیلم بایسیکل ران ساخته محسن مخملباف سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد را از هفتمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. همه دختران من تنها ساخته سینمایی اوست. سلطانیان فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک است و فعالیت هنری را نیز از سال ۱۳۴۹ با کارگردانی تئاتر آغاز کرد. از جمله آثار او می توان به فیلم های چ (۱۳۹۲)، هیس! دخترها فریاد نمی زنند ‏ (۱۳۹۱)، در شهر خبری نیست، هست (۱۳۸۶)، کافه ترانزیت (۱۳۸۳)، زندانی ۷۰۷ (۱۳۸۰)، همسر دلخواه من (۱۳۷۹)، سحرگاه پیروزی (۱۳۷۸)، غزال (۱۳۷۴)، ماه و خورشید (۱۳۷۴ در عنوان بندی نیامده)، شعله های خشم (۱۳۷۱)، ابلیس (۱۳۶۹)، راز خنجر (۱۳۶۹)، آب را گل نکنید (۱۳۶۸)، مدرسه رجایی (۱۳۶۸)، افسون (۱۳۶۷) و اورامان (۱۳۸۶) اشاره کرد.

بازیگران فیلم همه دختران من

فردوس کاویانی، نادیا دلدارگلچین، نسرین مقانلو، علی مصفا، ابراهیم آبادی، مجید قناد، محمدعلی مژدهی، عباس محبی

ساير عوامل فیلم همه دختران من

  • نویسنده:

مشخصات فیلم همه دختران من


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه