دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / معرفی فیلم وسریال /

معرفی فیلم ملاقات خصوصی 

یکشنبه، 24 بهمن 1400
فیلم ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس و تهیه کنندگی امیر بنان در سال 1400 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد.

خلاصه داستان فیلم ملاقات خصوصی

شخصیت های اصلی فیلم ملاقات خصوصی دختری به نام پروانه و پسری به نام فرهاد هستند که عاشق هم می شوند البته عشقی متفاوت. پدر پروانه زندانی است و برادرش ایمان نیز یک بدهکار فراری است. پروانه که گرفتاری های زیای دارد و با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند در عطاری پدرش مشغول به کار است.فرهاد هم بندی پدر پروانه است که توانسته در زندان یک گوشی موبایل مخفیانه داشته باشد و پروانه هر از گاهی با آن تماس می گیرد تا بتواند با پدرش صحبت کند. اینگونه است که فرهاد و پروانه گفت و گوهای کوتاهی با هم دارند و بالاخره فرهاد عاشق پروانه می شود و از او می خواهد که به ملاقاتش بیاید.

نکاتی درباره فیلم ملاقات خصوصی

داستان فیلم ملاقات خصوصی موقعیت پیچیده بین دو دنیای زندان و محیط بیرون را در پیوند با یک رابطه مطرح می کند. از یک سو محیط طبیعی، جهان رنگ ها، طبیعت و تصاویر را مشاهده می کنیم و در سوی دیگر جهان تنگ، پر ازدحام و ناامن زندان را. پیوند بین این دو دنیا غالبا به واسطه صدا و گاه تصاویر مجازی است.فیلم توانسته است این فضای دوگانه و فاصله بین آدم ها، فضاها و موقعیت ها را در تمام طول کار حفظ کند. نکته جالب این است که این فاصله و نرسیدن در بستر یک درام عاشقانه پیش می رود که در آن میل به وصال و اتحاد رابطه با حدت و شدت وجود دارد.فیلم بین دنیای بیرون و سختی های زندگی و ناامنی در یک محله حاشیه ای با دنیای زندان در نوسان است. همان طور که آدم های بیرونی به راحتی می توانند به داخل زندان بیفتند، زندانی ها امیدوار به خروج از زندان هستند. اما روایت ملاقات خصوصی به گونه ای پیش می رود که رفتن یکی به بیرون مصادف با افتادن دیگری به داخل زندان است و آدم ها برای تغییر موقعیت به نفع خودشان باید عزیزان خود را قربانی کنند. این جهان دوگانه در کنار تصاویر گاه خیره کننده فیلم به ملاقات خصوصی جان تازه ای بخشیده است.همچنین ایمان شمس برادر بزرگ تر امید شمس، کارگردان فیلم ملاقات خصوصی نیز نقش یک خلافکار قوی هیکل را بازی می کند که با قمه کشی دیگران را تهدید می کند. ایمان شمس در گذشته عنوان قوی ترین مرد ایران را در اختیار داشت او درباره بازی در فیلم برادرش گفته: قبل از این که فیلم را شروع کنم، برادر بزرگم برایم کلاس گذاشت و روی فن بیان من کار کرد. من از بچگی بازیگری را دوست داشتم. همیشه به امید می گفتم اگر فیلمی ساختی دوست دارم بازی کنم. در این فیلم تا حدی شخصیت خودم و دوستانم را بازی می کنم. از این لحاظ که در فیلم به مردان آهنین اشاره می شود. البته من در این سریال اهل قمه کشی هم هستم. دوستان خودم را دیده بودم که تا چند سال پیش افتخار شهر بودند ولی الان به خاطر خلافکاری در زندان هستند.

کارگردان فیلم ملاقات خصوصی

امید شمس متولد 1369 در تهران است. او مدرک تحصیلی کارشناسی سینما دارد و فارغ التحصیل انجمن سینمای جوانان ایران است. شمس کارگردانی فیلم های کوتاه گذر، شب تولد و قرار را برعهده داشته است.

بازیگران فیلم ملاقات خصوصی

پریناز ایزدیار هوتن شکیبا ریما رامین فر رؤیا تیموریان سیاوش چراغی پور نادر فلاح پیام احمدی نیا شیرین آقا کاشی حسین پارسایی

ساير عوامل فیلم ملاقات خصوصی

طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس : سارا خالدی، طراح گریم : عباس عباسی، صدابردار: مهدی ابراهیم زاده، مدیر تولید : اسماعیل کلبی آبادی، دستیار یک و برنامه ریز : علی درخشنده،عکاس: محمد بدرلو، مشاور رسانه ای: منصوره بسمل، بازنویسی فیلمنامه: امید شمس، بهمن ارک، نادره سادات سرکی

مشخصات فیلم ملاقات خصوصی


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
سابمیت مقاله چیست؟
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه