دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / گردشگری /

معرفی هتلهای معروف بغداد 

شنبه، 15 تیر 1398
در این مقاله با بهترین هتلهای بغداد با ما همراه باشید.

هتل ایشتر شرایتون Ishtar Sheraton Hotel

اگر به دنبال هتلی لوکس و شیک می گردید، پیشنهاد ما، هتل ایشتر شرایتون می باشد. این هتل، بسیار زیبا طراحی شده و امکانات رفاهی ویژه ای را برای مهمان ها در نظر گرفته که شامل، استخر، اسپا، جکوزی، سنا، سالن ورزشی و... می باشد. هم چنین این هتل در موقعیت خوبی قرار دارد و از امنیت بالایی نیز برخوردار است.

 

هتل ستاره بغداد Baghdad Hotel

هتل بغداد در نزدیکی رود دجله واقع شده است. این هتل زیبا به دلیل امکانات خوبی که دارد، مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. 

 

هتل Babylon Warwick Hotel

یکی از هتل های بسیار مجلل و لوکس شهر بغداد، Babylon Warwick Hotel  نام دارد. از پنجره اتاق های این هتل 5 ستاره، می توانید نمایی از رود دجله و فضای سبز اطراف را مشاهده کنید. معماری اتاق و سوئیت ها، بسیار زیبا و مجلل طراحی شده است. امکانات این هتل شامل جکوزی، استخر سرپوشیده، 8 رستوران مجلل، اتاق کسب و کار و... می باشد. این هتل با خدمات ویژه ای که دارد، این مکان را تبدیل به اقامتگاهی ایده آل برای تعطیلات خانوادگی و حتی سفرهای کاری کرده است.

 

 هتل Al Mansour Hotel

اگر به دنبال هتلی ارزان قیمت هستید، هتل Al Mansour Hotel انتخاب خوبی می باشد. این هتل، دارای اتاق هایی راحت و تمیز است و اقامتی سرشار از آرامش را برای مهمان ها رقم می زند.

 
 

 هتل Crystal Grand Hotel Ishtar

هتل Crystal Grand Hotel Ishtar، بسیار مجلل و شیک طراحی شده است. هم چنین این هتل 4 ستاره، امکانات خوبی را برای مهمان ها در نظر گرفته است. این خدمات شامل استخر، باشگاه ورزشی، اتاق کسب و کار، رسترانی مجلل و ... می باشد. برای اقامت در این هتل باید مبلغی حدود 173 تا 241 دلار، پرداخت کنید.

 
 
 

 هتل Coral Boutique Hotel

این هتل چهار ستاره، دارای اتاق های راحت با تمامی امکانات مورد نیاز می باشد. هم چنین ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد است. پیشنهاد می کنیم به رستوران و کافه این هتل سر بزنید و از خوردن غذاهای خوشمزه لذت ببرید.

 

 هتل ریمال Rimal Hotel

اگر به دنبال هتلی ارزان قیمت هستید، هتل ریمال انتخاب خوبی می باشد. امکانات این هتل شامل باشگاه ورزشی، اتاق کسب و کار و... است.

 
 
 

 هتل Royal Tulip Al Rasheed Hotel

این هتل 5 ستاره، دارای اتاق های راحت و تمیزی می باشد. امکانات این هتل شامل رستورانی مجلل، استخر، باشگاه ورزشی و ... است.

 

 هتل شهردار فندق العمدة

این هتل شیک، دارای اتاق های تمیزی می باشد و امکانات رفاهی خوبی را برای مهمان ها عرضه می کند. هم چنین در رستوران این هتل، می توانید خوشمزه ترین غذاها را امتحان کنید.

 

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل اکسپت مقاله
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک