دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / گردشگری /

معرفی هتلهای معروف زاهدان 

چهارشنبه، 05 تیر 1398
زاهدان هتل‌های زیادی برای میزبانی از مسافران خود ندارد ولی معدود هتل‌هایی که در این شهر احداث شده‌اند، امکانات خوبی را به میهمانان و مسافران خود ارائه می کند.

هتل استقلال زاهدان

هتل چهارستاره بزرگ استقلال در بهترین نقطه شهر زاهدان در سال 1377 افتتاح شده است. هتل دارای 81 باب اتاق مجهز به تمامی امکانات رفاهی ارتباطی براساس استانداردهای بین المللی می باشد. این هتل در قلب شهر قرار گرفته و فاصله کمی تا بازار اصلی شهر دارد. هتل استقلال زاهدان با بهره گیری از پرسنلی آزموده و مدیریتی مجرب با تمامی امکانات رفاهی روز آماده پذیرایی از میهمانان عزیز خود می باشد. از جمله امکانات این هتل می توان به سالن آمفی تئاتر، سالن همایش، سالن کنفرانس و سمینار، چایخانه سنتی، کافی شاپ، اینترنت پرسرعت، ترانسفر فرودگاهی، گشت های داخل شهری، صندوق امانات، سونا، خشکشویی، آرایشگاه زمین بازی کودکان، سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی و رستوران های فضای باز اشاره کرد.

کودکان زیر 5 سال رایگان می باشند. سرویس اضافه بصورت کف خواب می باشد.اینترنت رایگان می باشد.

آدرس: میدان آزادی - جنب استانداری - روبه روی بانک صادرات

 

هتل امین زاهدان

هتل امین زاهدان در سال 1372 تاسیس شد و به منظور ارائه خدمات بهتر در سال 1397 بازسازی شد. این هتل دارای سه طبقه مشتمل بر 40 باب اتاق می باشد. هتل دو ستاره امین زاهدان در ابتدای خیابان دانشگاه واقع شده است و به دلیل نزدیکی به مرکز شهر، میهمانان محترم می توانند به اماکن اداری نظیر استانداری و اداره ثبت احوال زاهدان به آسانی و با پیمودن مسافت حداکثر 700 متر دسترسی یابند. قابل توجه مهمانان گرامی، هتل امین فاقد آسانسور است و همچنین در بخش ورودی دارای شش پله می باشد.

آدرس: زاهدان - میدان امام علی - ابتدای خیابان دانشگاه

 

هتل جهانگردی زاهدان

هتل سه ستاره جهانگردی زاهدان عضوی دیگر از مجموعه های اقامتی جهانگردی می باشد که در سال 1352 در محیطی آرام و شیک در مرکز شهر زاهدان در میدان میرجاوه خیابان جام جم در استان سیستان و بلوچستان در جنوب شرق ایران بنا شده است. این هتل اخیرا بازسازی شده و در یک طبقه دارای 30 باب فضای اقامتی با ظرفیت های مختلف با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای روز هتلداری مجهز به امکانات رفاهی مناسب می باشد. از جمله جاذبه های گردشگری نزدیک هتل می توان به تفرجگاه پارک ملت، بازارچه سرپوس، بازار رسولی، ساختمان قدیمی پست، باغ گراناز و مسجد جامع اهل سنت مکی اشاره کرد. رستوران هتل با ظرفیت 250 نفر واقع در طبقه همکف و کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم به همراه کادری مجرب برخی از امکانات این هتل می باشند.

آدرس: زاهدان - میدان میرجاوه - خیابان جام جم - روبروی بیمارستان خاتم

 

هتل آپارتمان ملل زاهدان

هتل آپارتمان ملل زاهدان در بهمن ماه سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل دارای یک طبقه است که 16 واحد آپارتمانی در طبقه اول آن قرار گرفته اند. قرارگیری هتل ملل زاهدان در موقعیت مکانی مناسب در شهر، موجب دسترسی آسان مهمانان گرامی به دادگستری کل سیستان و بلوچستان و کنسولگری هند می شود. قابل توجه میهمانان گرامی، برخی از اتاق ها هتل ملل فاقد پنجره می باشند و تنها نورگیر دارند.

آدرس: زاهدان - تقاطع خیابان آزادی و سعدی

 

هتل صالح زاهدان

هتل صالح یک هتل دو ستاره مناسب در شهر زاهدان در استان سیستان و بلوچستان در کشور ایران است. این هتل در مرکز شهر قرار گرفته و به همین دلیل مراکز خرید، فرودگاه، ایستگاه راه‌آهن، نقاط دیدنی و ترمینال‌های مسافربری به راحتی از هتل قابل دسترس هستند.  

امکانات هتل: لابی، کافی‌شاپ، سالن اجتماعات، اینترنت، آسانسور، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی

آدرس: زاهدان، خیابان دانشگاه ، بین دانشگاه ۱۶ و ۱۸ 

 

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی