معرفی کتاب از شوهرت مراقبت کن اثر لورا شلزینگر

  دوشنبه، 03 مرداد 1401   زمان مطالعه 2 دقیقه
معرفی کتاب از شوهرت مراقبت کن اثر لورا شلزینگر
دکتر لورا شلزینگر زن‌ها را راهنمایی می‌کند که از شوهران خود به صورتی مناسب مراقبت کنن تا در شادی و رضایت از زندگی زناشویی را برای خود تضمین کنند. اینک در عملی‌ترین کتابی که تا به حال خوانده‌اید، دکتر لورا به شما نشان می‌دهد چگونه از قدرتی که دارید برای لذت بردن از زندگی، صمیمیت و آرامش که همیشه در زندگی خود انتظار داشتی استفاده کنید.

درباره کتاب لورا شلزینگر

مردها آن قدر که ما فکر می کنیم، پیچیده نیستند. آنها تمایل دارند بشنوند که همسرشان خوشحال است و این که خود موجب این خوشحالی شده اند. مردها پدران شما نیستند، آنها هم سن شما هستند و از همان چیزهایی که شما می ترسید و دچار استرس می شوید، دچار استرس و ترس می شوند و اگر شما یک دوست واقعی بودید، بار مسئولیت او را سبک می کردید، نه این که بر بار آنها بیفزایید. نگارنده در این کتاب زن ها را راهنمایی می کند تا شوهران خود را به شیوه ای مناسب همراهی کنند تا شادی در رضایت از زندگی زناشویی را برای خود تضمین نمایند. هم چنین نشان می دهد چگونه از قدرتی که دارید برای لذت بردن از زندگی، صمیمیت و آرامش استفاده کنید. برخی از فصول کتاب عبارت اند از: مراقبت نامناسب از شوهر؛ جنسیت چیست؟؛ مرد باید در خانة خودش مورد احترام باشد؛ و وقت مردانه.

بخشی از کتاب از شوهرت مراقبت کن! را با هم می خوانیم

من فکر می کنم بسیاری از زن ها فراموش می کنند که زندگی _ و به ویژه ازدواج _ نوعی بده _ بستان است. به نحوی فکر می کنیم همین که ازدواج کردیم، سهم ما در « دادن » شستن ظرف ها، پختن غذا، و مراقبت از بچه هاست. بعد، از شوهرانمان انتظار داریم این دهش های ما را با نوازش، گل، کادو و گردش و تفریح پاسخ دهند _ اما ما در بازگشت این چیزها را نمی دهیم. اگر می خواهید آتش زندگی مشترک روشن بماند، به کاری بیش از صحبت کردن نیاز دارید _ باید سوخت به آتش برسانید. بنا بر این اگر زن جرقه را بزند، مرد کار او را دنبال می کند و چوب بر آتش می نهد، می توانید به این کار ادمه دهید و زندگی روشن و گرم داشته باشید. چگونه زن ها به این موقعیت ناخوشایند می رسند که نمی دانند نیازهای مردها چقدر « ساده » هستند و زن ها چه قدرتی در تأثیرگذاری بر آنها دارند؟ چرا ایده هایی مانند « غرور مردانه » و « نیرنگ زنانه » مایه تحقیر و توهین به هر دو می شود؟ چرا زن ها تا این حد نسبت به مرد ها خشمگین هستند و چگونه انتظار دارند در زندگی مشترک با چنین موجودی، خوشبخت شوند؟

شناسنامه کتاب نفرین زمین جلال آل احمد

  • نویسنده: لورا شلزینگر
  • مترجم:
  • شهروز فرهنگ بیگوند
  • زبان: فارسی
  • ناشر چاپی: نشر استاندارد
  • تعداد صفحات: 192
  • موضوع کتاب:کتاب روانشناسی
  • نسخه الکتریکی:دارد
  • نسخه صوتی : دارد

امیدوارم از محتوای معرفی کتاب نهایت لذت را برده باشید و برای کسانی که کتاب دوست هستند، میتوانید ارسال نمایید. همچنین برای مشاهده ی مطالب پر محتوای دیگر میتوانید به بخش فرهنگ و هنر ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم .


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (119 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (72 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (37 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (34 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (22 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (18 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (16 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (14 نظر) رونمایی از خواهر باکلاس فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش/ مگه داریم انقد شباهت+عکس (9 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (9 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (9 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی برای ترک سیگار فرزندش حماسه آفرید/ دست همه سازمان های ترک اعتیاد رو از پشت بست😂 (8 نظر) ثبت عکس عاشقانه آیسان آقاخانی از رضا گلزار در طبیعت گردی آخر هفته شان (8 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (8 نظر) نگاهی به کیک تولد شیک و 3 طبقه نعیمه نظام دوست با طرح بال فرشته/ جذاب و لاکچری+عکس (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 7 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 7 تیر 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 7 تیر 1403 + فیلم
فال روزانه امروز پنجشنبه 7 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 7 تیر 1403
برای بازیگر زن سریال «ستایش» دعا کنید+عکس/ عمل جراحی سنگین تومورِ خانم بازیگر
آموزش انواع کرلی در خانه+عکس
چه کسی می‌خواهد مملکت را اداره کند؟ همین آقای خامنه‌ای...!/پاسخ صریح شهیدجمهور به ریاست جمهوری آیت الله خامنه ای
سرگردانی دختر 21 ساله در شهر / پدر و مادرم فقط پسر می‌خواستند ؛ از خانه بیرونم کردند!
برای جلوگیری از نیش «پشه» چه چیزی روی پوستمان بمالیم؟
4 پسر و 2 دختر رهبر معظم انقلاب، داماد و عروس چه کسانی هستند؟+عکس
خاطره رهبر انقلاب از روزی که پدرشان فوت کرد
دانلود آهنگ جدید "آخر بهار" آرش و مسیح+فیلم/ دیدی آخر بهاره هنوز نیومدی تو سر قرارت ...
حادثه هولناک برای دختر 13 ساله در بند فریمان
لب مرز پاکستان خبری است؟ / پشت پرده فراوانی انبه در وانت‌های میوه فروشان خیابانی