معرفی کتاب از سر راه خودت برو کنار اثر دیو هالیس

  دوشنبه، 27 تیر 1401   زمان مطالعه 5 دقیقه
معرفی کتاب از سر راه خودت برو کنار اثر دیو هالیس
کتاب از سر راه خودت کنار برو ، ثابت می‌کند که هر کس می‌تواند کنترل زندگی خودش را در دست بگیرد و خودش را از دروغ‌هایی که مانع پیشرفت افراد می‌شوند، رها سازد. اینکه دِیو تلاش کرده است تا از زندگی‌اش نهایت استفاده را ببرد به ما روحیه می‌دهد تا ما نیز همین کار را پیش بگیریم.دیو هالیس فکر می‌کرد «رشد شخصی» فقط برای افراد شکست‌خورده است.

درباره دیو هالیس

دیو هالیس “Dave Hollis” متولد (February 14, 1975) است. او همسر ریچل هالیس نویسنده پرفروش کتاب خودت باش دختر و پدر جکسون، ساویر، فورد و نوح است. دیو با خانواده اش در آستین تگزاس زندگی میکند. او مدیر عامل شرکت هالیس، شرکتی که برای کمک به مردم برای ایجاد زندگی بهتر وجود دارد. به عنوان مدیر اجرایی شرکت hollis، ماموریت دیو این است که دیگران را تشویق کند که شروع به نشان دادن بهترین نسخه های خودشان کنند. دیو پیش از این رئیس شرکت والت دیزنی بود تا زمانی که وی برای استفاده از تجریبات خود برای گسترش شرکت هالیس ترک کرد. دیو عضوی از آکادمی فیلم متحرک است همچنین مشاور و عضو هییت مدیره در آزمایشگاه های فن آوری اطلاعات، ” موسسه خیریه فیلم ویل راجرز”،موسسه سرگرمی، رسانه، و فرهنگ و ترویج کننده حمایت از فرشتگان ملی بوده است.

پوستر دیو هالیس

درباره کتاب از اثر راه خودت برو کنار

در روابط کاری یا شخصی تان ، صادق بودن درباره ی مسائلی که با آنها کلنجار می روید شما را محبوب و خونگرم نشان می دهد و به شما امکان می دهد راحت تر با دیگران ارتباط برقرار کنید. هر تابویی که نمی گذارد ضعف هایتان را بپذیرید ، وقتی آن را کنار بگذارید و نگاه تازه ای به واقعیت پیدا کنید.نتایج بسیار ارزشمندی را خواهید دید . یک مزیت دیگر آن که اگر نیاز به کمک داشته باشید، وقتی کمی صداقت و آسیب پذیری نشان دهید، به واقع برای تحقق نیازهایتان تیری در چنته خواهید داشت. در این کتاب دویست و پنجاه و سه صفحه ای که توسط انتشارات هو به عرصه ی چاپ رسیده است، "نفیسه معتکف" بخش به بخش به خواننده می آموزد که چطور موانع فکری و حسی را از سر راه خودش کنار بزند و با بهره بردن از آموزه های این کتاب، در مسیر های مختلف پیشرفت کند و زندگی با کیفیت تری را تجربه کند. قدم نخست در تحقق بخشیدن به عنوان "از سر راه خودت کنار برو"، این است که با خداوند هم مسیر شویم و سپس بیاموزیم که امر و نهی کردن، روش درستی برای رسیدن به خواسته ها نیست. "نفیسه معتکف" در مذمت عصبانیت نیز نوشته است و به خواننده می آموزد که چطور مسیر زندگی اش را بیابد. اهمیت حس کردن حضور خداوند در صفحه صفحه ی کتاب "از سر راه خودت کنار برو" دیده می شود و نویسنده، مخاطب را از اینکه خداوند صدایش را می شنود، مطمئن می کند. در "از سر راه خودت کنار برو" به قلم "نفیسه معتکف"، به اهمیت نه گفتن، خیرخواهی، اراده، تفکر مثبت، به زبان آوردن خواسته ها، پیشقدم شدن در بخشش و عفو، تنفس صحیح و تاثیر آن در آرامش، پربار نمودن زندگی زناشویی، دعا، خوش بینی، اعتماد به نفس، گفت و گوی درونی، شنیدن و کشف خود، شکرگزاری و قدرت ذهن خویشتن پرداخته شده است و از معایب خودبزرگ بینی، دروغگویی، افسردگی، اتلاف وقت، باورهای دست و پا گیر، گزافه گویی، اخبار ناخوشایند، عادت های تباه کننده ی زندگی و افکار منفی، سخن گفته شده است.

خلاصه ای از کتاب از اثر راه خودت برو کنار

دیو هالیس فکر می کرد «رشد شخصی» فقط برای افراد شکست خورده است. ولی بعدها نظرش عوض شد. وقتی که بحران قریب الوقوع حرفه ای و چالش برانگیز باعث شد تا دیو هالیس، مدیر اجرایی شرکت دیزنی و پدر چهار فرزند از پای در بیاید، به این نتیجه رسید که همواره حقایق ساختگی برای زندگی اش تعیین تکلیف کرده اند. او که در حال غرق شدن بود باید تصمیمی می گرفت. آیا حاضر است از محیط امن خود بیرون بیاید و بهترین خود را به نمایش بگذارد یا محافظه کاری در پیش می گیرد و به حد وسط بسنده می کند؟ در کتاب حاضر دیو با مشکلاتی که زمانی اقرار به آن ها برایش دشوار بود دست وپنجه نرم می کند و آن ها را شکست می دهد. او در این کتاب دلگرمی، چالش و هزاران لحظه خنده را به ارمغان می آورد. همچنین: افرادی را مخاطب قرار می دهد که مثل دِیو قبلی هستند؛ بهبود فردی را باور ندارند، در عین حال به شرایط موجود قانع نیستند. به ما کمک می کند تا ایده ها و افکار ساختگی راجع به موقعیت فردی را کنار بگذاریم و خود واقعی مان را زندگی کنیم. با آشکار ساختن دروغ هایی که زمانی آن ها را باور داشته به ما کمک می کند واقع بین تر باشیم؛ دروغ هایی مثل «باید به هر چی که می خوام برسم» و «اگه شکست خوردی یعنی ضعیفی.» ابزارهایی را معرفی می کند که به او در تغییر زندگی اش کمک کردند و ممکن است زندگی شما را نیز تحت تأثیر قرار دهند.

جملاتی از متن کتاب از سر راه خودت برو کنار

گفته می شود که حسرت انسان ها در سال های پایانی عمر بیشتر به علت کارهایی است که انجام نداده اند، نه کارهایی که انجام داده اند. من نیز از هم اکنون معتقدم که این باور کاملا درست است. جان شد این مفهوم را این گونه بیان کرده است:«کشتی در بندر در امان است، اما کشتی را برای این در بندر لنگر بیندازد نساخته اند.» آن قدر تحت تاثیر این عبارت قرار گرفتم که آن راروی بازوی راستم خالکوبی کردم تا همیشه به خود و فرزندانم یاد آوری کنم وظیفه ما خروج از فضای امن و آرامش است تا رشد یابیم.

شناسنامه کتاب از سر راه خودت برو کنار

  • نویسنده: دیو هالیس
  • مولف : نفیسه معتکف
  • زبان: فارسی
  • ناشر چاپی: هو
  • تعداد صفحات: 198
  • موضوع کتاب: روانشناسی
  • نسخه الکتریکی:دارد
  • نسخه صوتی : دارد

امیدوارم از محتوای معرفی کتاب نهایت لذت را برده باشید و برای کسانی که کتاب دوست هستند، میتوانید ارسال نمایید. همچنین برای مشاهده ی مطالب پر محتوای دیگر میتوانید به بخش فرهنگ و هنر ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم .


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (154 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (149 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (73 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (5 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (18 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (11 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (10 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (11 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (6 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(عکس) درختی که زمان مرگ خونریزی می کند
بازسازی صدای کاهن مصری پس از 3 هزار سال از روی مومیایی او+ تصاویر
فال روزانه امروز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه یکشنبه 10 تیر 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 10 تیر خرداد 1403
قیمت رسمی انواع چلوکباب 43 سال قبل در رستوران اصیل ایرانی! +عکس
روایت جالب آیت الله هاشمی رفسنجانی از آوازخوانی دلپذیر و اجباری آیت الله طالقانی و منتظری در زندان/ خودم صدای خوبی ندارم اما...+ویدیو
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
دانلود آهنگ جدید "دل بیچاره" مهدی جهانی +فیلم/ منو تنهام نذار با این احوال زار نگاه کن به دلت منو یادت بیار
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 10 تیر 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه یکشنبه 10 تیر ماه 1403
استفتاء از رهبری در مورد رای سفید
قتل دلخراش خانم معلم به دست شوهرش/ پرت کردن همسر از طبقه سوم
ماجرای تصمیم خاص حاج قاسم برای کَفنش از زبان یکی از همرزمان جانبازش
دست نوشته‌های یک جانباز هنرمند: نسل انتقالی به پایان راه نزدیک می‌شود