معرفی کتاب چرا مردان گوش نمی دهند و زنان نمی توانند نقشه بخوانند

  سه شنبه، 10 خرداد 1401   زمان مطالعه 3 دقیقه
معرفی کتاب چرا مردان گوش نمی دهند و زنان نمی توانند نقشه بخوانند
کتاب چرا مردان گوش نمی دهند و زنان نمی توانند نقشه بخوانند اثری از آلن پیز و باربارا پیز است که با ترجمه ناهید رشید و نسرین گلدار می‌خوانید. این کتاب به تمام زوج‌ها کمک می‌کند تا متوجه تغییراتی که بین زنان و مردان وجود دارند بشوند تا به این ترتیب از بروز مشکلات جلوگیری کنند.

درباره آلن پیز

آلن پیز معلم و نویسنده استرالیایی است که در سال ۱۹۵۲ متولد شده است که با کتاب هایش در حوزه روانشناسی زبان بدن و ... شهرت فراوانی دارد. او به همراه همسرش، باربارا پیز خالق پانزده کتاب در حوزه زبان بدن و ارتباطات است. آلن پیز اکنون مدیر عامل یک شرکت مشاوره مدیریتی در سیدنی است. او به تولید کتاب ها و فیلم هایی می پردازد که سازمان های زیادی در سراسر دنیا از آن ها استفاده می کنند تا مهارت های ارتباطی کارکنان خود را ارتقا دهند و تا به حال سمینارهای بسیاری را هم در این زمینه برگزار کرده است. آلن پیز موفق شده است تا از چنگ چهار سرطان نجات پیدا کند و تاکنون دو بارهم به ایران آمده است. آلن پیز مدرس و نویسنده ساکن استرالیا که با کتاب های خود در حوزه روانشناسی (زبان بدن و غیره) شهرت جهانی دارد. او پدیدآورنده ۱۵ کتاب در حوزه زبان بدن و ارتباطات می باشد. آلن پیز مدیر عامل یک شرکت مشاوره مدیریت در سیدنی استرالیا است. او به تهیه و تولید کتاب ها، فیلم هایی می پردازد که سازمان های بی شماری در سراسر جهان از آن ها استفاده می کنند تا مهارت های ارتباطی کارکنان خود را بهبود دهند. الن پیز همراه همسرش باربارا، کتاب های مشترک را منتشر کرده است. او از ۴ سرطان جان سالم به در برده است و تاکنون دو بار به ایران سفر کرده است.

پوستر آلن پیز

درباره کتاب چرا مردان گوش نمی دهند و زنان نمی توانند نقشه بخوانند

آلن پیز و باربارا پیز در کتاب چرا مردان گوش نمی دهند و زنان نمی توانند نقشه بخوانند در تلاشند تا خوانندگان را از تفاوت های بنیادین که میان زنان و مردان وجود دارد، آگاه کنند. این آگاهی می تواند از بروز بسیاری از مشکلات بعدی جلوگیری کند. ممکن است شما هم بارها در یک رابطه به مشکلاتی برخورده باشید و پاسخی برای آن پیدا نکرده باشید. مثلا ممکن است از خودتان پرسیده باشید، چرا مردان نمی توانند در یک زمان بیش از یک کار انجام دهند اما زنان می توانند؟ چرا زنان از درد دل کردن با دوستانشان لذت می برند اما مردان به دنبال راه حل هستند و همیشه هم راه حل ارائه می کنند؟ چرا زنان حرف زدن را دوست دارند اما مردان کم حرف هستند و این کم حرفی، همسرشان را آزار می دهد؟ چرا به نظر می رسد زنان در جستجوی عشق هستند و مردان در جستجوی چیزهای دیگر؟ گاهی نیز ممکن است از شما سوالاتی بپرسند از قبیل اینکه چرا زنان نمی توانند اتومبیل خود را دوبله پارک کنند؟ چرا مردان نباید به زنان دروغ بگویند؟ هرچند ممکن است از شنیدن این پرسش ها یا یافتن جوابی برای آن خسته شده باشید، اما این کتاب می تواند به شما کمک کند تا هم پاسخ تمام این سوالات را پیدا کنید و هم بتوانید به رابطه تان کمک کنید تا اگر در این میان به مشکلی برخورد کرده اید، حل شود. در حقیقت بسیاری از مشکلاتی که به وجود می آید یا بسیاری از سوتفاهم ها، ریشه در همین تفاوت ها دارد. زنان و مردان با یکدیگر متفاوتند. در صورتی که بتوانید این تفاوت ها را شناسایی کنید و بر اساس احترام و پذیرش قدم بردارید، می توانید رابطه ای جذاب و پر از عشق را برای خودتان رقم بزنید. کتاب چرا مردان گوش نمی دهند و زنان نمی توانند نقشه بخوانند را به تمام افرادی که دوست دارند ارتباطات خود و همسرشان را تقویت کنند و گامی به سوی بهبود روابط بردارند، پیشنهاد می کنیم. این کتاب همچنین برای علاقه مندان به مطالعات روانشناسی نیز جذاب است.

شناسنامه کتاب چرا مردان گوش نمی دهند و زنان نمی توانند نقشه بخوانند

  • نویسنده: آلن پیز / باربارا پیز

  • مترجم: ناهید رشید و نسرین گلدار

  • زبان: فارسی
  • ناشر چاپی: آسیم
  • تعداد صفحات: 346
  • موضوع کتاب: روابط زن و مرد
  • نسخه الکتریکی:دارد
  • نسخه صوتی : ندارد

امیدوارم از محتوای معرفی کتاب نهایت لذت را برده باشید و برای کسانی که کتاب دوست هستند، میتوانید ارسال نمایید. همچنین برای مشاهده ی مطالب پر محتوای دیگر میتوانید به بخش فرهنگ و هنر ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم .


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (563 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (177 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (146 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (46 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان