ساعدنیوز
ساعدنیوز

معرفی مهم‌ترین تاسیسات زمستانه برای مصرف خانگی

  سه شنبه، 15 مهر 1399 ID  کد خبر 105605
معرفی مهم‌ترین تاسیسات زمستانه برای مصرف خانگی
ساعدنیوز: شرکت صنعتی بوتان به عنوان پر سابقه ترین تولید کننده سیستم های گرمایشی با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات در خط تولید، فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پکیج دیواری از سال 1372 آغاز نمود. پکیج های دیواری بوتان یکی از پرکاربردترین وسایل گرمایشی است و در مدل های فن دار، بدون فن و مجهز به دو مبدل حرارتی تولید می شوند.

شرکت صنعتی بوتان به عنوان پر سابقه ترین تولید کننده سیستم های گرمایشی با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات در خط تولید، فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پکیج دیواری از سال 1372 آغاز نمود. پکیج های دیواری بوتان یکی از پرکاربردترین وسایل گرمایشی است و در مدل های فن دار، بدون فن و مجهز به دو مبدل حرارتی تولید می شوند.

از مزایای مهم پکیج های بوتان می توان به عدم اشغال فضای مفید ساختمان، ابعاد کوچک و نصب دیواری آن، ایمنی بالا و استفاده مستقل برای واحدهای مسکونی و تجاری، بازدهی و راندمان بالا، مصرف بهینه سوخت متناسب با اصول محیط زیست و کاهش آلودگی مضر اشاره کرد.

مدلهای مختلف پکیج بوتان با امکانات مختلف و برای متراژهای متفاوت و برحسب نیاز مصرف کننده تولید و به بازار عرضه می شوند. از دیگر محصولات این کمپانی بزرگ می توان به رادیاتورهای آن اشاره کرد که دارای سطح کیفی بسیار بالایی بوده و از به رزوترین فناوری دنیا بهره مند می باشند.

تصویر

انواع مدلهای پکیج بوتان

پکیج های دیواری بوتان داری انواع مختلفی است که تولید برخی از مدلهای آن متوقف شده و برخی دیگر به روز شده مدلهای قبلی خود هستند. امروزه پکیج های دیواری بوتان تنها در 4 مدل به بازار عرضه می شوند:

  1. پکیج دیواری بوتان مدل پاویا Pavia
  2. پکیج بوتان مدل پرلا پرو Perla Pro
  3. پکیج بوتان مدل پارما Parma
  4. پکیج دیواری بوتان مدل بیتا Bita

این 4 مدل از به روزترین پکیج های دیواری بوتان هستند و شما می توانید با مقایسه قابلیت ها و ویژگی های مدل های مختلف مناسب ترین انتخاب را در زمان خرید داشته باشید. از جمله خصوصیات هایی که باید در خرید پکیج های بوتان باید به آن توجه داشت آنالوگ و دیجیتال بودن محصولات است. مدلهای دیجیتال پکیج بوتان دارای یک نمایشگر بر روی دستگاه است که نمایش دهنده دمای آب، حالت تابستانه یا زمستانه بودن و ... است.

از مهمترین ویژگیهای مدلهای دیجیتال عیب یابی دیجیتال دستگاه است که در صورت خرابی یا بروز مشکل در دستگاه، مشکل ایجاد شده توسط سیستم عیب یابی تشخیص داده می شود و به صورت یک کد بر روی نمایشگر دستگاه نمایش داده می شود.

ویژگی دیجیتال بودن پکیج های بوتان باعث افزایش قیمت پکیج نسبت به مدلهای آنالوگ آن خواهد شد و باید هزینه بیشتری را برای خرید پکیج بوتان بپردازید.

از میان 4 مدل ذکر شده پکیج های بوتان، مدلهای پاویا و پرلا پرو دیجیتال بوده و دو مدل بیتا و پارما از مدلهای آنالوگ هستند. قابل ذکر است که تمامی پکیج های شرکت بوتان از نوع دیواری بوده و این شرکت پکیج زمینی تولید نمی کند.

تفاوت پکیج های دیواری با مدلهای زمینی در ظرفیت حرارتی آنهاست که پکیج های زمینی از ظرفیت حرارتی بالاتری نسبت به نوع دیواری برخوردار هستند. پکیج های زمینی معمولا در محل هایی که نیاز به ظرفیت حرارتی بالایی باشد مورد استفاده قرار می گیرند.

پکیج های دیواری 36000 بوتان تا متراژ حداکثر 350 متر مربع را بر اساس شرایط از نظر گرمایشی پوشش می دهند و برای متراژهای بیش از این مقدار پکیج های زمینی مناسبتر هستند. از دیگر تفاوتهای که پکیج های زمینی نسبت به نوع دیواری دارند مخزن ذخیره آب گرم مصرفی آنهاست که در پکیج های دیواری معمولا مخزن آب گرم وجود ندارد و به صورت لحظه ای آب را گرم می کنند اما پکیج های زمینی دارای مخزن آب جهت نگهداری آب گرم هستند و آب گرم جهت استفاده های آتی در مخزن آنها نگهداری می شود.

مزایای پکیج بوتان

  • طرز کار با آن ساده است.
  • در اختیار داشتن آب گرم مصرفی بصورت مداوم و 24 ساعته
  • مجزا و مستقل بودن برای هر واحد مسکونی
  • دارای هزینه نگهداری بسیار کمتر نسبت به موتورخانه
  • دارای راندمان و بازدهی بسیار بالا
  • کار کردن با کمترین فشار آب در مدار
  • هزینه خرید ارزانتر نسبت به موتورخانه
  • مصرف انرژی کمتر (گاز و برق) در مقایسه با بخاری، آبگرمکن و شوفاژخانه
  • پکیج های دیواری بوتان بر اساس نیاز مصرف کننده قابل تنظیم هستند.
  • پکیج های بوتان به راحتی قابل حمل بوده و توسط تعمیرکاران نصب می شوند.

کاربرد رادیاتورهای برقی

رادیاتور برقی یکی از کاربردی ترین تجهیزات گرمایشی است که اساس کار آن مشابه رادیاتورهای معمولی است اما بر خلاف رادیاتورهای عادی از روغن به عنوان سیال انتقال حرارت استفاده می کند. مهمترین اجزای سازنده رادیاتورهای برقی به شرح زیر است:

  • کلیدهای برق: این کلیدها برای قطع و وصل کردن جریان برق ورودی تعبیه شده اند.
  • المنت: حرارت مورد نیاز برای گرم شدن سیال به وسیله المنت های لوله ای شکل انجام می شود.
  • ترموستات: کنترل و مدیریت میزان حرارت فضا را به عهده دارد.
  • سیال: در رادیاتور برقی استفاده از روغن به جای آب از زنگ زدن و منفجر شدن دستگاه در نتیجه تبخیر آب جلوگیری می شود و روغن تبادل گرما را امکان پذیر می کند.
  • کابل رابط: توسط این کابل جریان الکتریکی وارد رادیاتور می شود.
  • پایه ها: سبب عمود ایستادن دستگاه می شود.
  • پیکره دستگاه: قسمت خارجی رادیاتور بدنه یا پیکره ی آن است و در آن قسمتهایی مانند فریم و مخزن و پایه ها قابل تعبیه شده است.
تصویر

شیوه کار رادیاتور برقی

بعد از اتصال رادیاتور برقی به جریان الکتریسته المنت موجود در دستگاه به گرم کردن روغن دستگاه می پردازد. توسط ترموستات موجود در دستگاه میزان حرارتی که برای گرم کردن محیط نیاز داریم تنظیم می نمائیم. پس از گرم شدن المنت به اندازه کافی روغن درون پره ها گرم شده و در نتیجه رادیاتور برقی شروع به گرم شدن می کند. زمانی که روغن به اندازه معینی گرم شد داخل لوله های عمودی رادیاتور بالا می رود و با انتقال روغن گرم در این مسیر گرما به واسطه آن به پیکره رادیاتور به فضای اطراف انتقال می یابد و روغن به این طریق گرمای خود را از دست می دهد. روغن سرد شده دوباره به المنت باز می گردد و از آن گرما را دریافت می کند و چرخه قبلی تکرار می شود تا زمانی که دمای محیط به میزان دما تنظیم شده در ترموستات برسد. زمانی که محیط به اندازه تنظیم شده رسید مدار تغذیه المنت به وسیله ترموستات غیر فعال می شود و زمانی از درجه محیط کاسته شود ترموستات از کاهش دما مطلع شده و چرخه دوباره به جریان می افتد تا دمای محیط به درجه تنظیم شده مورد نظر برسد.

در سایت دماتجهیز انواع پکیج های بوتان و رادیاتورهای برقی با بهترین قیمت و گارانتی اصلی شرکت برای فروش و عرضه به شما هموطنان عزیز ارائه می شود.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (276 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (153 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (135 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (103 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (67 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (61 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (50 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (40 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (35 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (32 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (27 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (25 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (22 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس مهران مدیری: گربه‌ام را هم به هنرمندان نمی‌دهم چه برسد به دخترم! +ویدئو اقدام تحسین برانگیز صاحب نیسان تبریزی در حمل بار با ماشینش+ویدیو/ سخاوت به جیب نیست به دله👌 نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس حضور چهره های فوتبالی برای عرض تسلیت به عابدزاده در مراسم ختم پدرش+عکس/از علی دایی و کریم باقری تا علی پروین و مهدی و رحمتی تصویری از رژه گشت کمیته در دهه شصت+ تاریخچه گشت ارشاد از اول انقلاب تاکنون خلاقیت خنده دار و حواس پرت کن فردی در رانندگی با ماشینی عجیب که سر و تهش برعکس شده+ویدیو/لامصب این معلوم نیست که داره میره یا میاد😂😂 بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام در ایران کدام است؟ برای موفق شدن درترید باید این موارد را رعایت کنیم استوری عاشقانه هادی چوپان برای ته تغاری خونه اش/ چقدرم شعرش زیباست+عکس خلاقیت و شگرد هوشمندانه محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان+عکس 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ قیمت هر متر مربع تخته سه لایه به چه عواملی بستگی دارد؟ پیشتازی در قشم در گردشگری روستایی؛ با رزرو تور قشم از این 7 روستا دیدن کنید رونمایی از چهره واقعی و جذاب امین میری، زهرمار خان سریال گیلدخت/ در خیابان اصلاً قابل شناسایی نیست+عکس (عکس) ست جالب و بهاری کت و دامن زرد به سبک مریم اوزرلی / چه خوب ست کرده به رنگ پوستشم میاد (تصاویر) چیدمان شیک و باسلیقه ی گوشه ای از اتاق خواب نرگس محمدی، بازیگر نقش "ستایش" و عروس حشمت فردوس
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده