دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

معرفی محصولات امنیت ورودی ساختمان و باغ ویلا توسط سازه تک 

چهارشنبه، 25 اسفند 1400
کد خبر: 196869
ساعدنیوز : تأمین امنیت یکی از مهم‌ترین خواسته‌ها و نیازهای افراد است. امنیت مفهوم بسیار گسترده‌ای دارد و وقتی به خانواده برسد، اهمیت آن چند برابر می‌شود. از این رو افراد همواره در تلاشند در محلی که زندگی می‌کنند، امنیت و به دنبال آن آرامش را برای خانواده خود تأمین کنند.

تأمین امنیت یکی از مهم ترین خواسته ها و نیازهای افراد است. امنیت مفهوم بسیار گسترده ای دارد و وقتی به خانواده برسد، اهمیت آن چند برابر می شود. از این رو افراد همواره در تلاشند در محلی که زندگی می کنند، امنیت و به دنبال آن آرامش را برای خانواده خود تأمین کنند. این روزها پیشرفت صنعت در حوزه تولید و تأمین محصولات امنیت ورودی ساختمان مزایای بسیاری به همراه دارد و کاربران می توانند با انتخاب در بین طیف گسترده ای از محصولات امنیت ورودی ساختمان سازه تک، ضمن تأمین امنیت و آرامش، زیبایی و جلوه بصری ساختمان را نیز حفظ کنند.

نرده حفاظ آهنی یکی از این محصولات است که در قسمت های مختلف پنجره و درب ورودی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این که فاکتورهای بسیار متعددی در تهیه این متریال ها نقش دارند، سازه تک با عرضه بهترین انواع نرده حفاظ آهنی در این راستا به کاربران خود خدمات رسانی می کند.

سرقت از خانه ها جزو مواردی است که بیشترین شکایات را به خود اختصاص داده است. بیشتر مردم هنگام خروج از منزل دغدغه سرقت و تجاوز سارقین به محل زندگی و حریم شخصی شان را دارند. از این رو افراد تلاش می کنند که با استفاده از روش های مختلفی امنیت خانه های خود را در زمانی که در منزل حضور ندارند، تأمین کرده و از این بابت آرامش خیال داشته باشند.

استفاده از نرده حفاظ آهنی سال های زیادی است که به عنوان یک متریال امنیتی مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما آنچه در محصولات جدید امنیت ورودی ساختمان جلب توجه می کند، کیفیت و مقاومت آن ها در کنار جنبه های زیبایی است. در واقع محصولاتی که این روزها به عنوان تأمین کننده امنیت ورودی ساختمان ها به کار گرفته می شوند، از جنبه های کاربردی و زیبایی در کنار هم برخوردارند. در ادامه برخی از این محصولات را معرفی می کنیم.

حفاظ شاخ گوزنی

طبیعتا درب ورودی ساختمان ها از اولین راه های ورود سارقین به منزل شما هستند. حفاظ شاخ گوزنی نوعی نرده حفاظ آهنی است که روی دیوارها نصب می شود و راه ورود دزد از روی دیوار را می بندد. طراحی این نوع حفاظ همان طور که از نام آن مشخص است بر اساس شکل شاخ گوزن است. شاخ های اصلی و فرعی این حفاظ از جنس میلگرد آهنی و تیز و برنده است. از آنجا که جنس این حفاظ از فولاد است، شکستن یا خم کردن آن غیرقابل ممکن است؛ بنابراین از لحاظ ایمنی، امنیت بالایی ایجاد می کند.

علاوه بر آن این نوع حفاظ دارای ارتفاع مناسب، عرض زیاد، کیفیت و استقامت بالا، سازگار با شرایط آب و هوایی و دارای رنگ های متنوع است. حفاظ شاخ گوزنی به عنوان حفاظ بوته ای خار، حافظ شاخ گاوی و حفاظ کله گوزنی سازه تک نیز شناخته می شود. با توجه به اصلی ترین متریال ساخت این حفاظ یعنی میلگرد، طبیعی است که قیمت آن به حجم میلگرد استفاده شده نیز بستگی دارد.

در حالت کلی قیمت این نوع نرده حفاظ آهنی با توجه به نوع میلگرد و ضخامت آن به ارتفاع شاخ، تراکم، مدل، رنگ و غیره بستگی دارد. حتی نوع جوش قطعات میلگرد به یکدیگر نیز در تعیین قیمت آن نقش دارد. با توجه به طراحی حفاظ شاخ گوزن، ساخت آن چندان هم ساده به نظر نمی رسد و به دستورالعمل های خاصی احتیاج دارد.

به عنوان مثال در ساخت این حفاظ باید به ارتفاع شاخ ها، محل نصب آن ها، فاصله میلگردها از هم، فاصله شاخ ها و غیره به صورت دقیق توجه کرد. اگر این اصول به صورت کامل رعایت نشوند، استفاده از آن ها ایمنی ساختمان را به صورت کامل تأمین نمی کند؛ بنابراین قبل از این که قیمت این محصولات مطرح باشد، کیفیت ساخت آن ها اهمیت دارد. به دلیل همین کیفیت است که محصولات سازه تک به محبوبیت بالایی رسیده اند.

حفاظ درب آپارتمان

این نوع حفاظ برخلاف حفاظ شاخ گوزنی چندان هم جدید نیست و سال ها است مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما قطعا پیشرفت صنعت در این سال ها نقش بسیار مهمی در طراحی و تولید حفاظ درب آپارتمان داشته است. حفاظ درب ساختمان که این روزها به نام درب یا حفاظ آکاردئونی سازه تک نیز شناخته می شود، نوعی حفاظ متحرک برای ورودی ساختمان است. این نوع نرده حفاظ آهنی کاربردهای بسیاری از جمله: حفاظ ورودی منازل شخصی، درب ورودی شرکت های خصوصی و دولتی، درب بالکن، درب ورودی پاساژها و دفاتر اداری، حفاظ پنجره ویلا و غیره دارد.

این نوع حفاظ از آهن فرفورژه، انواع پروفیل های آهنی و تسمه ها تولید می شود. این نوع از درب های محافظ به دلیل امنیت بالایی که ایجاد می کنند، از محبوبیت بسیاری برخوردارند. ضمن این که مدل های متنوع آن نیاز هر کاربری را برآورده می سازد.

قیمت حفاظ های آکاردئونی به عنوان حفاظ درب ساختمان با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود . از آنجا که جنس این حفاظ از آهن است، قیمت درب با توجه به کیفیت و تراکم آهن در هر متر مربع مشخص می شود. هرچند قیمت حفاظ درب ساختمان برحسب متر مربع تعیین می گردد؛ اما با توجه به تراکم و کیفیت، قسمت آن در هر متر مربع یکسان نیست. در کل قیمت این محصولات حفاظتی در سایت سازه تک بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره نوع دیگری از نرده حفاظ آهنی است که علاوه بر تأمین امنیت برای جلوگیری از ورود دزد و سارق، در تأمین امنیت جانی اهل منزل نیز نقش بسیار مهمی دارد. از این رو به عنوان مهم ترین و ضروری ترین حفاظ ساختمان شناخته می شود. حفاظ پنجره به نام گارد پنجره نیز معروف است و در مدل های بسیار متنوعی طراحی و تولید می شود. این حفاظ ها ضمن امنیت بالایی که ایجاد می کنند، نقش بسیار مهمی در ایجاد جلوه بصری در نما دارند. این حفاظ ها در کنار تمام مزایا، جزو مقرون به صرفه ترین ابزارهای حفاظتی هستند. از آنجا که تنوع در این محصولات حفاظتی بالا است، کاربران می توانند بر اساس سلیقه خود به انتخاب ایده آلی در خرید حفاظ پنجره برسند.

سازه تک

گروه فنی سازه تک یکی از بزرگ ترین کارخانه های تولیدکننده محصولات حفاظتی ساختمان است که فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرده و هم اکنون نیز در حوزه تولید، فروش، نصب و ارائه خدمات پس از فروش محصولات خود فعالیت دارد. این گروه فنی تنها با هدف ایجاد آرامش در راستای تأمین امنیت محل زندگی شما تلاش می کند. شما می توانید جهت مشاهده انواع محصولات ساختمانی و خرید انواع نرده حفاظ آهنی از طریق لینک زیر وارد سایت سازه تک شوید.

https://sazehtak.com


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
زیبایی خاص و چشم نواز پریناز ایزدیار با مدل موی مجعد/ چشارو نگاا😍+عکس
ترجمه تخصصی متن
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(ویدئو) برج آنالما تاور یک آسمان‌خراش معلق با منظره‌های نفس‌گیر!
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
ترجمه تخصصی کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی