دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

معرفی سایت های خرید اقساطی گوشی 

سه شنبه، 10 آبان 1401
ساعدنیوز: معرفی سایت های خرید اقساطی گوشی. امروزه تلفن همراه به یکی از پرکاربردترین وسایل در زندگی روزمره همه ما تبدیل شده است به طوری که برخی از افراد لحظه ای بدون آن را نمی توانند تصور کنند.

امروزه تلفن همراه به یکی از پرکاربردترین وسایل در زندگی روزمره همه ما تبدیل شده است به طوری که برخی از افراد لحظه ای بدون آن را نمی توانند تصور کنند. البته پیشرفت تکنولوژی و کامپیوتری شدن بیشتر کارها باعث شد تا گوشی موبایل به این درجه از اهمیت برسد؛ زیرا بسیاری از کارها با استفاده از آن به راحتی امکان پذیر است.

به خصوص از زمان شیوع بیماری کرونا و برگزاری کلاس های آموزشی به صورت آنلاین، داشتن تلفن همراه اهمیت زیادی پیدا کرد؛ اما از طرفی مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور ما باعث شد تا قیمت گوشی ها بسیار افزایش پیدا کند و مردم توانایی پرداخت این هزینه سنگین را به صورت یکجا نداشته باشند. ازاین رو فروشگاه ها و سایت های خریدی روی کار آمدند تا امکان خرید اقساطی گوشی برای مشتریان فراهم شود. شما با خرید از سایت هایی مانند گوشی شاپ می توانید به راحتی و با خیال راحت گوشی موردنظر خود را خریداری کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با سایت های خرید قسطی گوشی و شرایط خرید آن ها آشنا کنیم.

خرید اقساطی گوشی موبایل

بالا رفتن هزینه ها به صورت ناگهانی سبب شد تا قدرت خرید مردم پایین بیاید و به سمت خرید قسطی وسایل پرکاربرد مانند گوشی همراه روی بیاورند. در خرید اقساطی دیگر نیازی به پرداخت هزینه وسیله موردنظر به صورت یکجا نیست و شما می توانید هزینه کالا را طی چند قسط تسویه کنید. در خرید قسطی گوشی موبایل نیز دیگر لازم نیست که شما هزینه گوشی را کامل پرداخت کنید. شرایط خرید اقساطی گوشی بسته به فروشگاهی که شما خرید خود را انجام می دهید، متفاوت است، زیرا هر فروشگاه حضوری یا آنلاین گوشی، قوانین مربوط به خود را دارد.

خرید قسطی گوشی موبایل چه مزایایی دارد؟

ممکن است برخی شماها مدت ها باشد که در حال پس انداز کردن مبلغی از درآمد خود هستید تا در آینده یک گوشی خوب و باکیفیت را خریداری کنید، زیرا در حال حاضر قادر به پرداخت هزینه گوشی به صورت یکجا نیستید. ازاین رو نمایندگی های فروش اقساطی گوشی به شما کمک می کنند تا بدون هیچ نگرانی بابت هزینه، گوشی موردنظر خود را تهیه کنید و مبلغ آن را به صورت ماهیانه بپردازید.

در این حالت دیگر فشاری روی شما نخواهد بود و درعین حال می توانید گوشی موردنظر خود را هرچند قیمت بالایی داشته باشد، به راحتی خریداری کنید. شاید شما به این فکر بیفتید که با خرید قسطی گوشی لازم است که سود زیادی را بپردازید و این به صرفه نیست، اما با کمی دقت متوجه می شوید که با توجه به شرایط حاکم و نوسانات روزانه قیمت موبایل در کشور ما، بهترین راه برای داشتن یک گوشی خوب، روی آوردن به خرید قسطی آن است، زیرا قیمت ها روزبه روز در حال افزایش است و از طرفی گوشی های موبایل به طور دائم در حال پیشرفت هستند و احتمالاً آن موقعی که شما پول موردنیاز خود را جمع کردید، دیگر گوشی موردنظر شما بهترین گزینه بازار نخواهد بود. از طرفی شما قسط های خود را می توانید در بلندمدت پرداخت کنید و نیازی به نگرانی نیست.

بهترین سایت های خرید اقساط گوشی کدم اند؟

  1. مجموعه آترامارت

هدف این مجموعه پشتیبانی از خریدارانی است که از توانایی پرداخت نقدی برخوردار نیستند تا به راحتی بتوانند گوشی موردنظر خود را خریداری کنند. بسته به مبلغ خرید شما در این مجموعه، پرداخت ها بین یک تا 24 ماه قسط بندی می شوند. شما برای خرید قسطی در آترامارت لازم است که یا یک دسته چک معتبر داشته باشید یا با سفته برای خرید قسطی اقدام کنید.

  1. دیجی کالا

اکثر افراد با فروشگاه اینترنتی دیجی کالا آشنا هستند و می دانند که تا چه اندازه معتبر است. این فروشگاه اینترنتی معتبر، شرایط بازپرداخت راحت و آسان را برای شما فراهم می کند. با توجه به مبلغ قسط، ماه های بازپرداخت تعیین می شوند. با داشتن کارت ملی و چک صیادی می توانید خرید قسطی گوشی خود را در دیجی کالا انجام دهید.

  1. فروشگاه موبایل هفت

در این فروشگاه از همکاری چهار شرکت تاپ لند، بای چک، لیزنیگ و اقساطی،12 امکان خرید قسطی گوشی برای کاربران فراهم شده است. هرکدام از این پلتفرم ها دارای شرایط اقساطی مربوط به خود هستند که کاربران با مطالعه شرایط آن ها می توانند با توجه به شرایط خود، یکی را انتخاب کنند. سپس باید در پلتفرم مربوطه ثبت نام کنند تا از فروشگاه با آن ها تماس بگیرند و در کم ترین زمان ممکن گوشی موردنظر خود را تحویل بگیرند.

  1. فروشگاه گوشی شاپ

گوشی شاپ از آن دسته فروشگاه های اینترنتی است که کاربری بسیار راحتی دارد و با شرایط خیلی آسانی به کاربران خود اجازه خرید قسطی گوشی را می دهد. این فروشگاه اینترنتی از تنوع خوبی در گوشی های هوشمند برخوردار است و شما می توانید بیشتر مدل های گوشی های سامسونگ، شیائومی و اپل را در آن پیدا کنید. همچنین درصورتی که کالای مدنظر شما در فروشگاه وجود نداشته باشد، از طریق گزینه ثبت درخواست گوشی شاپ، فروشگاه آن را برای شما در کم ترین زمان ممکن مهیا می کند.

گوشی شاپ یک فروشگاه اینترنتی معتبر است، زیرا نماد اعتماد الکترونیکی را داراست و از سال 1384 در حال فعالیت است. شما با مراجعه به سایت این فروشگاه اینترنتی می توانید خیلی راحت مشخصات گوشی ها و قیمت آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین خرید اینترنتی خود را داشته باشید. در خرید اقساطی گوشی از گوشی شاپ، شرایط بسیار خوب و انعطاف پذیری برای کاربران فراهم شده است تا هرکس با هر شرایطی توانایی خرید گوشی موردنظر خود را داشته باشد. در این فروشگاه اینترنتی شما می توانید خرید اینترنتی با چک یا بدون چک داشته باشید و همچنین از بازپرداخت های بلندمدت آن بهره مند شوید. در کنار گوشی، انواع لوازم جانبی مربوط به آن مانند گلس، قاب گوشی، پاوربانک، شارژر و انواع کابل برای شما مشتریان فراهم شده است.

جمع بندی

در شرایط دنیای امروز بدون گوشی هوشمند نمی توان زندگی کرد به خصوص که پیشرفت روزافزون تکنولوژی باعث شده است تا ما هرسال شاهد گوشی هایی با قابلیت های جدید و بهتر باشیم، اما دراین بین برخی از مردم توانایی پرداخت هزینه های بالای خرید گوشی را به صورت کامل ندارند. ازاین رو فروشگاه های اینترنتی معتبری شرایط خرید قسطی گوشی را برای کاربران خود فراهم کردند. ما در این مقاله تعدادی از فروشگاه های اینترنتی معتبر را معرفی کردیم که بهترین شرایط را برای خرید اقساطی گوشی موبایل دارند. در این راستا گوشی شاپ با تنوع بالای محصولات خود و شرایط راحت خرید قسطی می تواند راهی امن و مطمئن برای تهیه گوشی موردنظر شما باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل اکسپت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!