دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / معرفی فیلم وسریال /

معرفی سریال میدان سرخ 

چهارشنبه، 06 بهمن 1400
سریال میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، علی مصفا، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری، ستاره اسکندری، مسعود کرامتی، کاظم سیاحی، سعید داخ، لیندا کیانی و ...به هنرمندی پرداخته‌اند.

خلاصه داستان میدان سرخ

میدان سرخ نام اولین سریالی است که ابراهیم ابراهیمیان، در مقام کارگردان وارد شبکه نمایش خانگی خواهد کرد. در این میان جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه کننده و سعید صفرپور به عنوان مجری طرح او را همراهی می کنند. نویسندگان این سریال سارا سلطانی و علی مسعودی نیا می باشند. ابراهیم ابراهیمیان فیلم های «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه»، «آااادت نمی کنیم»، «پیلوت» و «دابلند» را در کارنامه خود دارد و این اولین سریالی است که با حضور ستاره های سینمای ایران و در ژانری متفاوت کارگردانی خواهد کرد. میدان سرخ داستان زنی تنهاست به نام شیدا که ناخواسته وارد بازی دهشتناکی می شود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است. او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام های پاپ، مبینی و مکین مدتی همراه می شود، غافل از آنکه پایان این بازی، خون بار خواهد بود.

نکاتی درباره فیلم میدان سرخ

  • احتمالاً همان تیتراژ ابتدایی که درست و اصولی ساخته شده است.
  • «میدان سرخ» تلاش کرده تا شبیه تریلرهای آمریکایی باشد اما در کپی برداری به حدی ضعیف عمل کرده که تماشاگر خیلی زود از دنبال کردن قصه ناامید می شود.
  • سوتی های سریال به شکل عجیبی زیاد است. در اغلب سکانس هایی که لپ تاپ در صحنه وجود دارد، آدم ها بدون دلیل در حال تایپ هستند بدون اینکه اتفاقی بر روی صفحه مانیتور رخ دهد!
  • منطق رفتار شخصیت ها در سریال «میدان سرخ» آزاردهنده است. اغلب اتفاقات سریال بر پایه مسائلی شکل گرفته که از لحاظ منطقی می شد راه حل بسیار ساده تری برای آن ها یافت!
  • بازی تکراری حمید فرخ نژاد یکی از ضعف های سریال به شمار می رود به طوری که احساس می کنید شخصیتش را مستقیماً از فیلم «گشت ارشاد» به «میدان سرخ» منتقل کرده!
  • شخصیت پردازی های سریال ضعیف و همگی تیپ های کلیشه ای هستند.

کارگردان فیلم میدان سرخ

ابراهیم ابراهیمیان، کارگردان، نویسنده و تدوین گر سال ۱۳۶۰ در اصفهان متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی است. فعالیت سینمایی خود را با فیلم ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه آغاز کرد. ساخت این فیلم در ۱۵ مهر (۱۳۹۲) در تهران آغاز شد و با آن در سی و دومین جشنواره ی فیلم فجر شرکت کرد. فیلم های سینمایی عادت نمی کنیم، دابلند، پیلوت و مجموعه نمایش خانگی میدان سرخ که به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش میشود نیز از دیگر ساخته های این هنرمند هستند.

بازیگران فیلم میدان سرخ

حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، علی مصفا، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری، ستاره اسکندری، مسعود کرامتی، کاظم سیاحی، سعید داخ، لیندا کیانی، مجید پتکی، سوگل قلاتیان، مهدی رکنی، بهزاد خلج، سحر نظام دوست، بهدخت ولیان، آرمین رحیمیان

ساير عوامل فیلم میدان سرخ

  • کارگردان:ابراهیم ابراهیمیان
  • خواننده: فرزاد فرزین
  • نویسنده:سارا سلطانی، علی مسعودی نیا
  • تهیه کننده:جواد نوروز بیگی ، سعید صفرپور
  • تدوینگر: ژینوس پدرام
  • مدیر فیلمبرداری: احسان رفیعی جم

مشخصات فیلم میدان سرخ


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
مراحل اکسپت مقاله