دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / بازی های کامپیوتری /

معرفی و بررسی بازی Car Driving School Simulator 

سه شنبه، 05 مرداد 1400
Car Driving School Simulator 3.2.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماشین سواری از استودیوی بازی سازی BoomBit Games است.

آشنایی با بازی Car Driving School

Car Driving School Simulator بازی جدید و سرگرم کننده تحت عنوان “مدرسه رانندگی” از استودیوی بازی سازی BoomBit Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است . در بازی Car Driving School Simulator همانطور که از اسمش مشخص است ؛ شما بر انواع خودروها سوار می شوید و به آموزش رانندگی می پردازید! تمام فن های مربوط به رانندگی به شما اموزش داده می شود تا به یک راننده حرفه ای تبدیل شوید! مراقب تابلوهای علائم رانندگی، چراغ راهنما، خط های عابر پیاده، عابرین پیاده و .. باشید و از رانندگی لذت ببرید! انواع ماموریت های مختلف به شما محول می شود که قادرید آن ها را یکی پس از دیگری انجام دهید! رانندگی شما در شهری بسیار بزرگ با نقشه گسترده صورت می پذیرد و اگر از علاقه مندان به بازیهای رانندگی با ماشین باشید بدون شک محو طراحی فوق العاده اش می شوید! اگر دوست دارید برای ساعت ها در شهر به رانندگی مشغول شوید Car Driving School Simulator را از دست ندهید!

داستان بازی

‏هر چند این بازی یک بازی رانندگی است ولی مثل بازی های دیگر در آن نمیتواند هر طور دلتان خواست رانندگی کنید. در واقع شما تحت تعلیم رانندگی هستید و نه تنها باید در کنترل ماشین دقت زیادی داشته باشید بلکه باید کاملا به قوانین راهنمایی رانندگی نیز احترام بگذارید.

‏مثلا وقتی به علامت ایست رسیدید یا سر چهار راه ها باید ایست کامل کنید. موقع گردش به چپ یا راست نیز باید راهنما بزنید و اگر هوا بارانی بود حتما از برف پاک کن ماشین استفاده کنید. اگر میخواهید واقعا خوب و مطابق قوانین رانندگی کنید باید بگوییم بهترین بازی را برای این کار انتخاب کرده اید!

‏بعد از آنکه تعلیم رانندگی تان به پایان رسید میتوانید وارد محیط باز و وسیع شهری شده و رانندگی کنید. هر آنچه که در دوره تعلیم تان یاد گرفته اید را باید در طی مراحل مختلف بازی و در ماشین های مختلف عملا مورد استفاده قرار دهید. ضمنا بازی دارای حالت رانندگی آزاد نیز هست که در آن میتوانید با کاربران دیگری از سراسر دنیا رقابت کنید.

بازی دارای 20 ماشین از انواع مختلف همچون ماشین های سواری، وانت، ماشین های یغور، ماشین های خاص و حتی اتوبوس است.

‏رانندگی در شهر بالاخص اگر قرار باشد به تمام قوانین راهنمایی رانندگی احترام بگذارید در نوع خود چالش بزرگی است. البته این تنها چیزی نیست که باید به آن فکر کنید! وسایل نقلیه دیگر هم در خیابان های شهر در حال رفت و آمدند که باید مراقب باشید با آنها تصادف نکنید.

‏وقتی تمام مراحل بازی را پشت سر گذاشتید یا فقط میخواهید شکل دیگری از بازی را امتحان کنید میتوانید از حالت رانندگی آزاد و رقابت با کاربران دیگری از سراسر دنیا لذت ببرید. در حالت رانندگی آزاد با احترام گذاشتن به قوانین راهنمایی رانندگی امتیاز بیشتری خواهید گرفت و همچنین آیتم هایی را میتوانید از سر راه برداشته و امتیاز بیشتری بگیرید. با کاربران دیگری از سراسر دنیا به صورت آنلاین رقابت کنید و ببینید چه کسی میتواند بالاترین امتیاز را در این حالت بیاورد.

ویژگی های بازی Car Driving School Simulator

  • بازی جذاب در سبک شبیه ساز آموزش رانندگی
  • یادگیری تمام مهارت های رانندگی با ماشین های مختلف
  • یادگیری قوانین راهنمایی و رانندگی در خیابان ها
  • رعایت قوانین رانندگی در خیابان های شهر
  • رانندگی با اتوبوس و خودروهای متنوع شخصی
  • امکان بازی در حالت مولتی پلیر
  • رقابت با بازیکنان دیگر در جهان به صورت آنلاین
  • تسلط به بازی با زاویه دیدهای متنوع
  • دارای گرافیک بینظیر و فضاهای مختلف شهری

بازی اندروید Car Driving School Simulator در گوگل پلی واپل استور امتیاز ۴٫6 از ۵٫۰ را از کاربران کسب نموده است و بیش از 1۰۰ هزار کاربر در گوگل پلی این بازی شبیه ساز آموزش رانندگی جذاب را دانلود کرده اند.

تغییرات نسخه ی Car Driving School Simulator 3.2.7b327

اضافه شدن ویژگی های جدید.
بهینه سازی بخش های مختلف بازی.

ویژگی های نسخه مود

دارای پول بی نهایت.
باز بودن تمام مراحل.

دانلود و نصب بازی


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویراستاری تخصصی مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ترجمه تخصصی متن
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ترجمه تخصصی کتاب