دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / بازی های کامپیوتری /

معرفی و بررسی بازی Cytus II 

دوشنبه، 19 آبان 1399
Cytus II نسخه دوم بازی آرکید سایتوس از استودیوی بازیسازی Rayark International Limited می باشد که در مارکت اندروید منتشر شده است در این زمینه با ساعدنیوز همراه باشید.

بازی Cytus II

نسخه دوم بازی آرکید سایتوس از استودیوی بازیسازی Rayark International Limited می باشد که در مارکت اندروید منتشر شده است. در آینده ای دور، تنها موجودات جهان روبات ها خواهند بود و فناوری وجود دارد که خاطرات را به این ربات ها انتقال می دهد، اما به خاطر فضای محدود، آنها را تبدیل به موسیقی و در مکانی به نام Cytus ذخیره سازی کرده اند.
بین این ربات ها دی جی افسانه ای Æsir محبوبیت زیادی داشت و مردم عاشق موسیقی او بودند و آهنگ های او بسیار برای مردم جذاب بود. یک روز Æsir تصمیم می گیرد چهره خود را به همگان نشان دهد، به همین دلیل او خواست اولین کنسرت خود را برگزار کند.
لحظه فروش استقبال بی نظیری شد زیرا همه می خواستند چهره واقعی او را ببینند. یک ساعت قبل از شروع کنسرت Æsir ناپدید می شود و تمام مردم شهر منتظر حضور او هستند.
داستان نسخه اول را اینگونه بیان کرده بودیم: “در آینده ای نه چندان دور ربات ها در زندگی روزمره ی انسان ها نقشی اساسی را پیدا می کنند به گونه ای که می توانند جای روح انسان را نیز پر کنند.در بازی Cytus این اتفاق رخ داده است و ربات ها جای روح و احساس آدمی را گرفته اند و با نواختن موسیقی فقط قادر به بیان احساسات آدم هستند.
تمام اساس بازی بر اساس شنیدن شما صورت می گیرد و قدرت شنیداری شما روند صعود بازی به مراحل بالاتر را رقم خواهد زد و باید با شنیدن دقیق صداها و موسیقی ها هر سطح را پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.” و اکنون نوبت به نسخه دوم بازی با نام Cytus II رسیده است! داستان Cytus II در آینده رخ میدهد، آینده ای که در ان انسان ها قرار است با کمک اینترنت و ارتباطات جهان را از نو تعریف کنند! همانند نسخه پیشین در نسخه دوم نیز به نواختن موسیقی مشغول می شوید و از داستان فوق العاده بازی و گیم پلی اعتیاداورش لذت می برید!
آهنگ هایی که در بازی Cytus II بکار گرفته شده اند، از آهنگ سازان معروف دنیا از کشورهایی مانند ژاپن، آمریکا، کره، اروپا، تایوان و … هستند.
نکته جالب بازی اینجاست که با توجه به کاراکترهای بازی که در داستان رفته رفته با آنها آشنا می شویم، سبک آهنگ ها نیز تغییر می یابد. بنابراین آهنگ های بازی فقط در سبک الکترونیک نیستند، سبک هایی مانند راک و موسیقی کلاسیک نیز در بازی نواخته می شوند.
چارت های نواختن موسیقی توسط بازیباز نیز به عدد شگفت انگیز 300 می رسد. در نتیجه هر بازیکن با توجه به توانایی های خود می تواند آهنگ های محبوبش را بنوازد. طراحی گرافیکی بازی Cytus II انیمه مانند است، با کات سین های با کیفیتی که کاملا به شکل انیمه های معروف ژاپنی هستند.
این موضوع باعث شده تا بازیباز به داستان جالب بازی نیز اهمیت داده و برای مشخص شدن سرنوشت شخصیت ها آن را تا انتها جلو ببرد. بازی سایتوس در فروشگاه گوگل پلی به قیمت 1.99 دلار به فروش می رسد که هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده آن را به صورت کاملا رایگان از اپلیکیشن ها دریافت نمایید.

برخی از ویژگی های بازی Cytus II اندروید :

- ترکیب شده با انواع مختلف رتبه بندی و خط داوری
- دارا بودن محیط کاربری آسان و لذت بخش
- بیش از 60 آهنگ با کیفیت بالا(آهنگ هایی از سراسر جهان، ژاپن، کره، آمریکا، اروپا، تایوان و غیره)
- شامل انواع شخصیت ها، انواع مختلفی از بازیکنان
- بیش از 180 نمودار مختلف از آسان به دشوار
- کاوش در دنیای مجازی با شخصیت های بازی

نکته خیلی مهم : برنامه برای اجرای بدون مشکل به نسخه مود گوگل پلی و لاکی پچر نیاز دارد .

تغییرات نسخه ی V3.5.1 :

بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی + ویژگی های جدید .

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.rayark.cytus2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید .

دانلود بازی


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
سابمیت مقاله چیست؟
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب