دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / بازی های کامپیوتری /

معرفی و بررسی بازی Furistas Cat Cafe 

پنجشنبه، 07 مرداد 1400
Furistas Cat Cafe نام بازی ای زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های شبیه سازی محبوب و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی Runaway می باشد که برای اندروید ساخته و عرضه شده است.

آشنایی با بازی Furistas Cat Cafe

Furistas Cat Cafe – شبیه سازی کافه گربه ها یک بازی شبیه سازی محبوب و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی Runaway برای تبلت و گوشی اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است. همانطور که از نام بازی Furistas Cat Cafe مشخص است، شما به عنوان سرپرست کافه گربه ها با گربه ها سر و کار دارید و از ان ها نگهداری می کنید! طیف گسترده ای از گربه های دوست داشتنی با توانایی ها و احساسات خاص در کافه شما حضور دارند، به مشتریان خود کمک کنید تا بهترین ترین و مناسب ترین گربه خود را پیدا کنند، کافه خود را شخصی سازی کنید تا بیشترین لذت را برای مشتریان خود فراهم نمایید! این بازی شخصیت گربه های واقعی را به نمایش می گذارد و کاری می کند عاشق گربه ها شوید! این وظیفه شماست که در بازی Furistas Cat Cafe گربه ها و مشتریان دارای شخصیت های مشابه را با یکدیگر تطبیق دهید تا رضایت آن ها را جلب نمایید ؛ از این طریق قادرید گربه های بیشتری را برای جمع آوری کنید و از داشتن یک بازی شبیه سازی فوق العاده لذت ببرید.

داستان بازی Furistas Cat Cafe

Furistas Cat Cafe یک بازی شبیه ساز است که در آن انواع گربه های دوست داشتنی را نگهداری می کنید، به مشتریان خود کمک می نمایید تا بهترین گربه های مناسب خود را پیدا کنند، و کافه خود را سفارشی سازی می کنید تا بیشترین لذت را برای مشتریان خود فراهم نمایید! این بازی شخصیت گربه های واقعی را به نمایش گذاشته و کاری می کند عاشق آن ها شوید.انواع دوستان پشمالو که بر اساس گربه های واقعی هستند را نگهداری و جمع آوری کنید. هریک از گربه ها دارای داستان پس زمینه و رفتاری است که مختص شخصیت آن ها می باشد.گربه ها و مشتریان دارای شخصیت های مشابه را با یکدیگر تطبیق دهید تا رضایت آن ها را حداکثر نمایید. از این طریق می توانید گربه های بیشتری را برای جمع آوری آزاد کنید.کافه خود را سفارشی سازی نمایید! کافه شما از دیوارها تا سقف کاملاً قابلیت سفارشی سازی دارد.پس آن ها را برای فروش به مشتریان نیز اماده کنید. با استفاده از کمک هایی که دریافت خواهید کرد باید اخلاقیات گربه ها را تغییر داده و برای رضایت مشتریان شبیه به ان ها دربیاوریدشان تا بتوانید بهترین ارتباط را میان صاحبان و گربه ها ایجاد کنید. این به شما کنترل کاملی برای ایجاد فضای خودتان می دهد. آیا می خواهید کافه خود را به یک زمین بازی زیبا و یا خانه گوتیک تبدیل کنید؟ یک داستان آرام در طول بازی روایت می شود که به نگهداری از حیوانات تشویق می کند.

ویژگی های بازی Furistas Cat Cafe

  • گرفتن و جمع آوری دسته های زیبا و عجیب و غریب از دوستان بر اساس گربه های واقعی
  • هر گربه دارای یک داستان جذاب و رفتار خاص مربوط به شخصیت خود
  • مقایسه گربه ها و مشتریان با شخصیت های مشابه
  • سفارشی سازی قهوه خود
  • کنترل کامل و ایجاد فضای خاص خود
  • دیدار با برخی از خانواده های گربه ها
  • نگهداری مناسب از گربه ها
  • تلاش برای جذب نمودن مشتریان بیشمار و بدست آوردن پول
  • و ویژگی های دیگر

بازی دارای طیف گسترده ای از گربه های دوست داشتنی با توانایی ها و احساسات خاص می باشد، به مشتریان خود کمک کنید تا بهترین ترین و مناسب ترین گربه خود را پیدا کنند، کافه خود را شخصی سازی کنید تا بیشترین لذت را برای مشتریان خود فراهم نمایید. این بازی در سبک شبیه سازی می باشد که توانسته با ۱ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ را در گوگل پلی امتیاز 4.6 را در اپل استور به خود اختصاص دهد.

تغییرات نسخه 2.800

This update prepares your cafe for upcoming events

World Cat Day’ (8/5/2021 to 8/16/2021)

Collect ‘Heart Catnip’ to unlock: ‘Lion Guard Statue’, ‘Bastet Statue

The final event reward is a cute kitty named ‘CoCo

دانلود و نصب بازی Furistas Cat Cafe


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل سابمیت مقاله
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک