دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / بازی های کامپیوتری /

معرفی و بررسی بازی هیجان انگیز Bowmasters 

شنبه، 15 مرداد 1401
Bowmasters نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Miniclip.com است. برای آشنایی بیشتر با این بازی جذاب با ساعدنیوز همراه باشید.

آشنایی با بازی جذاب Bowmasters

Bowmasters بازی جدید و متفاوت با بیش از 500 هزار دانلود، در سبک بازیهای اکشن از استودیوی مطرح Miniclip برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در مارکت بزرگ گوگل عرضه شده و با استقبال عالی روبرو شده است! در بازی Bowmasters مهمترین کاری که انجام می دهید نشانه گیری است؛ این که بدانید چه قدر دست کاراکتر را عقب برده [برای افزایش قدرت] و با چه زاویه ای پرتاب کنید! برای گریز از کلیشه ها، چندین شخصیت با اسلحه های متفاوت گذاشته شده است که بسته به سلیقه قابلیت انتخاب آن ها را خواهید داشت! بعضی از تجهیزات دو مرحله ای بوده و هنگام پرتاب با کلیک دوباره روی صفحه لمسی تغییراتی را مشاهده می نمایید! تخریب موانع دشمن و پیش بردن مواضع خود مدت هاست سبکی محبوب در دنیای بازی های ویدئویی محسوب می شود، راه دوری نیاز نیست تنها Angry Birds را به یاد بیاورید، بازی Bowmasters عنوانی تازه نفس از راه آمده تا بار دیگر هیجان زده شویم و جهان را دو دستی به کمانداران تقدیم کنیم!

داستان بازی جذاب Bowmasters

اگر فکر می کنید که در نشانه گیری و تیراندازی مهارتی خاص و ویژه دارید، بنابراین در بازی کمانداران حرفه ای می توانید به خوبی خودتان را به دشمنان ثابت کنید! در این بازی شما می توانید کاراکتر مورد نظر خودتان را از میان تعداد مختلفی از آنان انتخاب کرده و با بهره گیری از سلاح های موجود، با آنان وارد نبردهایی حماسی شوید. نبردهای این بازی، کاملا واقع گرایانه و مبتنی بر فیزیک هستند و تجربه این بازی، لذت و هیجان خاصی را به شما القا خواهد کرد.نکته مهمی که در این بازی باید مدنظر قرار دهید، این است که هریک از سلاح ها قابلیت نشانه گیری دقیقی دارند. از این رو، شما باید با یک نشانه گیری دقیق، تیراندازی صحیحی را به سمت هدف انجام دهید. برخی از سلاح ها، دارای امکانات بیشتری نسبت به نمونه های ساده هستند و با لمس کردن صفحه نمایش بعد از پرتاب، می توان ویژگی جدیدی از آنان را به اجرا درآورد و میزان آسیب رسانی به دشمنان را افزایش داد.

ویژگی های بازی جذاب Bowmasters

  • 30 کاراکتر بسیار جذاب با شخصیت های منحصر به فرد
  • 31 نوع سلاح مختلف برای مبارزه
  • کشته شدن کاراکتر ها با فیزیک عروسکی مانند
  • دوئل هایی به یادماندی با دوستان خود
  • بازی در حالت های مختلف، تیراندازی به پرندگان، میوه ها و …
  • شکست دشمنان در دوئل ها به همراه دریافت پول
  • دریافت پاداش های مختلف برای مهارت های خود
  • گیم پلی دو بعدی بسیار جالب و سرگرم کننده

بازی Bowmasters هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.7 از 5.0 است. همچنین این بازی متفاوت توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را در اپل استور کسب کند. بازی همچنین دارای حالت آنلاین است که متاسفانه فعلا در دسترس بازیکنان قرار ندارد. اگر به دنبال تجربه ای با ۴۱ شخصیت و سلاح متنوع هستید و می خواهید تا در دوئلی به مصاف حریفان بروید. بازی Bowmasters با امکاناتی که دارد یکی از بهترین ها خواهد بود. این بازی سرگرم کننده و رنگارنگ است و می تواند بازیکنان را مدتی سرگرم کند. بازی همچنین از خریدهای درون برنامه ای و قابلیت تماشای ویدیو برای دریافت هدایای بیشتر پشتیبانی می کند که می توانید با انجام خرید شخصیت ها را با سرعت بیشتری آزاد کنید.

ویدیوی معرفی بازی جذاب Bowmasters

تغییرات نسخه جدید بازی Bowmasters

بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی .

دانلود و نصب بازی جذاب Bowmasters


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
مراحل سابمیت مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی