دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / بازی های کامپیوتری /

معرفی و بررسی بازی Hotel Blast 

دوشنبه، 04 مرداد 1400
Hotel Blast - یک بازی تفننی برای گوشی هایی است که پلتفرم آنها اندروید می باشد. بازی فوق العاده و جذاب بازسازی هتل از جانب کمپانی WhaleApp LTD تولید و توزیع گردیده است.

آشنایی با بازی Hotel Blast

Hotel Blast – بازسازی هتل یکی دیگر از بازی های خوش ساخت و خلاقانه در سبک تفننی و مدیریتی از استودیوی WhaleApp LTD می باشد که پیش از این نیز بازی های مشابهی مثل Hidden Hotel ، Rancho Blast و Resort Hotel: Bay Story را منتشر کرده بود و حالا یک بازی جدید از مجموعه بازی های مدیریتی خودش را نیز تولید کرده است. اگر با بازی های نام برده آشنا هستید پس با بازی Hotel Blast نیز به سرعت ارتباط برقرار می کنید. حتی استودیوی WhaleApp از شخصیت اصلی بازی Hidden Hotel برای بازی Hotel Blast نیز استفاده کرده است تا مجموعه بازی های انحصاری خود را از این طریق گسترش داده باشد. بازی بازسازی هتل درست مثل تمام بازی های طراحی دکوراسیون و مدیریت هتل در سبک اصلی پازلی (جورچین های سه تایی موسوم به Match-3) عرضه شده است و دو بخش اصلی دارد. در بخش پازلی شما باید جورچین های سه تایی و رنگارنگ را حل کنید و با حل کردن این پازل ها پول و طلا به دست بیاورید تا بتوانید با کمک آن ها در بخش دوم یعنی بخش طراحی و دکوراسیون و بازسازی لوکیشن ها هزینه های لازم را برای خرید آیتم های مورد نیاز داشته باشید. این بازی مثل دیگر بازی های مشابه از داستانی جالب اما به هر حال کلیشه ای و تکراری استفاده می کند. درواقع باید گفت که این بازی ها زیاد روی بخش داستانی مانور نمی دهند و صرفاً گیم پلی آن ها ملاک اصلی می باشد.گیم پلی بسیار ساده و اعتیاد آور اجازه میدهد تا انگشت خود را روی بلوک بکشید تا یک مسابقه و انفجار انجام شود! برای پاک کردن سطح فعلی و کسب کلید برای باز کردن قفسه های ستاره دار و پر از جوایز با ارزش باید مسابقات زیادی را طی کنید! Hotel Blast یک بازی پازل مهیج و انفجاری مهیج است که شامل گرافیک های رنگارنگ و داستان ماجراجویی جذاب است. سفر خود را از همین حالا شروع کنید و سرنخ های بزرگترین راز را که تا به حال به شما گفته شده را کشف کنید! منتظر چی هستی؟ کلیدهای باز کردن این معما در دستان شما است.

داستان بازی

در یک مکانی پر از پازل های هیجان انگیز به ماجراجویی بپردازید و سرنخ های مرموز را بیابید و با شخصیت های مختلف ملاقات کنید. اشکال مشابه را با یکدیگر مطابقت دهید و آنها را حذف کنید و جوایز و بوسترهای قدرتمند را کسب کنید. این مکان مرموز را با صدها طرح قابل تغییر دوباره بازسازی کنید و آن را به یک هتل بزرگ تبدیل کنید. راز و رمزهایی که در پشت این هتل هولناک و متروکی که به شما ارث رسیده وجود دارد کشف کنید و در مورد گذشته هتل جستجو کنید تا حقیقت را در پشت همه این اتفاقاتی که سال هاست افتاده نشان دهید. انگشت خود را بر روی بلوک های همرنگ بکشید تا منفجر شوند و با استفاده از سرنخ ها راز و رمزها را کشف کنید. با استفاده از کلیدها، معماها را باز کنید. پس سفر خود را همین حالا شروع کنید.

ویژگی های بازی Hotel Blast

  • فضای داخلی بسیار خوش ساخت برای طراحی هتل
  • وجود پاداش های روزانه
  • دارای داستان زیبا و شخصیت ها مختلف که با آنها رو به رو خواهید شد
  • بیش از صدها مرحله بسیار سرگرم کننده
  • –وجود آیتم های مختلف برای تغییر دکوراسیون و بخش های گوناگون
  • –گیم پلی بسیار زیبا و جذاب

این بازی امتیاز 4.4 از 5.0 را در گوگل پلی و امتیاز 4.6 از 5.0 را در اپل استور به خود اختصاص داده است.

تغییرات نسخه ی Hotel Blast 1.17.0

رفع باگ و مشکلات نسخه قبلی

خصوصیات نسخه مود

– کلید نامحدود
– طلای بی نهایت

دانلود و نصب بازی


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
مراحل اکسپت مقاله
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه