معرفی و بررسی بازی Human: Fall Flat

  جمعه، 29 اسفند 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
معرفی و بررسی بازی Human: Fall Flat
Human Fall Flat Factory بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2020 توسط No Brakes Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است.

بازی Human: Fall Flat

Human: Fall Flat – انسان: سقوط آزاد عنوان بازی محبوب و پرطرفدار کمپانی No Brakes Games است که برای اولین بار در ماه جولای سال 2016 برای پلتفرم های PC ، Linux و MacOS عرضه شد و یک سال بعد برای کنسول های بازی نسل هشتم از جمله Xbox One و PS4 و همچنین Nintendo Switch ارائه شد.

بعد از درخواست های پی در پی و علاقه کاربران به این بازی، سازندگان بازی Human: Fall Flat تصمیم گرفتند تا آن را برای سیستم عامل های موبایلی از جمله اندروید پورت و منتشر کنند.

وظیفه این کار به عهده استودیوی آمریکایی 505 Games Slr که تولید و انتشار بازی های معروفی مثل Brothers: a Tale of two Sons و Battle Islands را در کارنامه خود دارد گذاشته شد. پروسه انجام این کار نزدیک به 2 سال به طول انجامید و در نهایت در ماه ژوئن 2019 نسخه نهایی و رسمی بازی Human: Fall Flat برای اندروید عرضه شد!

در این بازی زیبا و بسیار متفاوت که احتمالاً مثل آن را هیچ جای دیگر ندیده اید، شما در نقش یک انسان بسیار معمولی هستید. اگرچه این شخصیت هویت خاصی ندارد اما بازی سازان نام آن را Bob گذاشته اند.

Bob یک انسان بسیار ساده است که حتی چهره او نیز مشخص نیست. این شخصیت علاقه خاصی به انجام پازل های فیزیکی دارد. به همین خاطر و به دنبال رویاپردازی های پشت هم، او به طور ناگهانی به دنیایی عجیب و انتزاعی برده می شود!

دنیایی که به نظر می رسد در بین زمین و آسمان معلق شده است. در این دنیا که سازه ها و ساختمان های مختلفی وجود دارند، ده ها پازل، آیتم و موارد دیگر وجود دارند که این شخصیت می تواند با آن ها تعامل داشته باشد.

حالا این شما هستید که باید در نقش این شخصیت، پازل ها و مأموریت های بازی Human: Fall Flat را حل کنید. برای این کار می توانید حرکت کنید، بپرید، از دیوار بالا بروید، آیتم های مختلف را بلند کنید و کارهای مشابه انجام دهید.

نقطه قوت بازی:

طمئناً نقطه قوت و بارزترین نکته بازی Human: Fall Flat، گرافیک عالی و سبک گیم پلی دوست داشتنی آن است! نمای بازی از نمای سوم شخص و تمامی طراحی ها به صورت سه بعدی هستند. شما می توانید از نمای دلخواه (با تغییر دادن نمای دوربین به صورت دستی) شخصیت بازی را به وسیله دکمه های مجازی مربوطه به حرکت وا دارید. گیم پلی بسیار روان با جزئیات بالا باعث می شود تا انجام این بازی لذت بخش باشد. اما نکته منحصر به فرد و طنزآمیزی که این طراحی ها دارند، داینامیک بودن بسیار جالب شخصیت بازی است.

حرکات شخصیت اصلی بازی خیلی نرم صورت می گیرد و برای مثال اگر از ارتفاع بلند پرتاب شوید، این شخصیت طبق اصول فیزیکی و درست همانطور که انتظارش را داشته باشید با زمین برخورد کرده و بدنش تکان می خورد! این مسئله باعث شده تا نوع حرکات شخصیت اصلی بازی بسیار طنزآمیز و خنده دار و البته بسیار متفاوت باشد! جذابیت های بازی Human: Fall Flat به همین جا ختم نمی شود. شما می توانید در 10 دنیای جالب و عجیب و در مراحل متعدد به سراغ پازل های جالب بروید.

همچنین امکان شخصی سازی شخصیت اصلی بازی و تغییر ظاهر آن مثل تغییر لباس و رنگ و یا استفاده از کلاه، ماسک و … نیز در این بازی تعبیه شده است و نکته خوب این بخش این است که شما نیازی به کسب امتیاز و پول برای آنلاک کردن این موارد ندارید!

بازی Human: Fall Flat دارای دو بخش آفلاین و آنلاین (چند نفره) است که در آن می توان با دیگر بازیکنان آنلاین به صورت گروهی به رقابت پرداخت. البته این بخش به خاطر پولی بودن بازی و کرک شدن آن، ممکن است از کار بی افتد. Human: Fall Flat تنها در یک روز بیشتر از 1000 بار در گوگل پلی خریداری و دانلود شد و توانست امتیاز 4.2 از 5.0 را کسب کند.

تصویر

تغییرات در نسخه جدید:

‏‏رویای معدنچی طلا به واقعیت تبدیل شد.
‏مرحله جدید : کوهستان یخ
‏پازلی شامل قطعات مکانیکی ، اهرم ها و... در مرحله جدید که تحولی بزرگ در human fall flat ایجاد می کند.

نصب اتوماتیک فایل های دیتای بازی:

بخشی از حجم دانلود فایل این بازی متعلق به فایل دیتای آن است که به صورت اتوماتیک دانلود و نصب خواهد شد.

دانلود و نصب بازی:


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (197 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (105 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (104 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (61 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (36 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (28 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (27 نظر) لحظه اعطای جایزه 60 میلیاردی بهروز تابانی قهرمان پرورش اندام تبریزی در دبی پرو +فیلم (26 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (24 نظر) داریوش ارجمند: خودم را سرباز سردار سلیمانی میدانم+عکس (19 نظر) (فیلم) طنین انداز شدن آهنگ کُردی شاد در لندکروز میلیاردی هادی چوپان +فیلم/ گرگ پارسی گشت و گذار در ایران را آغاز کرد (13 نظر) صبحانه عاشقانه رامبد جوان برای سلطان قلبش/ چه میزی چیده برای نگار خانوم+ عکس (13 نظر) نگاهی به ماشین مرسدس بنز هوش پران سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان که همه آرزوشو دارن/آقای بازیگر سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (11 نظر) مراسم تشییع مادر پژمان جمشیدی، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (11 نظر) مادر رهبر معظم انقلاب خطاب به همسر رهبری: تو چرا ساکتی، آه و ناله کن، چون تو همه ‌اش احساس راحتی می‌ کنی سیدعلی هم دلگرم می‌ شود و به دنبال این کارها می‌رود (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند