معرفی و بررسی بازی pc creator – pc building simulator

  چهارشنبه، 07 مهر 1400   زمان مطالعه 3 دقیقه
معرفی و بررسی بازی pc creator – pc building simulator
PC Creator - PC Building Simulator یک بازی شبیه سازی از استودیوی بازیسازی UltraAndre می باشد با ساعدنیوز همراه باشید.

آشنایی با بازی PC Creator

PC Creator – PC Building Simulator – سازنده پی سی – شبیه ساز ساخت پی سی عنوان یک بازی سبک شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی UltraAndre برای دستگاه های اندروید ساخته و منتشر شده است. حتماً به همه نوع شبیه سازی فکر کرده بودید به جز شبیه سازی پی سی و بستن قطعات کامپیوتری در کنار یکدیگر! حق با شماست، در ابتدا ممکن است فکر کنید این بازی جذابیت خاصی نداشته باشد اما باید گفت این شبیه سازی واقعاً ایده جالبی است و مطمئناً تجربه متفاوتی برای شما خواهد بود. همانطور که از نام بازی مشخص است، PC Creator – PC Building Simulator پیکربندی و اصطلاحاً اسمبل یک پی سی یا همان کامپیوتر شخصی را شبیه سازی می کند و علاوه بر سرگرمی، در حقیقت می تواند آموزنده هم باشد و حکم یک کارگاه آموزشی داشته باشد. در این بازی به عنوان فردی نقش آفرینی می کنید که قصد دارد به بزرگترین و مشهور ترین سازنده پی سی تبدیل شود و نامی برای خو دست و پا کند. اما قطعاً اینکار ساده نخواهد بود و به تخصص و مهارت زیادی احتیاج خواهید داشت خصوصاً اینکه در ابتدا تازه کار هستید و برای حرفه ای شدن راه سختی را در پیش رو دارید. در این بازی وظایف مختلفی خواهید داشت که چالش های اصلی بازی محسوب می شوند.

 بازی PC Creator

داستان بازی PC Creator

PC Creator – PC Building Simulator یک بازی شبیه سازی از یک شرکت حرفه ای کامپیوتر است. در این بازی شما شرکت کامپیوتر خودتان را دارید و تصمیم بر آن دارید که به یک امپراطوری بیزینسی تبدیل شوید. زمین و ملک خودتان را انتخاب کنید. در ابتدا دو کامپیوتر بخرید و برای آنها فن های قدرتمند با یک سی پی یو قوی قرار دهید ، ویندوزش را آپدیت کنید و ویروس شکن به آن نصب کنید و در نهایت میتوانید کاوری محافظتی برای کامپیوتر بخرید. حالا شما شرکت کوچک خودتان را دارید.مشتریان به شما زنگ میزنند و از شما میخواهند تا کامپیوترشان را تعمیر کنید، هنگام ورود به ادارات مشتریانتان، به شما لیستی از ایرادات و میزان پولی که پرداخت خواهد شد، داده میشود، شما باید تصمیم بگیرد نسبت به نیاز مشتری، کدام امکانات مناسب و لازم است.در صورت پیشرفت و حرفه ای شدن در این بازی شما نه تنها کامپیوتر ها را تعمیر میکنید بلکه آنها را میسازید. برند خودتان را تهیه کنید و در دنیای بیزینسی تکنولوژی به یک حرفه ای بدل شوید.با ساخت این کامپیوتر ها امتیازاتی کسب خواهید کرد تا با کمک این امتیازات به حداکثر موفقیت برسید. شما میتوانید بیت کوین بخرید و دریافت کنید یا برای مشتریان وسایلی برای استخراج بیت کوین تهیه کنید. می توانید گیم های فوق العاده مهیج بسازید و جلد و کاور آنها را انتخاب کنید. نصب سیستم عامل و برنامه ها نیز بر عهده شماست، ممکن است مجبور شوید ویندوز خرابی را پاک کنید و دوباره نصب کنید، همه چی به تدبیر شما بستگی دارد.

ویژگی های بازی PC Creator

  • ساخت کامپیوتر های مختلف
  • نصب سیستم عامل و برنامه ها
  • پنچمارک از رایانه شخصی در بازیها
  • اورکلاک کردن اجزا و قطعات کامپیوتر
  • رفع قطعات رایانه شخصی
  • استخراج بیت کوین
  • انجام سفارشات مختلف
  • همکاری با دوستان خود
  • کنترل و ساختار ساده

بازی PC Creator توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را در پلی استور و امتیاز 4.3 از 5.0 را در اپل استور به خود اختصاص دهد.

تغییرات نسخه PC Creator 4.3.5 اندروید

Improved localizations

Added LEGEND PC Case

Added new HOLOGRAPHIC MONITOR

Improved Skills system

Recreate game economics

Improved UX of the game

Improved mining process

Added LIVE Bitcoin function

Fixed many bugs

دانلود و نصب بازی PC Creator


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
(فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه (526 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک میوه فروش تهرانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ به ایشون باید گفت فرشته زمینی+عکس (194 نظر) (فیلم) شوخی جالب رهبر انقلاب با نوه شهیدی که با محاسن حضرت آقا بازی می‌کرد / هر کار دلت خواست با ما کردی ... (98 نظر) الهام چرخنده: نمی‌خواهم در قطعه هنرمندان دفن شوم! (87 نظر) کاهو و نان، سهم آقازادگی فرزند رهبر معظم انقلاب از سفره غذا+عکس/ ساده زیستی ادامه دار و تمام نشدنی (55 نظر) (ویدیو) پیام مهم شهربانو منصوریان ووشوکار قهرمان برای مردم ایران / وی بعد از ثبت نام در دانشگاه گفت : رییس جمهور بعدی خودمم منتظر باشید ! (51 نظر) نگاهی به ماشین لامبورگینی هوش پران مهران غفوریان که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (36 نظر) خلاقیت خنده دار راننده شمالی، با نوشته پشت کامیون حماسه ساز شد/ هنر نزد ایرانیان است و بس🤣 (32 نظر) شهاب حسینی: انقد خدا از قواره من بلندتر به من داده همین الان اگه خدا ترمز دستی رو بکشه و بگه اسنپ کار کن نه تنها طلبکار نیستم بلکه بدهکارشم (29 نظر) نگاهی به کیک تولد شکلاتی آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (27 نظر) خلاقیت عاشقانه یک مادر ایرانی برای پختن پیتزا حماسه آفرید/ مامان نگو معدن طلا بگو+عکس (27 نظر) نگاهی به ست ورزشی زرد قناری بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در سالن بدنسازی فوق لاکچری/ رقیب تبریزی هادی چوپان در حال درخشیدن +فیلم (24 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش شمالی با عکس حشمت فردوس حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (22 نظر) زهرا گونش نه مرسی ما آیتک سلامت داریم / فیلم درخشش ستاره آذری چشم رنگی والیبال ایران در زمین مسابقه 😍 (21 نظر) چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی امین حیایی به زیبا بروفه در مراسم تشییع همسر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟ میز عزای ساده و بدون تجملات پدر شهاب حسینی، قباد سریال شهرزاد+عکس/ روحش شاد و مسیرش پرنور شهاب حسینی: نارنگی رو باز میکنی می بینی 10 پَره طبیعت داره خودش میگه این میوه کام ده نفرو میتونه شیرین کنه+ویدئو جنجال شبانه ژیلا صادقی و نیما شعبان‌نژاد با رنگ و بوی المپیک (فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه شهاب حسینی: انقد خدا از قواره من بلندتر به من داده همین الان اگه خدا ترمز دستی رو بکشه و بگه اسنپ کار کن نه تنها طلبکار نیستم بلکه بدهکارشم تغییر چهره سایت رهبر معظم انقلاب بعد از ترور اسماعیل هنیه+عکس شهاب حسینی باعث جدایی این کارگردان از نامزدش شد+ویدئو حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی