معرفی و بررسی بازی Survival on Raft: Ocean Nomad – Simulator

  دوشنبه، 15 شهریور 1400   زمان مطالعه 3 دقیقه
معرفی و بررسی بازی Survival on Raft: Ocean Nomad – Simulator
Survival on Raft: Ocean Nomad یک بازی شبیه سازی از استودیوی بازیسازی Unisoft Games می باشد با ساعدنیوز همراه باشید.

آشنایی با بازی Survival on Raft: Ocean Nomad

Survival on Raft: Ocean Nomad – Simulator یک بازی شبیه سازی بقا در اقیانوس با حجم ناچیز از Unisoft Games برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است. در بازی Survival on Raft: Ocean Nomad – Simulator نیز همانند دیگر بازیهای سبک بقا و زنده ماندن شمایید و طیف گسترده ای از آیتم ها و یک جزیره و اقیانوس! در یک جزیره مرموز به صورت اتفاقی گیر افتاده اید و حالا باید تمام تلاش تان را به کار بگیرید و با پیدا کردن آیتم های خاص تجهیزات مود نیاز تان را بسازید تا با ان ها بتوانید از جان تان محافظت کنید! در کنار انجام این کار ها باید تلاش تان را به کار بگیرید و بتوانید یک قایق برای فرار از این جزیره بسازید! انواع حیوانات و موجودات وحشی مثل نهنگ و … به شما حمله ور می شوند که باید با سلاح هایی که برای خود ساخته اید به ان ها بتازید و آن ها را از بین ببرید! اگر از علاقه مندان به بازیهای بقا و زنده ماندن هستید بازی Survival on Raft: Ocean Nomad – Simulator با حجم کم می تواند برای چند ساعتی به گوشی سرگرم تان کند!

 بازی Survival on Raft: Ocean Nomad

داستان بازی Survival on Raft: Ocean Nomad

Survival on Raft: Ocean Nomad نسخه جدید از سری بازی های حفظ بقا در اقیانوس می باشد که شما با را با انواع دشمنان جدید و عناصر مختلف RPG در جزیره آشنا می سازد. مانند سایر نمونه های این سبک ابتدا وارد یک جزیره شده و دست اکتشاف اقیانوس ها بزنید، یک قایق وجود دارد که می توانید با کمک آن در دریا حرکت کرده و تمام اجزا و وسایل مورد نیازتان را از گوشه و کنار به دست آورید. البته مواظب خطرات و چالش های مسیر نیز باشید زیرا ممکن است هر لحظه کوسه ها به شما حمله کند و مانعتان شوند.

به فضای اقیانوس دقت کنید زیرا قفسه ها و بشکه های شناور روی آب شاید حاوی منابع حیاتی برای زنده ماندن تان باشند که بهتر است دست به خطر زده و آنها را جستجو کنید. اقلام و ابزار و سلاح های مورد نیازتان را نیز از گوشه و کنار یافته و آنها را برای شکار ماهی ها و مبارزه باز کوسه ها نگه دارید. در این راه به قدری مهارت به خرج دهید که بتوانید سلاح های مناسب برای شکار کوسه ها را تشخیص دهید مثلاً سلاح های تیغه ای را برای شکار کردن آنها برداشته و یا نمونه سلاح های جدید را نیز آنلاک کنید.

محدودیت در اینجا معنی ندارد فقط باید جرات کنید و اقیانوس و جزایر را در اطراف کشف کنید. گنجینه های قرون وسطی و وسایل سلطنتی یا ببرهای وحشی و دایناسورها ترسناک از ژوراسیک و یا حتی یک هواپیمای قدیمی انتظارتان را می کشد! با کاوش چه بیشتر شما می توانید منابع، ارتقاء برای قایق و موارد دیگر در جزایر پیدا کنید. شما یک کشتی یا یک قایق برای رفتن به آبهای آزاد نیاز ندارید بلکه کافیست یک قایق ساده داشته باشید تا این ماجراجویی عظیم را به پایان برسانید!

ویژگی های بازی Survival on Raft: Ocean Nomad اندروید

  • صدها اسلحه و اقلام مختلف
  • اکتشاف جهان باز با نقشه وسیع
  • گرافیک سه بعدی (3D) واقع بینانه
  • بقا در جزایر و اقیانوس ها
  • ساخت قایق بهبود یافته
  • وجود حریفان مختلف
  • کارها و وظایف جالب
  • و …

این بازی توانسته امتیاز 4.3 از 5 را در پلی استور و امتیاز خوب 4.7 از 5 را در اپل استور به خود اختصاص دهد.

تغییرات نسخه جدید Survival on Raft: Ocean Nomad

Fix bugs
Minor balance changes
Improvements to story quests

دانلود و نصب بازی Survival on Raft: Ocean Nomad


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
(فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه (534 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک میوه فروش تهرانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ به ایشون باید گفت فرشته زمینی+عکس (202 نظر) (فیلم) شوخی جالب رهبر انقلاب با نوه شهیدی که با محاسن حضرت آقا بازی می‌کرد / هر کار دلت خواست با ما کردی ... (102 نظر) الهام چرخنده: نمی‌خواهم در قطعه هنرمندان دفن شوم! (87 نظر) کاهو و نان، سهم آقازادگی فرزند رهبر معظم انقلاب از سفره غذا+عکس/ ساده زیستی ادامه دار و تمام نشدنی (55 نظر) (ویدیو) پیام مهم شهربانو منصوریان ووشوکار قهرمان برای مردم ایران / وی بعد از ثبت نام در دانشگاه گفت : رییس جمهور بعدی خودمم منتظر باشید ! (51 نظر) نگاهی به ماشین لامبورگینی هوش پران مهران غفوریان که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (38 نظر) خلاقیت خنده دار راننده شمالی، با نوشته پشت کامیون حماسه ساز شد/ هنر نزد ایرانیان است و بس🤣 (32 نظر) شهاب حسینی: انقد خدا از قواره من بلندتر به من داده همین الان اگه خدا ترمز دستی رو بکشه و بگه اسنپ کار کن نه تنها طلبکار نیستم بلکه بدهکارشم (29 نظر) نگاهی به کیک تولد شکلاتی آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (27 نظر) خلاقیت عاشقانه یک مادر ایرانی برای پختن پیتزا حماسه آفرید/ مامان نگو معدن طلا بگو+عکس (27 نظر) نگاهی به ست ورزشی زرد قناری بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در سالن بدنسازی فوق لاکچری/ رقیب تبریزی هادی چوپان در حال درخشیدن +فیلم (24 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش شمالی با عکس حشمت فردوس حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (22 نظر) زهرا گونش نه مرسی ما آیتک سلامت داریم / فیلم درخشش ستاره آذری چشم رنگی والیبال ایران در زمین مسابقه 😍 (21 نظر) چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی امین حیایی به زیبا بروفه در مراسم تشییع همسر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟ میز عزای ساده و بدون تجملات پدر شهاب حسینی، قباد سریال شهرزاد+عکس/ روحش شاد و مسیرش پرنور شهاب حسینی: نارنگی رو باز میکنی می بینی 10 پَره طبیعت داره خودش میگه این میوه کام ده نفرو میتونه شیرین کنه+ویدئو جنجال شبانه ژیلا صادقی و نیما شعبان‌نژاد با رنگ و بوی المپیک (فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه شهاب حسینی: انقد خدا از قواره من بلندتر به من داده همین الان اگه خدا ترمز دستی رو بکشه و بگه اسنپ کار کن نه تنها طلبکار نیستم بلکه بدهکارشم تغییر چهره سایت رهبر معظم انقلاب بعد از ترور اسماعیل هنیه+عکس شهاب حسینی باعث جدایی این کارگردان از نامزدش شد+ویدئو حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی