معرفی و بررسی بازی Rock of Ages 3 Make & Break

  دوشنبه، 28 مهر 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
معرفی و بررسی بازی Rock of Ages 3 Make & Break
بازی Rock of Ages 3: Make & Break یک بازی اکشن چندنفره است که در آن باید از قلعه و سرزمین خود محافظت و به سرزمین دیگران حمله کنید. استودیوی سازنده این بازی، ACE Team، با افزودن چاشنی طنز به آن، یک بازی اکشن آرکید هیجان‌انگیز، مناسب تمام سنین خلق کرده است.

بازی Rock of Ages 3: Make and Break سومین نسخه از مجموعه سه گانه پرطرفدار Rock of Ages می باشد که توسط تیم سازنده ACE Team و استودیوی Giant Monkey Robot توسعه داده شده و به دست کمپانی Modus Games به تازگی منتشر شده است.

نسخه قبلی این بازی در سال 2017 عرضه شد که با بازخوردهای بسیار خوب هواداران روبرو گشت. سبک خاص استراتژی، دفاع از قلعه، اکشن، مسابقه ای، کمدی و آرکید این بازی، مناسب برای تمامی سنین می باشد و در آن شما برای اولین می توانید مراحل مورد علاقه خود را طراحی کنید. برای یک ماجراجویی در دل یک داستان غنی خود را آماده کنید و در نقش کارکترهای افسانه ای بازی قرار گیرید تا راز این دنیای عجیب و غریب سحر شده را در یابید و یا اینکه مراحل بازی را خودتان طراحی کرده و با دوستان و رقیبان آنلاین از سرتاسر جهان به اشتراک بگذارید و آن ها را به چالش دعوت کنید.

این بازی در واقع مکانیک دفاع از برج را با المان های ریسینگ آرکید ترکیب کرده تا بهترین طعم یک بازی جذاب و اعتیاد آور را به کام تان بنشاند. دنیای خودتان را بسازید و یا تخریب کنید: مراحل مورد علاقه خود را می توانید در قسمت easy-to-use editor به راحتی طراحی کنید و با بازیکنان دیگر به اشتراک بگذارید بدین منظور یک سرگرمی بی حد و حصر را برای گیمرها ایجاد کنید.
گیم پلی خاص دفاع از برج به صورت رقابتی: سازه های دفاعی خود را بسازید و سعی کنید قلمرو دشمن را از طریق بخش 4 نفره مولتی پلیر و یا تک به تک، نابود کنید.
حالت هیجانی Boulder-Smashing Arcade Action: در این مود شما کنترل یک غلتک را در دست دارید و هر چیزی را که سر راهتان می بینید باید به سرعت و دقت تمام زیر بگیرید. 6 حالت مجزا و آرکید بازی با بیش از 20 تخته سنگ غلتان، منتظر دستور شماست.

تصویر

هدف بازی

هدف اصلی بازی غلتاندن تخته سنگ های مختلف در مسیرهایی عمودی است که در آن ها موانعی مانند برج ها، درخت ها و دسته های دیگری وجود دارد. این موانع برای کاهش سرعت حمله یا به طور کلی متوقف کردن حمله شما در مسیر قرار گرفته اند. در انتهای هر مسیر دری وجود دارد که باید شکسته شود و پس از آن، وارد محوطه جدیدی خواهید شد که آدم ها و لوازم دیگری در آنجا وجود دارد.

همانطور که پیش تراشاره کردیم، در بازی Rock of Ages 3 موجودات افسانه ای زیادی وجود دارند. این بازی در غاری آغاز می شود که برخی اساطیر یونانی توسط یک غول یک چشم زندانی شده اند. آن ها هنگامی که او به خواب می رود با غلتاندن گله های گوسفند در ورودی غار را باز کرده و سپس فرار می کنند. تماشای این صحنه بسیار خنده آور است. شخصیت های بازی به نحوی طراحی شده اند تا سبک طنز مانتی پایتون (Monty Python) را یادآور شوند.

ویژگی بازی

یکی از ویژگی های دوره قرون وسطی که همه ما را تحت تأثیر قرار می دهد، قلعه هایی عظیم ساخته از سنگ و تقویت شده توسط انواع لوازم و ابزار هجومی است. حمله به این قلعه ها و در مقابل دفاع از آن ها کار استراتژیک و پیچیده ای است. استودیو ACE Team با الهام از قلعه های قرون وسطی، یک معجون غنی از ژانرهای دفاع از قلعه، اکشن و استراتژی را به نام Rock of Ages 3 Make & Break سرهم کرده است و شرکت Modus Games هم وظیفه نشر آن را بر عهده داشته است.

از قلعه های مختلف در جدال با دشمنان دفاع کنید و اگر لازم باشد دست به هجوم بزنید. این عنوان ترکیبی از هر بازی است که تابه حال تجربه کرده اید و بخش بزرگی از آن هم به ساخت مراحل توسط شما ختم می شود.

مود اصلی بازی Rock of Ages 3 Make & Break به ساخت لوازم دفاعی و قلعه ها ختم می شود. با استفاده از سربازان و ابزار موجود، لایه های دفاعی را در مقابل هجوم دشمن بچینید و پس ازآنکه دفاع جانانه ای انجام دادید، وقت آن است به سوی قلعه دشمن حمله ببرید و از سد چالش ها و تله های آماده شده عبور کنید. هرکسی که بتواند در قلعه را باز کند و به داخل نفوذ کند، برنده میدان خواهد بود.

بازی مکانیسم عجیبی را اختیار کرده است و جلوه های بصری بازی کمی گیج کننده هستند اما کل مفهوم بازی در دفاع و حمله خلاصه می شود. هر زمان که استراتژی شما درست عمل کند، پیروزی از آن شما خواهد بود و در غیر این صورت، خود را برای تحقیر و شکست آماده کنید. یکی از بزرگ ترین بخش های بازی، طراحی مراحل است که در صورت خسته شدن از مراحل اصلی، می توانید گریزی به این بخش بزنید و تله ها و چالش های سختی را داخل نقشه قرار دهید و در آخر دوستان خود را به بازی دعوت کنید.

اوج لذت بازی Rock of Ages 3 Make & Break زمانی کسب خواهد شد که آن را به صورت گروهی و چند نفره تجربه کنید. مودهای آنلاین در اختیار شما قرارگرفته اند تا به صورت چهارنفره به مبارزه بپردازید. در این حالت هر کس که در قلعه حریف را باز کند، برنده خواهد بود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (650 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (111 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (86 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (63 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (50 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (37 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (36 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (17 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (13 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (9 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان