دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / بازی های کامپیوتری /

معرفی و بررسی بازی Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari 

یکشنبه، 18 آبان 1399
Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari یک بازی کژوال از استودیوی بازیسازی Yodo1 Games می باشد که در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است.

بازی Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari

بازی جدید و جالب مدیریت باغ وحش از استودیوی Yodo1 Games خالق بازی مشهور Crossy Road برای اندروید است که به صورت رایگان در مارکت بزرگ گوگل عرضه شده و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های خاص اندرویدی معرفی کنیم! مکانیزم های گیم پلی Rodeo Stampede را می توانیم به دو بخش تقسیم کنیم ؛ در قسمت ابتدایی که بی شباهت به عناوین رانر نیست.

این بازی کژوال از استودیوی بازیسازی Yodo1 Games می باشد که در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. شما باید حیوانات مختلفی مثل گاو، شیر، ببر، خرس، بوفالو، فیل، شترمرغ و غیره را رام کنید. شما دارای یک شلاق و یک کلاه بزرگ کابوی می باشید.

در هنگام رام کردن حیوانات باید محکم به پشت او بچسبید و به موانع برخورد نکنید و یا از انها جا خالی دهید تا امتیاز کسب کنید. بعد از اینکه حیوانات را رام کردید باید آنها را به باغ وحش هدایت کنید و هر کدام از آنها را در قفس مخصوص به خود قرار دهید و با گسترش باغ وحش خود و مدیریت بر آن توسط بازدیکنندگانی که برای تماشا آمده اند پاداش کسب کنید.

شخصیت اصلی داستان باید با پرش روی حیوانات آن ها را رام کند ؛ چون توضیح این بخش بازی کمی مشکل به نظر می رسد، اجازه دهید مسئله را بیشتر باز کنیم ؛ در همان ابتدا بازی، سوار بر حیوانی هستید که مسیری را طی می کند ؛ در این راه حیوانات دیگری هم وجود داشته و می توانید همانند یک گاوچران با گرفتن آن ها، ادامه مسیر را با حیوانی که انتخاب کرده اید بروید.

البته سوال اینجاست این کار چه سودی دارید. اولین فایده اش را که بالاتر گفتیم، می توانید این موجودات را اهلی کنید و دومین سود این کار به عصبانیت حیوانات باز می گردد ؛ اگر مدت طولانی سوار این موجودات شوید آن ها رم کرده و کنترل شان بسیار سخت تر می شود، نکته جالب توجه اینجاست چگونگی عصبانی شدن هر حیوان متفاوت بوده و هر کدام یک عکس العمل نشان می دهند!

با وجود این که همین یک بخش برای داشتن تجربه ای سرگرم کننده از Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari کافی است ولی استودیو سازنده پا را فراتر گذاشته و یک قسمت جذاب دیگر هم چاشنی بازی کرده است.

با یافتن هر حیوان جدید و اهلی کردن آن ها می توانید این موجودات را به باغ وحشی که دارید اضافه کنید ؛ جدا از انجام ماموریت ها، اصلی ترین منبع درآمد شما همین مکانی است که مردم از آن دیدن می کنند! با ارتقا قفس هر حیوان یا پیدا کردن گونه های جدید هم پولی که به دست می آورید بیشتر می شود.

برخی از ویژگی های بازی Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari اندروید :

رام کردن بوفالو، فیل ها و انواع حیوانات عجیب و غریب دیگر
جا خالی دادن و دوری از موانع در مسیر خود و کسب امتیاز
به دست آوردن حیوانات مختلف از همه اشکال و اندازه برای نشان دادن در باغ وحش
دعوت از بازدید کنندگان برای تماشا از مجموعه حیوانات شما
گسترش و مدیریت باغ وحش خود برای کسب پاداش
گرافیک عالی و صداگذاری مهیج

Something ghoulish and mysterious is happening in the Stampede and Zoo!
Find and capture ghosts in the Stampede to collect limited time outfits and animals.

بخشی از حجم دانلود فایل این بازی متعلق به فایل دیتای آن است که به صورت اتوماتیک دانلود و نصب خواهد شد. این بازی جهت اجرا به این فایل های دیتا نیاز دارد که مایکت به صورت اتوماتیک فرآیند نصب آنها را انجام خواهد داد.

دستورالعمل نصب واجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.yodo1.rodeo.safari را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.

دانلود بازی در گوگل پلی


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 11 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل اکسپت مقاله
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟