دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / بازی های کامپیوتری /

معرفی و بررسی بازی We Are Illuminati 

یکشنبه، 29 خرداد 1401
در We Are Illuminati – Conspiracy Simulator Clicker شما بايد سعی کنيد که با مديريت کردن امور مختلف سعی کنيد با ساعدنیوز همراه باشید.

آشنایی با بازی We Are Illuminati

We Are Illuminati – سازمان مخفی (روشن ضمیران) نام یک بازی مدیریتی و کلیکر از دسته بازی های شبیه سازی می باشد که به وسیله استودیوی برزیلی Tapps Games تولید و به صورت رایگان (با قابلیت پرداخت درون برنامه ای) منتشر گردیده است. استودیوی خلاق Tapps Games پیش از این هم عناوین خلاقانه زیادی در همین سبک منتشر کرده بود که بازی هایی مثل سری بازی های Vlogger Go Viral ، Bid Wars و Hacking Hero – Cyber Adventure Clicker از جمله آن ها می باشند. این بازی یک عنوان کلیکی است که در آن شما قرار است ماجرایی تلخ و البته متأسفانه حقیقی را که در حال حاضر نیز در دنیای ما وجود دارد دنبال کنید و از نگاهی دقیق تر آن را حس کنید. این بازی قرار است شما در نقش اعضای سازمان های مخفی و توطئه گر ملقب به گروه روشن ضمیران یا Illuminati گذاشته و روند مأموریت های عجیب و غریب این سازمان ها را از یک دیدگاه دیگر به شما نشان دهد. این سازمان های مخفی گروه هایی هستند که خودشان را مغز متفکر دنیا می دانند. این افراد با به کار گیری نیروهایی متخصص و کارشناسان حرفه ای در زمینه های مختلف در جهان فعالیت دارند و در کنار این فعالیت های مخفی، آن ها مردم معمولی زیادی را به روش های مختلف با فعالیت های خود درگیر می کنند.

داستان بازی We Are Illuminati

یک بازی بیکار با هدف قابل درک تسلط بر جهان با مشاغل مختلف است. بازیکنان از منابعی که در اختیار دارند برای افزایش کارایی هر کار استفاده خواهند کرد. توطئه بازیکنان را به سمت یک هدف واحد یعنی تسلط بر جهان و کاری که باید برای رسیدن به این هدف انجام دهند هدایت می کند. بازیکنان با تصرف شرکت ها و جذب منابع انسانی زیادی به سمت خود شروع می کنند. در عین حال، آنها همچنین از این منابع برای ارتقاء عملکرد کار استفاده می کنند و همچنان به باز کردن مشاغل دیگری که به تسلط بر جهان کمک می کند، ادامه می دهند.در بازی We Are Illuminati: Conspiracy بازیکنان یک هدف قابل درک از تسلط بر جهان خواهند داشت که مطمئناً هدف آسانی نیست. بنابراین بازیکنان به تدریج راه هایی برای رسیدن به این هدف پیدا می کنند و بازی از قبل راه های مناسبی را برای شما مشخص کرده است. وظیفه شما این است که آن را تا حد معینی کار کرده و توسعه دهید و به باز کردن قفل راه های زیر ادامه دهید. علاوه بر این، گیم پلی بیکار برای بازیکنان قابل دسترسی است. از جمله مهمترین فعالیت های این سازمان ها پخش اکاذیب، راه اندازی کمپین های مختلف در نقاط گوناگون جهان و شستشوی مغزی مردم است! حالا این شما هستید که در بازی We Are Illuminati – Conspiracy Simulator Clicker قرار است این چیزها را تجربه کنید. این بازی که از روایتی مرموز و داستان قوی استفاده کرده باعث میشود تا حتی هنگامی که مشغول بازی نیستید، ذهنتان مشغول پیام این گیم شود. در بازی سعی شده با استفاده از گرافیک کارتونی جذاب، یک تجربه تاثیر گذار و منحصر به فرد برای بازیکن رقم بخورد. این بازی شبیه سازی در نوبه خود منحصر به فرد است و کمتر بازی با همچین سوژه خطرناکی پیدا خواهید کرد. اگر از کشف معما ها و رموز مخفی و حتی تاریک این دنیا لذت میبرید، قطعاً بازی We Are Illuminati میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

ویژگی های بازی We Are Illuminati

  • خط داستانی قوی
  • یک معما مرموز
  • فاش کردن حقیقت های پشت پرده
  • استفاده از گرافیک کارتونی
  • یک بازی منحصر به فرد شبیه سازی شده
  • حاوی پیامی عمیق و قابل تعمل
  • بدون نیاز اتصال به اینترنت

بازی جذاب We Are Illuminati توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را در گوگل پلی و امتیاز 4.8 از 5.0 را در اپل استور کسب کند.

دانلود و نصب بازی We Are Illuminati


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله !
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل اکسپت مقاله