دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

مقایسه 2 مدل کتری برقی دلونگی مدل KBZS3001.BG با مدل KBOV2001 

پنجشنبه، 26 بهمن 1402
از گذشته تا به الان تمامی ایرانیان علاقه زیادی به نوشیدن چایی داشته اند، به طوری که تحقیقات نشان داده است، هر فرد بالغ ایرانی روزانه حداقل دو فنجان چایی میل می کند. روش های زیادی برای دم کردن چای وجود دارد، که یکی از آن ها استفاده از لوازم برقی مانند کتری برقی است.

کتری برقی چیست؟

کتری برقی وسیله ای است که با استفاده از برق آب را به جوش می آورد. از این دستگاه برای تهیه چای، قهوه، دمنوش و انواع نوشیدنی ها استفاده می شود. کار با دستگاه کتری برقی بسیار راحت بوده به طوری که نیاز به پیش زمینه خاصی ندارد. کتری برقی های زیادی در بازار موجود هستند، اما از با کیفیت ترین آن ها می توان به کتری برقی های برند دلونگی اشاره کرد.

برند دلونگی

دلونگی یک از بهترین برند های تولید کننده انواع لوازم خانگی آشپزخانه دلونگی است که در ایتالیا فعالیت می کند و انواع محصولات لوازم خانگی کوچک برقی خانه و آشپزخانه را همراه با امکاناتی چون گارانتی و ضمانت و … روانه بازار می کند .

ویژگی های کتری برقی دلونگی

کتری برقی دلونگی به دلیل مزایای منحصر به فردی که دارد، در رده محبوب ترین و پرکاربرد ترین لوازم برقی دلونگی قرار گرفته است. مزایای کتری برقی شامل:

سرعت بالا در جوشاندن آب

سرعت بالای این کتری در به جوش آوردن آب، یکی از مهم ترین ویژگی های آن است، وجود چنین معیاری بهانه خوبی است که افراد به این وسیله کارآمد روی بیاورند. چرا که این کتری توانایی به جوش آوردن آب در کمتر از 4 دقیقه را دارد.

قابلیت تنظیم دما

کتری برقی دلونگی به گونه ای طراحی و ساخته شده است که می تواند آب را بر حسب میزان دمای درخواستی شما داغ کند. با توجه به این موضوع اگر شما اهل نوشیدن انواع نوشیدنی داغ در طول روز هستید، کتری برقی می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

استفاده آسان

استفاده از دستگاه کتری برقی دلونگی بسیار کار ساده و آسانی است و به هیچ نوع آموزش خاصی در رابطه با تنظیمات دستگاه نیاز ندارد. کافیست که آب مورد نیاز را داخل کتری ریخته و دستگاه را به برق وصل کنید و دکمه جوشیدن را بزنید تا آب در عرض چند دقیقه کوتاه به جوش بیاید.

صرفه جویی در انرژی

کتری های برقی دلونگی به علت طراحی منحصر به فردی که دارند، انرژی بسیار کم تری مصرف می کنند و در رده محصولات کم مصرف دلونگی قرار دارند.

بهترین کتری برقی های دلونگی

دلونگی تنوع بسیار بالایی برای محصولات خود ائم از کتری های برقی در نظر گرفته است، کتری برقی های این شرکت در انواع مدل ها، طرح ها و رنگ های متفاوتی به بازار عرضه شده اند، که در این مقاله قصد داریم دو عدد از پر طرفدار ترین کتری برقی های دلونگی را به شما معرفی کنیم.

معرفی کتری برقی دلونگی مدل KBOV2001

کتری برقی Delonghi مدل KBOV 2001 با توان مصرفی 2000 وات و با ظرفیت 1.7 لیتری به راحتی هر تعداد فنجان آب جوشی را که بخواهید برای شما آماده می کند. همچنین این محصول دارای نشانگر سطح آب و پایه چرخشی بوده که استفاده از آن را بسیار آسان کرده است و با طراحی خاص و درخشان خود به آشپزخانه شما جلوه ای منحصر به فرد می بخشد.

یکی از جذاب ترین ویژگی های این محصول این است که زمانی که کتری برقی را از روی پایه اصلی جدا کنید کتری برقی به صورت خودکار خاموش می شود و باعث افزایش ایمنی دستگاه خواهد شد.

طراحی کتری برقی مدل KBOV 2001 دلونگی

کتری برقی دلونگی مدل KBOV 2001 با طراحی بسیار زیبا و خاص خود می تواند زیبایی و جذابیت آشزخانه شما را دو چندان کند. کتری برقی دلونگی در چند رنگ بسیار شیک و زیبا تولید و روانه بازار شده است. دسته این محصول کاملاٌ عایق حرارت طراحی شده است و شما به راحتی توسط این دسته می توانید این محصول را حمل کنید. جنس محفظه کتری از استیل ضد زنگ و با کیفیت ساخته شده است، همچنین کتری برقی دلونگی مدل 2001 دارای پایه ضد لغزش و محفظه ای برای جمع کردن سیم برق می باشد.

معرفی کتری برقی دلونگی مدل KBZS3001.BG

کتری برقی مدل KBZS3001.BG دلونگی با توان مصرفی 3000 جزو پر قدرت ترین و با کیفیت ترین کتری برقی های موجود در بازار است که می تواند 1.5 لیتر آب را در مدت زمان بسیار کمی برای شما به نقطه جوش برساند. از ویژگی های کتری برقی دلونگی مدل KBZS3001.BG می توان به طراحی جذاب ایتالیایی با بدنه استیل مرغوب، وجود نشانگر سطح آب، قابلیت گردش 360 درجه بر روی کفی کتری، صافی ضد رسوب در قسمت خروجی آب و کفی جداشدنی با قابلیت 360 درجه اشاره کرد.

طراحی کتری برقی مدل KBZS3001.BG دلونگی

بدنه کتری برقی دلونگی به صورت دو لایه طراحی شده است و می تواند آب را تا مدت زمان زیادی گرم نگه دارد و از طرفی بدنه دستگاه هرگز داغ نمی شود. کتری برقی دلونگی مدل 3001 دارای پایه ضد لغزش و با کیفیت بوده که قابلیت نگهداری سیم برق را در خود دارد. همچنین استفاده از سیستم پایه کتری امکان چرخش کتری به صورت 360 درجه را به شما می دهد تا محدودیتی در نگهداری و استفاده از این محصول نداشته باشید. طراحی ظاهری این محصول کاملاً سبکی کلاسیک و اروپایی داشته که می تواند زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان کند. همچنین کتری برقی دلونگی مدل KBZS3001.BG دارای قابلیت خاموش شدن خودکار بوده و بعد از به جوش آمدن آب به طور خودکار خاموش خواهد شد.

نحوه کار با کتری برقی دلونگی

نحوه کار با کتری برقی بسیار ساده است. کافی است مقداری آب درون آن بریزید و کتری را به برق متصل کنید. بعد از این کار کافیست دکمه روی کتری را فشار دهید و آنگاه جادو را به چشم خود ببینید. در کمتر از دو دقیقه آب به دمای جوش رسیده است و آماده استفاده است.

قیمت کتری برقی دلونگی مدل KBZS3001.BG با مدل KBOV2001

برند معروف و مشهور دلونگی همیشه سعی کرده است در کنار کیفیت بالای محصولاتش قیمت مناسبی برای محصولات خود در نظر بگیرد. هر دو این محصولات نسبت به کیفیت بی نظیری که دارند؛ دارای قیمت مناسبی می باشند. تفاوت چندانی در قیمت این دو محصول وجود ندارد.

خرید کتری برقی دلونگی مدل KBZS3001.BG با مدل KBOV2001

شما برای خرید این محصولات، لازم است به یک فروشگاه معتبر مراجعه نمایید که نسبت به محصول خریداری شده، مطمئن باشید. فروشگاه دلونگی تک، یک فروشگاه عرضه‌کننده برند دلونگی است که نمایندگی کتری برقی های دلونگی نیز محسوب می‌شود و می‌توانید این محصول و بسیاری محصولات دیگر دلونگی را از فروشگاه دلونگی تک تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی دلونگی تک

دلونگی تک به عنوان تنها نماینده رسمی دلونگی در ایران بیش از 12 سال سابقه کاری در مرکز بازار فعالیت خود را آغاز کرده و تنها فروشگاهی است که تمامی محصولات را به صورت حضوری به آدرس نمایشگاه دلونگی تک در تهران، سه راه امین حضور، اول زیر گذر امام علی، نبش کوچه علیرضا توکلی، پ 33 مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین محصولات را با گارانتی اصلی و 24 ساعت مهلت تست می توانید از نمایندگی دلونگی تک خریداری کنید.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 31 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بیوگرافی جورجینا رودریگز مدل اسپانیایی و همسر رونالدو +عکس و جزئیات زندگی شخصی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه چاپ یک کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ترجمه تخصصی متن
استوری تسلیت و همدردی بازیگران با حمید گودرزی برای فوت مادرش+عکس/ از پوریا پورسرخ و ژیلا صادقی تا نعیمه نظام‌دوست و پژمان بازغی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تصاویری جالب از چهره متفاوت بازیگران سرشناس و مطرح با سبیل+عکس/ از محمدرضا گلزار و مهران مدیری تا مهدی سلوکی و محسن تنابنده
تصاویر زیبایی از احسان علیخانی، مجری برنامه "جوکر 2"، در کنار پدر و مادرش/ آقای مجری انگار بیشتر شبیه مادر گرامیشونن
جنجال و سر و صدا کردن صحنه زایمان الناز حبیبی در بیمارستان+عکس