دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

مقایسه بهترین برندهای دوربین مداربسته در بازار ایران 

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
برای خرید بهترین برند دوربین مداربسته دچار سردرگمی شدید؟ نمی دانید کدام برند میان برندهای بسیار در بازار کشورمان کیفیت بهتری دارد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات نیاز است برندهای مختلف را بررسی کنید و با ویژگی های هر کدام آشنا شوید.

انواع دوربین های مدار بسته با کیفیت های متنوع در بازار وجود دارد که هر کدام عملکرد متفاوتی می توانند داشته باشند. همچنین با قیمت های متنوع تولید می شوند. اما برخی برندها همیشه جایگاه ویژه ای در صف فروش دارند و کیفیت محصولات خود را تضمین می کنند. معرفی این برندها بر انتخاب راحت تر شما موثر است و با دانستن ویژگی های بارز هر کدام، براساس نیازتان محصول دلخواه را خریداری می کنید.

معرفی برندهای محبوب دوربین مداربسته

در این بخش به مقایسه برندهای دوربین مدار بسته و معیارهای دیگر انتخاب یک مناسب مانند قیمت دوربین مداربسته می پردازیم. با وجود 100 ها برند در بازار جهانی، پرفروش ترین ها از دیدگاه مشتریان جمع آوری شده است:

1.برند هایک ویژن: پرفروش ترین دوربین مدار بسته

برند هایک ویژن یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای موجود در بازار است که توانسته رتبه اول را در زمینه تولید این محصول کسب کند. هایک ویژن یک برند چینی است که فعالیت خود را از سال 2001 آغاز نمود و در حال حاضر، مدل های مختلف دوربین مدار بسته را تولید می کند. از جمله مدل های معروف این برند می توان به دوربین دید در شب، مجهز به LED های مادون قرمز اشاره کرد. در واقع با ارائه فناوری جدید به نام مادون قرمز EXIR منجر به بهبود دید در شب دوربین ها شد.

دوربین های هایک ویژن کیفیت بی نظیری دارد و از نظر مصرف کنندگان در نظارت و حفظ امنیت بهترین است. البته باید بدانید با وجود تحریم ها و عدم ارائه خدمات پس از فروش، دسترسی به این برند کمی مشکل ساز شده و در کشور ما با استقبال کمتری روبرو است.

ویژگی های مثبت:

  • زاویه دید 90 درجه

  • بهره مندی از استاندارد IP و IK

  • مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار

  • قابلیت اصلاح تصویر

  • تعادل سازی میزان نور

2.برند داهوا: ارائه دوربین مدار بسته باکیفیت بالا

از دیگر برندهایی که در لیست بهترین برندهای دوربین مداربسته قرار دارد، برند داهوا است. داهوا تولیدات بی شماری در زمینه تجهیزات امنیتی و نظارتی دارد و از تکنولوژی های پیشرفته و طراحی مدرن برای ارائه آن ها استفاده می کند. دوربین های مدار بسته داهوا نیز با کیفیت بی نظیر، وضوح عالی و قابلیت های هوشمند تولید می شوند و از امکانات منحصر به فرد مانند تشخیص چهره، ضبط با کیفیت 4K، پشتیبانی ارتباطی مدرن و بررسی تصاویر بهره مند هستند.

ویژگی های مثبت:

  • تولید محصولات گسترده با قیمت رقابتی

  • ضبط تصاویر با رزولوشن بالا

  • ذخیره سازی ابری

  • مجهز به حسگرهای دوگانه

  • تصویر برداری رنگی باکیفیت

3.برند یونی ویو: شهرت جهانی

همیشه در بررسی برندهای دوربین مدار بسته نام یونی ویو مطرح می شود. این شرکت تجربه طولانی در این زمینه دارد و فعالیت خود را در کشور چین از سال 2006 شروع کرد. شهرت این برند به دلیل ویژگی های خاص و در عین حال قیمت مناسب محصولات است. کیفیت دوربین های مداربسته یونی ویو نیز تضمین می شود و به دلیل پیروی از تکنولوژی StarView تصاویر بی نظیری در اختیار مخاطبین قرار می دهد.

ویژگی های مثبت:

  • قابل رقابت با برندهای مطرح دیگر

  • ارائه تصاویر رنگی در طول شب

  • قیمت مناسب

4. تیاندی؛ دوربین های مدار بسته پایدار و مستحکم

تیاندی (Tiandy) یکی از شرکت های چینی معروف است که در سال 2002 فعالیت خود را در زمینه روش های امنیتی شروع کرد. امروزه این برند به عنوان یکی از بهترین برندهای دوربین مدار بسته در جهان شناخته می شود. مدل های مختلف تیاندی مانند بولت، دام، PTZ و اسپیددام غوغا به پا کردند و از فناوری های جدید همچون هوش مصنوعی و تشخیص چهره بهره مند هستند.

ویژگی های مثبت:

  • قدرت زوم بالا

  • نمایش جزئیات

  • فناوری هوش مصنوعی

  • ثبت تصاویر به صورت رنگی

  • خرید بهترین برند دوربین مداربسته

  • ارائه خدمات پس از فروش

5. سونی (sony)

سونی از گذشته های دور به عنوان بهترین مدل دوربین مدار بسته شناخته می شد. این برند ژاپنی در طراحی محصولات نظارتی و امنیتی بسیار خوب عمل کرده و تکنولوژی های متفاوت در تولیدات خود گنجانده است. کیفیت و استحکام بالای دوربین های سونی جز مشخصات برجسته آن به حساب می آید و قیمت مناسبی برای فروش محصولات مشاهده می شود. از این برند می توانید از یک مگاپیکسل تا 8 مگاپیکسل دوربین تهیه کنید و از مقاومت آن در برابر شرایط خاص لذت ببرید.

ویژگی های مثبت:

  • بهره مندی از لنزهای متحرک دستی و خودکار

  • قیمت مقرون به صرفه

  • مقاوم در برابر ضربه

  • تنوع در تولید

لیست بهترین دوربین مداربسته ایرانی

بهترین دوربین مدار بسته ایرانی

در مقایسه بهترین برندهای دوربین مداربسته خوب است با مارک های محبوب ایرانی نیز آشنا شوید. سپس بهترین نصاب دوربین مداربسته در تهران را انتخاب کنید تا خدمات نصب و راه اندازی وربین مورد نیاز شما را انجام دهد.

در این لیست اسامی بهترین برندها گنجانده شده است تا با خیال راحت محصول ایرانی خود را انتخاب کنید:

1.برند اکسوم: بهترین دوربین مدار بسته با قیمت مناسب

برند فوژان اکسوم برخلاف اسمش یکی از بهترین برندهای ایرانی در حوزه تولید دوربین مدار بسته است که از سال 1391 شروع به کار نمود. این برند مدل های مختلف دوربین مداربسته ضبط کننده ویدیویی را بر پایه تکنولوژی های روز دنیا ارائه می دهد. اگرچه سابقه چندانی ندارد، اما در حال حاضر توانسته نظر بسیاری از مخاطبین را به خودش جلب کند.

برند اکسوم برای حس رضایت مخاطبین گارانتی و خدمات پس از فروش 50 ماهه در نظر گرفته است و این شرایط کیفیت درجه یک محصولات آن را به اثبات می رساند.

2.برند حارس

برند حارس زیرمجموعه شرکت معتبر پارس ارتباط افزار است که در سال 1397 تصمیم گرفت یک برند جداگانه برای تولید دوربین های مدار بسته در نظر گیرد. دوربین های مدار بسته حارس در مدل های مختلف همچون بولت، دوربین چشمی، دام و ... تولید می شود و قابلیت های متنوعی را ارائه می دهد.

محصولات حارس قیمت منصفانه ای دارند و با ویژگی های چشمگیر مانند وضوح بالای تصویربرداری، مقاومت عالی و ... تولید می شوند. خوب است بدانید این برند در کنار تولید دوربین، لوازم جانبی و قطعات مربوط به آن را در ارائه می دهد.

3.برند برایتون

برند برایتون در زمینه تولید سوئیچ POE های حرفه ای شهرت دارد و از سال 1392 تولید دوربین های مداربسته خود را آغاز نمود. این برند جز پرفروش ترین برندهای داخلی است که دوربین های خود را با ضمانت نامه و خدمات پس از فروش 24 ماهه ارائه می دهد. علاوه براین دوربین های مدار بسته برایتون که هم رده نمونه خارجی است، با قیمت مقرون به صرفه به فروش می رسد.

4.برند کی دی تی

از دیگر برندهای محبوب دوربین مدار بسته ایرانی می توان به برند کی دی تی اشاره کرد. این برند فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرد و به تولید دستگاه های ذخیره تصویر DVR نیز پرداخته است. قبلا از این در تولید تجهیزات POE فعالیت داشت.

شرکت کی دی تی بر پایه مواد اولیه باکیفیت تولیدات خود را ارائه می دهد و از به روزترین تکنولوژی های دنیا استفاده می کند. دوربین های این برند استانداردهای لازم را دارد و همراه با گارانتی 2 الی 5 سال به فروش می رسد.

از محصولات پراستقبال برند KDT می توان به مدل های تحت شبکه اسمارت اکولاین، دوربین حرارتی، دوربین دام و دوربین تحت شبکه اسمارت تیتانیوم اشاره کرد.

5. برند ناظر

این برند زیر نظر شرکت فراگستر اداره می شود و محصولات گسترده ای در زمینه محافظت و امنیت تولید کرده است. دوربین مدار بسته ناظر در مدل های مختلف شامل دام، بولت، پانورما، اسپید دام و ... تولید و بر پایه تکنولوژی های روز دنیا همچون فناوری استارلایت طراحی می شود.

معمولا از دوربین های ناظر در محیط های کم نور استفاده می کنند و تصاویر رنگی و باکیفیت از آن ها به نمایش گذاشته می شود.

راهنمای انتخاب برند دوربین مدار بسته

در نظر گرفتن برخی پارامترها هنگام خرید دوربین مدار بسته بسیار اهمیت دارد. در موارد زیر به این نکات اشاره می کنیم:

  • دستگاه ضبط دوربین

یکی از مهم ترین المان های خرید، توجه به مدل دستگاه ضبط است. دستگاه ها به دو مدل DVR و NVR مورد استفاده قرار می گیرند و در صورت عدم حضور دستگاه DVR، امکانات بر پایه نظارت تصویری وجود ندارد. پس حتما هنگام انتخاب دستگاه ضبط دوربین به امکانات موثر مانند پشتیبانی از فناوری های جدید، جستجو هوشمند و ... دقت داشته باشید و ویژگی های هارد دیسک درون دستگاه را در نظر بگیرید.

  • شرایط پشتیبانی

دوربین های مدار بسته برای این که به خوبی کار کنند نیازمند پشتیبانی هستند. نحوه نگهداری از آن نیز از خرابی سریع دوربین جلوگیری می کند.

  • کیفیت مناسب تصاویر

از دیگر نکات مهم برای خرید دوربین مداربسته، رزولوشن تصاویر است. رزولوشن ها به دسته بندی های 5MP، 4MP، 2MP و 1080MP دردسترس هستند که هر چه این عدد بالاتر، کیفیت تصویر نیز بهتر خواهد بود. البته برای نگهداری این تصاویر باید به فکر فضای ذخیره سازی بیشتر باشید. در غیر این صورت حافظه دخلی دوربین خیلی سریع پر می شود.

  • سنسور صدا و حرکت

دوربین ها دارای سنسورهای حرکتی و صدا هستند و به محض تشخیص صدا یا حرکت مشکوک، شخص را آگاه می سازند.

  • قابلیت Pan/Tilt:

این قابلیت موجب حرکت دوربین به جهات مختلف افقی و عمودی می شود. همچنین امکان زوم به نقاطی از تصویر وجود دارد. جالب است بدانید برخی از دوربین های دارای ویژگی پن تیلت، تا 355 درجه حرکت و 90 درجه چرخش محیط اطراف را پوشش می دهند.

سخن پایانی

مقایسه بهترین برندهای دوربین مداربسته در بازار ایران دید بهتری هنگام خرید در اختیارتان قرار می دهد. به کمک یک راهنمای دقیق و اصولی راحت تر می توانید براساس نیازتان مدل مناسب دوربین مدار بسته را خریداری کنید. هر کدام از برندهای معرفی شده در بازار جایگاه خاص خود را دارند و با تنوع قیمت بالایی به فروش می رسند. براساس بوجه و نیازهای ضروریتان به راحتی می توانید مدل مناسب را خریداری کنید.

جهان ارتباط امید با 15 سال تجربه در زمینه تجهیزات مخابراتی و سیستم حفاظتی امنیتی و نظارت تصویری و فروش خط 4 رقمی و 5 رقمی ویدئوپروژکتور در تهران و سایر شهرستانها میباشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 14 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
همسر رهبر معظم انقلاب: من خواهر آقای هاشمی رفسنجانی هستم/ترفند خلاقانه رهبر و همسرشان برای دیدن هاشمی رفسنجانی در زندان سیاسی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
خاطره شنیدنی روحانی ایرانی از خرید کُت شلوار/روحانی: تُف به مال دنیا ، فروشنده: باید دَرِش بیاری!!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
رانندگی ژوزه مورایس با یک پورش لاکچری آخرین سیستم در پرتغال با موزیک شادمهر عقیلی +فیلم/ سرمربی سپاهان کنار شیدا فارغ از هفت دنیا
(ویدیو) سورپرایز و گریه فریبا کوثری "بازیگر سریال مختارنامه" وقتی مادرش با برنامه تماس میگیره
ویراستاری تخصصی مقاله
(تصاویر) 20 ایده طراحی لاک ناخن برای روزهای گرم تابستان/با این طرح ها شیک و مدرن جلوه کنید