دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

مقایسه پرس سنگین پا هادی چوپان گرگ پارسی با جلو پا جعفر غفارنژاد غول بابلسری +فیلم 

یکشنبه، 28 مرداد 1403
ساعدنیوز: هادی چوپان و جعفر غفارنژاد قرار است به عنوان نمایندگان ایران در استیج مشهور مستر المپیا حضور یابند. در اینجا مقایسه ای داریم از تمرینات پای این دو قهرمان.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، جعفر غفارنژاد برای سومین بار جواز حضور در مسابقات حرفه‌ای مستر المپیا را به دست آورد. جعفر غفارنژاد بدنساز بابلسری با قهرمانی در مسابقات شرو کلاسیک هندوستان جواز حضور مستقیم در مسابقات مستر المپیا 2024 را کسب کرد.

این بدنساز حرفه‌ای در وزن 212 پوند این رقابت‌ها قهرمان شد و بار دیگر قدرت خود را عیان ساخت.تیمی متشکل از 3 ورزشکار حرفه‌ای با سرپرستی امیرحسین نکوکار و اسپانسری شرکت‌ ای اف ساپلمنت، عازم مسابقات شروکلاسیک هندوستان شد.

کیوان علیچی در فیزیک کلاسیک و جعفر غفارنژاد به همراه مجتبی زارع در 212 پوند در این مسابقات به مصاف رقبا رفتند.

نفراول مسابقات آسیایی 2015 ژاپن، نفر اول مسابقات جهانی پرورش‌اندام اسپانیا 2016 ، نفر اول مسابقات جام الماس خلیج فارس، از جمله موفقیت‌های غفارنژاد می‌باشد.

هادی چوپان (Hadi Choopan) بدنساز حرفه ای و ورزشکار پرآوازه‌ کشورمان است که در 4 مهر 1366 در روستای ابنو شهرستان سپیدان استان فارس متولد شد. هادی چوپان عضو باسابقه تیم ملی ایران است و افتخارآفرینی های ملی چشمگیری را در کارنامه ورزشی اش دارد. او مدیریت یک باشگاه مجهز بدنسازی را در شهر شیراز بر عهده دارد. هادی چوپان تا مقطع دیپلم تحصیل کرده است. قهرمانی‌های وافر و متعدد هادی چوپان موجب شده که به او لقب گرگ ایرانی یا پارسی را بدهند.

شاید جالب باشد که بدانید یکی از بزرگترین ضعف‌های هادی چوپان گوش‌هایش بود. او ضعف شنوایی داشت اما هرگز اجازه نداد که این ضعف مانع تلاش های او در زندگی شود. هادی چوپان پیش از شروع حرفه‌ای بدنسازی برای مدتی به ورزش کشتی و بوکس مشغول بود و ضرباتی که در این ورزش‌ها به سرش وارد شد موجب کاهش شنوایی او به 20 درصد شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 28 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
(ویدیو) روزی که اشک تختی درامد!/ خاطره ای دردناک از المپیک رفتن جهان پهلوان تختی که شما نمیدانستید!!
خلاقیت خنده دار مادر ایرانی در تزئین ترسناک آش دندونی دخترش حماسه بزرگی آفرید+عکس/ با دیدن این دندونای بقیه هم از ترس می‌ریزه😂
اکبر عبدی : وقتی می گفتم اردبیلی هستم بابام عشق می کرد و میگفت ببین علی دایی هم میگه اردبیلی هستم
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
نگاهی به میز صبحانه استوایی زهرا گونش ستاره قدبلند تیم ملی والیبال زنان ترکیه در یک کافه بسیار زیبا +تصاویر/ رونمایی از ترکیب جذاب آناناس و عسل