ساعدنیوز
ساعدنیوز

مهاجرت به کشور های آسیایی

  دوشنبه، 12 مهر 1400 ID  کد خبر 170263
مهاجرت به کشور های آسیایی
ساعدنیوز:ما در این مقاله به بررسی کامل راه های مهاجرت به چین، ترکیه و روسیه می پردازیم  تا شما عزیزان با آگاهی از شرایط و روش های مهاجرت بتوانید راه مناسبی را برای خرج از کشور انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که تمامی روش های ذکر شده در مقاله قانونی می باشد.

امروزه مهاجرت به کشور های پیشرفته و مدرن آسیایی مثل ترکیه، چین، روسیه و... موضوع بسیار داغی می باشد که شرایط و قوانین منحصر به خود را داراست. افراد زیادی با علت های گوناگون تصمیم به مهاجرت به کشور های آسیایی را می گیرند. مهاجرت به این کشور ها روش های گوناگونی دارد که هر کدام شرایط منحصر به فردی را دارا هستند. متقاضیان می توانند با بررسی شرایط خود، یکی از روش های مهاجرت به کشور های آسیایی را انتخاب نمایند. البته مهاجرت و اقامت در کشور های خارج سختی های منحصر به خود را دارد و متقاضیان باید با آگاهی کامل از این شرایط اقدام به مهاجرت نمایند.

ما در این مقاله به بررسی کامل راه های مهاجرت به چین، ترکیه و روسیه می پردازیم تا شما عزیزان با آگاهی از شرایط و روش های مهاجرت بتوانید راه مناسبی را برای خرج از کشور انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که تمامی روش های ذکر شده در مقاله قانونی می باشد.

تصویر

راه های مهاجرت به چین

چین، یکی از کشور های پیشرفته و مدرن است که شرایط مطلوبی را برای مهاجرت و اقامت دارد. این کشور سومین کشور پهناور در جهان است و نزدیک به یک میلیارد و چهارصد میلیون نفر جمعیت دارد. مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت دائم در چین راه های گوناگونی دارد که عبارت است از:

  • مهاجرت تحصیلی به چین

یکی از راحت ترین روش های مهاجرت به چین از طریق تحصیل در این کشور است. مهاجرت تحصیلی به چین لازمه دریافت نامه پذیرش تحصیلی از دانشگاه های این کشور می باشد. کشور چین از لحاظ آموزشی سطح بالایی داشته و دانشگاه های معتبر زیادی را در خود جای داده است؛ به همین خاطر متقاضیان و دانشجویان زیادی قصد تحصیل در این کشور را دارند.

تحصیل در چین در تمامی مقاطع تحصیلی امکان پذیر است. دانشجویان می توانند با ارسال رزومه تحصیلی شان به دانشگاه های این کشور، نامه پذیرش تحصیلی دریافت نمایند. دانشجویان پس از دریافت پذیرش تحصیلی می توانند نسبت به اخذ ویزا تحصیلی اقدامات لازم را انجام دهند. تحصیل در مقطع کارشناسی در چین نزدیک به 3 سال، تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نزدیک به 2 سال و تحصیل در مقطع دکترا در چین نزدیک به 3 الی 4 سال به طول می انجامد. متقاضیان مهاجرت تحصیلی توجه داشته باشند که هم به زبان انگلیسی و هم به زبان چینی می توانند در دانشگاه های این کشور تحصیل نمایند.

  • مهاجرت کاری به چین

یکی دیگر از راحت ترین روش های مهاجرت به چین از طریق کار است. متقاضیان مهاجرت باید توجه داشته باشند که برای اخذ ویزا کاری نیاز به دعوت نامه یا پیشنهاد شغلی از کارفرمای چینی دارند. جهت اخذ دعوت نامه از کارفرمای چینی، متقاضیان باید از طریق سایت های کاریابی در چین، شغل مناسبی را پیدا نمایند و رزومه و سابقه کاری خود را برای کارفرما ارسال نمایند. در صورتی که متقاضی بتواند کارفرمای چینی را قانع کند که برای وی دعوت نامه کاری ارسال نمیاد، می تواند اقدام به اخذ ویزای کاری نماید.

البته کارفرمای چینی باید اثبات نماید که فرد مناسبی برای آن کار در چین وجود ندارد. متقاضیان با اخذ ویزا کاری می توانند به چین مهاجرت کرده و پس از چند سال کار مداوم در این کشور، اقامت دائم آن را دریافت نمایند.

  • مهاجرت از طریق ازدواج در چین

یکی دیگر از روش هایی که می تواند منجر به اخذ اقامت و تابعیت چین شود، ازدواج با یکی از شهروندان این کشور است. قانون ازدواج برای اخذ اقامت بدین صورت است که متقاضی پس از ارائه مدارک ازدواج اقامت موقت چین را دریافت می کند و پس از چند سال زندگی با همسر خود می تواند اقامت دائم و پس از آن تابعیت چین را دریافت کند.

  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

یکی دیگر از روش های مهاجرت به کشور چین از طریق سرمایه گذاری در این کشور است. سرمایه گذاری در چین روش های گوناگونی دارد مانند ثبت شرکت، کارآفرینی، خرید ملک و ... که متقاضیان می توانند با کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه اقدام به سرمایه گذاری در این کشور نمایند. لازم به ذکر است که بگوییم، تمامی روش های سرمایه گذاری در چین منجر به اخذ اقامت دائم این کشور نمی شود به همین خاطر بهتر است که با مشورت و کسب اطلاعات بیشتر با وکیل مهاجرتی اقدام به انجام این کار نمایید.

تصویر

راه های مهاجرت به ترکیه

ترکیه یکی دیگر از کشور های نیمه پیشرفته و مدرن است که امروزه متقاضیان زیادی قصد مهاجرت به این کشور را دارند. مهاجرت به کشور ترکیه و اخذ اقامت این کشور روش های گوناگونی دارد. ترکیه یکی از کشور هایی است که از لحاظ جغرافیایی موقعیت مناسبی را داراست؛ چرا که بخشی از آن در اروپا واقع شده و ممکن است در آینده بخشی از اتحادیه اروپا شود. به همین خاطر، متقاضیان زیادی قصد مهاجرت به این کشور را دارند. راه های مهاجرت به ترکیه عبارت است از:

  • مهاجرت کاری به ترکیه

یکی از راحت ترین روش های مهاجرت به ترکیه از طریق کار در این کشور می باشد. متقاضیان مهاجرت به این کشور می توانند با دریافت دعوت نامه یا پیشنهاد شغلی به این کشور مهاجرت کنند. دریافت پیشنهاد شغلی از کارفرمای ترکیه ای کار چندان سختی نمی باشد؛ اما به علت نرخ بیکاری بالا در ترکیه، پیدا کردن کار در این کشور کمی سخت می باشد. البته شما برای کار در این کشور باید به زبان ترکی نیز تسلط داشته باشید.

برای پیدا کردن کار در کشور ترکیه کافی است که در سایت ها و موسسات کاریابی کار مناسبی را پیدا کنید و کارفرما را با رزومه کاری که دارید متقاعد نمایید تا برای شما دعوت نامه کاری ارسال کند.

  • مهاجرت تحصیلی به ترکیه

از دیگر روش های مهاجرت به ترکیه، تحصیل در این کشور است. دانشگاه های موجود در ترکیه رتبه مناسبی را در جهان دارند و از کیفیت آموزشی بالایی برخوردار هستند. شما عزیزان می توانید با اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور، اقدام به اخذ ویزا تحصیلی نمایید و ترکیه مهاجرت کنید. تحصیل در این کشور در تمامی مقاطع تحصیلی امکان پذیر می باشد. حتی آموزش و پرورش این کشور برای راحتی دانشجویان بین المللی امکان تحصیل به زبان انگلیسی را نیز در دانشگاه ها قرار داده است. متقاضیان پس از اتمام تحصیلات شان در ترکیه می توانند در این کشور مشغول به کار شوند و اقامت دائم ترکیه را اخذ نمایند.

متقاضیان با ارسال رزومه تحصیلی شان به دانشگاه های ترکیه می توانند به این کشور سفر کنند و با کسب نمره قبولی در آزمون های ورودی دانشگاه های این کشور، نامه پذیرش دریافت نمایند. تحصیل در مقطع کارشناسی در ترکیه نزدیک به 3 الی 4 سال، تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد 2 الی 3 سال و تحصیل در مقطع دکترا نزدیک به 4 سال به بالا به طول می انجامد. البته لازم به ذکر است که جهت پذیرش در دانشگاه های ترکیه، متقاضیان باید در آزمون های ورودی که دانشگاه ها قرار می دهند شرکت نمایند و با کسب نمره قبولی پذیرش دانشگاه های این کشور را دریافت کنند.

  • مهاجرت از طریق خرید ملک در ترکیه

از دیگر روش های مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک می باشد. خرید ملک در کشور ترکیه می تواند وجب اخذ اقامت دائم آن نیز بشود به شرطی که متقاضی ملکی به ارزش 250.000 دلار آمریکا خریداری نماید. البته با مبالغ پایین تر و سرمایه گذاری در پروژه های ساخت و ساز نیز می توانند اقامت دائم ترکیه را نیز اخذ کنند.

  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در ترکیه

از دیگر روش های مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری در ترکیه روش های گوناگونی دارد، مانند ثبت شرکت، کارآفرینی، خرید سهام، خرید اوراق قرضه دولتی و... که هر کدام از روش ها شرایط منحصر به خود را دارا هستند. تمامی روش های سرمایه گذاری در ترکیه منجر به اخذ اقامت این کشور نمی شود و متقاضیان باید قبل از هر اقدامی اطلاعات لازم را از نرخ ریسک و وضعیت اقتصادی ترکیه به دست آورند.

  • مهاجرت از طریق ازدواج

از دیگر روش های مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج با شهروندان این کشور است. متقاضیان می توانند با ازدواج با یکی از شهروندان این کشور اقامت دائم و پس از آن تابعیت ترکیه را اخذ نمایند. توجه داشته باشید که متقاضیان باید با مدارک ازدواج خود را به سفارت ارائه دهند و اثبات کنند که هدف شان از ازدواج بر پایه عشق و علاقه است. در صورتی که ازدواج متقاضی سوری باشد، در ترکیه این کار جرم تلقی شده و جریمه های مالی و زندان در پی خواهد داشت.

تصویر

راه های مهاجرت به روسیه

روسیه نیز یکی از کشور های پیشرفته و مدرن است که متقاضیان زیادی برای مهاجرت دارد. مهاجرت به روسیه و اخذ اقامت این کشور از روش های گوناگونی امکان پذیر است. متقاضیان می توانند با کسب اطلاعات بیشتر در این رابه به راحتی به این کشور مهاجرت نمایند. روسیه یکی از پهناورترین کشور های جهان است که نزدیک به 145 میلیون نفر جمعیت دارد. روش های مهاجرت و اقامت در این کشور عبارت است از:

  • مهاجرت به روسیه از طریق کار

مهاجرت به روسیه از طریق کار یکی از راحت ترین روش های مهاجرت به این کشور است. متقاضیان می توانند با اخذ دعوت نامه کاری از کارفرمای روسیه ای، ویزا کاری دریافت کرده و به روسیه مهاجرت نمایند. مهاجرت کاری به روسیه مستلزم تسلط به زبان روسی است.

  • مهاجرت به روسیه از طریق تحصیل

از دیگر روش های مهاجرت به روسیه از طریق تحصیل است. تحصیل در روسیه هم به زبان روسی و هم به زبان انگلیسی امکان پذیر است. متقاضیان می توانند با ارسال رزومه تحصیلی شان به دانشگاه های این کشور، نامه پذیرش تحصیلی دریافت نمایند. تحصیل در مقاطع مختلف روسیه برای دانشجویان بین المللی امکان پذیر است. البته ممکن است هزینه های تحصیل به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی کمی بالا باشد که دانشجویان می توانند با اخذ بورسیه این هزینه ها را کاهش دهند.

تحصیل در مقطع کارشناسی در روسیه نزدیک به 3 الی 4 سال، تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نزدیک به 2 الی 3 سال و تحصیل در مقطع دکترا نزدیک به 4 سال به بالا به طول می انجامد.

  • مهاجرت به روسیه از طریق سرمایه گذاری

یکی دیگر از روش های مهاجرت به روسیه از طریق سرمایه گذاری در این کشور است. متقاضیان می توانند با روش های گوناگونی در این کشور سرمایه گذاری کنند مانند خرید ملک، خرید سهام، خرید اوراق قرضه و... . البته برخی از این روش ها موجب اخذ اقامت روسیه نمی شود و متقاضیان باید اطلاعات جامعی را از این روش به دست آورند.

  • مهاجرت به روسیه از طریق ازدواج

یکی دیگر از روش های مهاجرت به روسیه از طریق ازدواج با شهروندان این کشور است. ازدواج با شهروندان این کشور در ابتدا منجر به اخذ اقامت دائم و پس از آن تابعیت روسیه می شود. توجه داشته باشید که ازدواج با تبعه روسیه نباید به صورت سوری باشد و شما باید نزدیک به 3 سال به همسر خود زندگی کرده باشید. علاوه بر این باید تمکن مالی مناسبی را برای تامین هزینه های زندگی تان نیز دارا باشید.

ممکن است شما نیز شایعه ای مبنی بر ازدواج با دختران روسیه و دریافت 15 هزار دلار و تابعیت روسیه شنیده باشید. این موضوع به طور حتم کذب است و واقعیت ندارد.

روش های غیر قانونی دیگری نیز مثل پناهندگی به کشور های روسیه، ترکیه و چین وجود دارد که بسیار خطرناک است و جان و مال متقاضیان را به خطر می اندازد. توجه داشته باشید که امروزه شمار پناهندگان به کشور های پیشرفته بسیار زیاد شده است و کمتر کسی موفق به اخذ پناهندگی در این کشور ها می شود. معمولا افراد جهت اخذ پناهندگی باید در کمپ هایی با دیگر پناهندگان زندگی کنند تا درخواست آنها بررسی شود و در صورتی که حرف های آنها مبنی بر نداشتن امنیت در کشور مبدا به اثبات رسید، با درخواست شان موافقت می شود. این پروسه بسیار زمان بر و سخت می باشد.

شما می توانید با بررسی شرایط تان یکی از روش های قانونی و آسان مهاجرت را انتخاب نمایید و به راحتی به کشور مد نظرتان مهاجرت کنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (277 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (153 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (131 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (105 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (57 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (47 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (35 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (33 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (32 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (28 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (21 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (18 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تصاویری جالب و خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال پایتخت/ چقدر صمیمی و کاربلد! رونمایی از گندم، دختر زیبای امیرمهدی ژوله، داور صداتو/ چقدر بانمک و ناز+عکس عاشقانه های جذاب شبنم مقدمی، داور صداتو و همسر جوان و خوشتیپش/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس تصویری بسیار قدیمی و کمتر دیده شده از کودکی و جوانی رهبر معظم انقلاب تولد حیرت انگیز و هوش پران یک بچه خرگوش با صورت شبیه فیل+عکس فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) گریه های تلخ همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در روز تشییع پیکرش/ روحش شاد و یادش گرامی نگاهی به کیک دو طبقه سالگرد ازدواج پدرام کریمی مجری مشهور ایرانی و همسر باکلاسش+عکس کودکی بامزه سعید آقاخانی، نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چقدر ناز و گوگولی+عکس تبریک تولد جالب محسن کیایی برای بهرام رادان/ چه سلفی زیبا و خاصی+عکس خلاقیت جالب یک مادر ایرانی با نوشته جالب روی یخچال/ این متن پربازدید شد+عکس تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس مهران مدیری: گربه‌ام را هم به هنرمندان نمی‌دهم چه برسد به دخترم! +ویدئو اقدام تحسین برانگیز صاحب نیسان تبریزی در حمل بار با ماشینش+ویدیو/ سخاوت به جیب نیست به دله👌 نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس حضور چهره های فوتبالی برای عرض تسلیت به عابدزاده در مراسم ختم پدرش+عکس/از علی دایی و کریم باقری تا علی پروین و مهدی و رحمتی تصویری از رژه گشت کمیته در دهه شصت+ تاریخچه گشت ارشاد از اول انقلاب تاکنون
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده