دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

محبوبیت خاص مهدی طارمی در بین هواداران اینتر میلان و گرفتن عکس یادگاری با او/ وقتی خدا بغلت میکنه +ویدیو 

دوشنبه، 05 شهریور 1403
ساعدنیوز: مهدی طارمی بازیکن بوشهری که به تازگی به تیم اینتر میلان ملحق شده است محبوبیت زیادی در بین هواداران این تیم معروف دارد که در ویدیو مشاهده میکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، مهدی طارمی یکی از بازیکنان خوب فوتبال تیم ملی میباشد. مهدی طارمی در تیم پرسپولیس خوش درخشید و اینک در تیم اینتر مشغول به بازی میباشد. مهدی طارمی در در بخش حمله مشغول به بازی بوده است و توجه خیلی از تیم های خارجی را به خودش جلب کرده است.

مهدی طارمی سال 2002 کار خود را با ورود به آکادمی برق بوشهر شروع کرد و بعد از یک سال به باشگاه حیات بوشهر پیوست. طارمی تا سال 2004 در این تیم توپ زد سپس در همان سال دوباره به برق بوشهر بازگشت. او پس از دو سال بازی در باشگاه برق بوشهر، سال 2006 به آکادمی جوانان ایرانجوان دعوت شد. مهدی طارمی سال 2009 توانست به بزرگ‌سالان این تیم راه پیدا کند و پس از یک سال به‌صورت قرضی به باشگاه شاهین بوشهر رفت. وی سال 2012 دوباره به ایرانجوان بازگشت و توانست در 22 بازی برای این تیم 12 گل به‌ثمر برساند.

مهدی طارمی تابستان 2014 به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت و با قراردادی دو ساله تا سال 2016 به پرسپولیس پیوست. وی اولین بازی خود را در پرسپولیس مقابل نفت تهران انجام داد و اولین گلش را 5 اوت 2014 مقابل ذوب آهن به‌ثمر رساند. طارمی پس از بازی‌های پیاپی برای باشگاه پرسپولیس توانست در پایان فصل 2014-15جایزه بهترین مهاجم چهاردهمین لیگ برتر خلیج فارس را از آن خود کند.

مهدی طامی در بهمن سال 1402 (2024) با قرارداد 3 ساله به ارزش 3 میلیون یورو در هر سال که با آپشن به 3/5 میلیون یورو افزایش پیدا می کند به تیم اینتر میلان ایتالیا پیوست.

در این ویدیو محبوبیت مهدی طارمی را در بین هواداران اینتر میلان مشاهده میکنید که در حال گرفتن عکس یادگاری با او هستند و مهدی طارمی با خوشرویی تمام با آنها عکس میگیرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 05 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نسل جدید بی‌تربیت، بی‌حیا و پررو نیست بلکه جهش در آی کیوی نسل جدید رخ داده است
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تصویری از خانه ابدی پسر زهره حمیدی+عکس/روحش شاد و یادش گرامی
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
ترجمه تخصصی کتاب
همه هنرمندان و بازیگران ایرانی که تخت جمشید را برای لوکیشن عکاسی انتخاب کردند/ از نرگس محمدی و همای سریال پایتخت تا الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران+عکس
(ویدئو) کشف های باستانی در ایران که باستان شناسان را حیرت زده کرد/ از پروتز چشم مصنوعی تا سیستم فاضلاب شهری و...
(ویدیو) صحبت های مهران مدیری: آشپزی خانوم صمدی خیلی بده!/واکنش آزاده صمدی:آشپزی من عالیه