دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

مهدی عبدی و همسرش یک روز قبل عروسی 

پنجشنبه، 14 مرداد 1400
ساعد نیوز : استوری همسر مهدی عبدی را در صفحه زیر مشاهده می کنید

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، مهدی عبدی یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس تهران بوده که در پست خط حمله و مهاجم بازی می کند.او متولد دهه هفتاد بوده و در قائمشهر به دنیا امده است.

او فوتبالش را در تیم پرسپولیس قائمشهر آغاز کرد و بعد از حضوری موفق در این تیم راهی تیم امیدهای پرسپولیس تهران شود تیمی که توسط اسماعیل حلالی مربیگری می شد.

مهدی عبدی ۱۴ بازی را برای تیم امیدها انجام داد و ۱۲ گل را به ثمر رساند آمار خیره کننده ای که او را به صدر جدول گلزنان آورد

درخشش او در تیم امیدها باعث شد که نظر سرمربی تیم امید ایران به او جلب شده و او را به تیم ملی دعوت کند

وی 14 پاس گل هم در کارنامه داشت و با پایان رقابت ها به صورت قرضی به تیم بادران ملحق شد و اکنون با قراردادی سه ساله به پرسپولیس پیوست.

زمانی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس تهران بود آقای ایرج عرب با قرارداد سه ساله او را به خدمت باشگاه پرسپولیس گرفت

مهدی عبدی در زمان مربیگری برانکو او نتوانست در ترکیب قرمز پوشان حضور پیدا کند ولی با حضور کالدورن سرمربی آرژانتینی ، توانست که نظر این مربی را جلب کرده و به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود.

اوج درخشش مهدی عبدی برای قرمزپوشان پایتخت در دربی نود صورت گرفت و موفق شد که در یک بازی حساس و سرنوشت ساز گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند و با یک حرکت دیدنی و یک ضربه خارق العاده در دقیقه ۸۱ توپ را روانه دروازه تیم استقلال تهران کرد تا قرمزپوشان پایتخت بین ۹۰ را نیز با یک گل به سود خود به پایان برسانند.

صحبت از «مهدی عبدی» است که در ابتدای این فصل به پرسپولیس بازگشت، اما واقعیت این است که حتی خاص ترین آنالیزور ها هم نمی توانستند حدس بزنند که در دربی بتواند مرد اول تیمش لقب بگیرد.

بگذارید یک خاطره بازی کوتاه با گل عبدی در دربی ۹۰ داشته باشیم: «کالدرون دو تعویض اش را انجام داده و همه در انتظار تعویض سوم او هستند. گزارشگر بازی «جواد خیابانی» دست به پیش بینی می زند و اسامی را پشت هم می گوید: «عالیشاه، نادری یا شاید ربیع خواه؛ کدام یک به بازی خواهند آمد؟» و پاسخ کالدرون این بود: «هیچ کدام!». دقیقه ۸۰ بازی،

مرد آرژانتینی آخرین تعویض اش را که یک سورپرایز است، رو می کند. او امیری را از زمین بیرون می آورد و به جای آن، یک جوان ناشناخته را به میدان می فرستد. تنها ۲ دقیقه بعد هم، یکی از شیرین ترین برد های فوتبالی اش را تجربه می کند.» بعد از پایان بازی کلیپی از عبدی منتشر شد که مسیر موفقیت شگفتی ساز دربی را لو داد! در این ویدئو که مربوط به چند سال پیش است، او با پیراهن پرسپولیس و گرمکنی طوسی رنگ، ساعت ها راه را پیمود تا نظاره گر مسابقه تیمش با استقلال باشد. حالا و چند سال بعد، او از روی سکو های ورزشگاه به زمین چمن این ورزشگاه رسیده و حساس ترین گل فصل تیمش را هم زده است. در ادامه گپ و گفتی با این بازیکن درباره مسیر سختی که یک نفس و سریع، اما با تلاش و پشتکار از قراخیل تا آزادی طی کرده، داشته ایم.

یکی از معروف ترین شوخی ها با گلزنی عبدی در بازی حساس دربی که در شبکه های اجتماعی هم ترند شد، این بود که اگر بازی بعد از پایان شهریور ماه برگزار می شد، احتمالا زننده گل باید در زمان بازی در مدرسه می بود! او در این باره می گوید: «بیشتر اعضای خانواده من اهل ورزش به خصوص فوتبال هستند. من در خانواده ای پرسپولیسی بزرگ شدم و آن ها مشوق من برای فوتبال بودند. البته همیشه اصرار داشتند که در کنار فوتبال، باید درسم را هم ادامه بدهم و به همین دلیل من درس را رها نکردم. در همه این سال ها، طوری برنامه ریزی کردم که هم به فوتبالم برسم و هم درسم. با همین مسئله، بعد از گلزنی ام در دربی شوخی شد و گفتند که اگر بازی بعد از شروع مدارس برگزار می شد، باید به مدرسه می رفتم و …! حقیقت اش این است که من الان دانشجو هستم و در رشته کامپیوتر دانشگاه قائم شهر درس می خوانم و دوست دارم در کنار فوتبالم، مدرک مهندسی کامپیوترم را هم بگیرم و حتی مدارج علمی بالاتر هم به دست بیاورم.»

استوری همسر مهدی عبدی؛ ترجمه متن:تو این زمانه قشنگ عاشق زیاده ولی عاشقی مثل ما نیستش


16 پسندیدم 17 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 29 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
امیر محمد احمدی نژاد
2 سال پیش

مهدی یا زنش؟😂
پاسخ
امیر محمد احمدی نژاد
2 سال پیش

❤️😍 چقدر یه شبیه هستن به هم میان
پاسخ
Abbas
3 سال پیش

مبارک باشه ستون پرسپولیس
پاسخ
ایران❤❤
3 سال پیش

اتفاقا استقلالیا باید خیللللی خوب بشناسن. منتهی خودشونو میزنن به اون راه
پاسخ
سپیده
3 سال پیش

بمب انرژی انشالله خوشبخت بشی❤
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

در پاسخ به: کی هست نمی شناسم
هیشکی نشناسی بهتره
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

چیکارش داری 😂 خیلی هم قابل تحمل هستش😂🤞🏻
پاسخ
استقلالو عشقه💙
3 سال پیش

در پاسخ به: کی هست نمی شناسم
منم نمیشناختم الان اون بالا تو متن نوشته که بازیکن پرسپولیسه عشقشون پایدار انشاء الله همیشه خوشبخت باشین💙
پاسخ
شهروند
3 سال پیش

انشاء الله خوشبخت بشین به سلامتی ومیمنت😍😍⁦❤️⁩
پاسخ
فاطمه
3 سال پیش

در پاسخ به: کی هست نمی شناسم
خیبی ازدنیا عقبی پس🤣🤣🤣🤣
پاسخ
لیلا
3 سال پیش

مبارک 😍😍
پاسخ
Ali
3 سال پیش

مهدی جان،برار مبارکه♥️
پاسخ
mhmmd
3 سال پیش

واییی خدا😍😍 غیر قابل کنترل پرسپولیس 😂😂 مبارکش باشه
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

خوشبخت بشین انشالله🥳🥳
پاسخ
عشق استقلال
3 سال پیش

در پاسخ به: کی هست نمی شناسم
😂فکر کنم شما آدم های تمام دنیای را می شناسید 😀😀😀😀😀😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
پاسخ
روح اله
3 سال پیش

خوشبخت بشین خیلی خوشگله
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

کی هست نمی شناسم
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد! + فیلم / قربانی فحشا ...
پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌ جمعی 10 مدیر یک استان
ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم