دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

مهدی طارمی باعث شد تا نام مقدس امام دوازدهم شیعیان اینگونه در استادیوم اینترمیلان ایتالیا طنین انداز بشه +فیلم/ ماشالله به این غیرت 

سه شنبه، 17 مهر 1403
ساعدنیوز: مهدی طارمی در میان هواداران اینترمیلان جایگاه بسیار بزرگی پیدا کرده است. در اینجا شاهد طنین انداز شدن نام مقدس "مهدی" در ورزشگاه اینتر هستید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، اینتر در بازی هفته هفتم سری A به مصاف تورینو رفت و در بازی خانگی به سختی حریف 10 نفره‌‌اش را با نتیجه 3-2 شکست داد.

در این بازی ابتدا مارکوس تورام اینتر را با دو گل پیش انداخت و پس از گل زاپاتا برای تورینو، تورام هت‌تریکش را در نیمه دوم تکمیل کرد.

با وجود اخراج ماریپان در دقیقه 20، تورینو تا دقایق پایانی بازی به دنبال کسب حداقل یک امتیاز بود در فاصله کم با سوت پایان بازی توسط ولاسیچ به گل دوم هم رسید.


اینتر در حالی‌ که می‌توانست در این بازی برد راحت‌تری داشته باشد فرصت‌های قابل توجهی را از دست داد که یکی از آن‌ها توسط مهدی طارمی از دست رفت.

پس از اینکه بازی وارد وقت‌های اضافه شد، اینتر برای اختلاف تفاضل گل بیشتر فشار آورد و یک موقعیت طلایی به طارمی رسید، اما شانس با مهاجم ایرانی اینتر یار نبود.

در دقیقه 4+90 پیتر زیلنسکی در نزدیکی محوطه جریمه یک بازیکن را از مقابل برداشت و ضربه محکم پای راستش را به سمت دروازه فرستاد. در همین لحظه طارمی به سمت دروازه حرکت کرد.

پس از مهار ضربه زیلنسکی، طارمی که در آفساید قرار نداشت دو یا شاید سه قدم با دروازه فاصله داشت تا با گلزنی در این بازی یکبار دیگر توانایی‌های خود را ثابت کند اما ضربه درست به جایی که دروازه‌بان شیرجه زده بود، به بیرون رفت و کرنر به سود اینتر اعلام شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 17 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) رونمایی از پیرترین مرد 256 ساله جهان که تا زمان مرگ 23 بار ازدواج کرده است/ راز طول عمر این بزرگوار چیست؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
نگاهی به صبحانه ایرانی و مقوی مینا مختاری همسر بهرام رادان در صبح دل انگیز وچشم اندازی سرسبز +عکس/ زیتون و چای و مربا و عسل
رونمایی مهراوه شریفی‌نیا از هنر بی‌نظیر خواهرش، ملیکا با بارش عشق/ تصویرسازی فانتزی و زیبا از مهراوه، ملیکا و مادرشان، آزیتا حاجیان+ عکس
بهنوش طباطبایی : برای محیط زیست خوبه که پوست حیوانی که کشته شده استفاده بشه!!
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تاریخچه پرچم ایران ؛ رنگ های پرچم ایران نشانه چیست؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)