دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

مهلت انتخاب رشته های بدون آزمون دوره کاردانی نظام جدید تمدید شد 

یکشنبه، 24 مرداد 1400
کد خبر: 163143
ساعد نیوز: فرصت ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در رشته های پذیرش دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مهر، متقاضیان ثبت نام در رشته هایی که پذیرش در مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفهای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیر انتفاعی در سال ۱۴۰۰ صرفاً براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» صورت می گیرد و تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده اند می توانند تا روز شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

متقاضیان می توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات منتشر شده در روزهای ۶ تیر و ۱۸ مرداد در سایت سازمان سنجش رشته های مورد نظر را انتخاب کنند.

آن دسته از متقاضیانی که قبلاً ثبت نام و انتخاب رشته خود را تکمیل کرده اند در صورت تمایل می توانند تا مهلت اعلام شده رشته های انتخابی خود را ویرایش کنند.

ثبت نام و انتخاب رشته برای ۳۰ رشته بدون آزمون مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت می گیرد.

این ۳۰ کدرشته شامل الکترونیک، ساخت و تولید، صنایع فلزی، تاسیسات مکانیکی، صنایع چوب و مبلمان، چاپ، عمران، معماری، صنایع شیمیایی، صنایع نساجی، متالورژی، سرامیک، معدن، علوم دریایی، امور اداری، تربیت کودک و مدیریت خانواده، طراحی و دوخت، گرافیک، نقاشی، امور دامی، امور زراعی و باغی، ماشین های کشاورزی، صنایع غذایی، هتلداری و گردشگری، حمل و نقل، مکاترونیک، پویانمایی، معماری داخلی، صنایع دستی و انرژی تجدیدپذیر خورشیدی است.

متقاضیان گزینش در رشته های بدون آزمون می توانند جهت مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی و کد رشته محل های انتخابی خود تا ساعت ۲۴ شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org (قسمت ویرایش اطلاعات) نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل اکسپت مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی