دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

محمدحسین کفعمی: حرکت های جهادی در دو عرصه فردی و اجتماعی، آثار شگرفی بر جهادگران و جامعه هدف آن ها دارد 

چهارشنبه، 10 فروردین 1401
کد خبر: 198424
محمدحسین کفعمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در بازدید از قرارگاه جهادی عهد خدمت نوروز بسیج دانشجویی استان فارس اظهار داشت: حرکت های جهادی در دو عرصه فردی و اجتماعی، آثار شگرفی بر جهادگران و جامعه هدف آن ها دارد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: دانشجویان جهادی با حضور در مناطق روستایی و کمتر برخوردار به مجاهدت می پردازند. این اقدامات جهادی برای خود بچه ها موثر است و جدی ترین بستری است که تربیت نیرو و مدیر در آن اتقاق می فتد و موجب رشد و تعالی جهادگران می شود.

کفعمی بیان کرد: بسیج دانشجویی در راستای انجام مأموریت خود، مطابق با نیاز کشور و متناسب با شرایط روز اقدام به برنامه ریزی اردوهای جهادی دانشجویی در قالب <قرارگاه جهادی دانشجویی عهد خدمت در ایام نوروز 1401> کرد.

وی افزود: در حرکت جهادی دانشجویی نوروز امسال، دانشجویان فعالیت های خود را در دو عرصه محرومیت زدایی، امید آفرینی و روایت پیشرفت کشور تحت عنوان عهد خدمت انجام دادند و در این حرکت ۲۰ هزار دانشجو از سراسر کشور به مناطق کم برخوردار هجرت کردند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور اضافه کرد: حرکت های جهادی مبتنی بر بیانات امامین انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دارای مأموریت و رسالت مهم و بزرگی است که آحاد جهادگران خود را ملزم به انجام آن می دانند.

وی با تاکید بر حرکت به سمت مسئله محوری افزود: گروه های جهادی بعد از حضور در مناطق محروم باید پیگیر حل مسائل این مناطق با استفاده از ظرفیت مردم و دانشگاه ها باشند.

کفعمی در آخر با تقدیر و تشکر از دانشجویان جهادگر و دست اندرکاران اردوهای جهادی تصریح کرد: اردوهای جهادی با محوریت دانشجویان و فعالیت های مردم یاری آن ها، مزیت های بسیاری برای مردم به ویژه مناطق هدف دارد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان