دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

محمدحسین میثاقی: علیرضا بیرانوند 5 میلیارد رشوه داده داره استوری می ذاره/ آقا ول کن برو استراحتت رو بکن 

سه شنبه، 01 آبان 1403
ساعدنیوز: ریاست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خوبی روی رشوه 5 میلیاردی علیرضا بیرانوند که از زبان خودش جاری شد و به این موضوع اعتراف کرد، ماله‌کشی کرده و انگار همه قفل‌ها در فدراسیون مهدی تاج باز شده است.

به گزارش سرویس ورزشی ساعدنیوز، پس از واکنش علیرضا بیرانوند به رأی کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال و پرداخت غرامت 20 میلیاردی به باشگاه پرسپولیس، او در یک مصاحبه افشاگرانه اعلام کرد نه تنها 20 میلیارد را نمی‌دهد، بلکه 5 میلیاردی هم که بابت الحاقیه قرارداد به عنوان شیرینی به اعضای هیئت مدیره داده را پس می‌گیرد.

صحبت‌های بیرانوند به نوعی علیه خودش شد؛ چرا که دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور افشا کرد که برای الحاقیه قراردادش که با توسل به همان اقدام به فسخ قرارداد کرد و در نهایت نیز مشخص شد فسخ او غیر قانونی بوده، به اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس رشوه داده است و همین موضوع یک پرونده جدید برای او باز کرد. در این پرونده با رأی بسیار پر انتقاد، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حتی آیین‌نامه خود را زیر سؤال برد و به جای محرومیت سنگین این بازیکن به دلیل اعتراف به پرداخت رشوه، یک جلسه محرومیت مشروط برای او در نظر گرفتند که این یک جلسه هم با عذرخواهی در رسانه بخشیده شد.

حالا پس از چند روز از گذشت این اتفاقات، رأی عجیب و غریب در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و واکنش‌های عجیب‌تر فدراسیون فوتبال به این اتفاقات، رئیس کمیته انضباطی این فدراسیون شروع به توجیه کردن کرده است. به نوعی که گویا در فدراسیون مهدی تاج، رشوه دادن و رشوه گرفتن هیچ قبحی ندارد و آزاد است. چرا که ابوالفضل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی این فدراسیون به عنوان عضوی مهم از رکن قضایی فدراسیون فوتبال تشخیص داده است که روی رشوه دادن بازیکن تیم ملی ماله‌کشی کند. به این شکل قفل همه چیز در فدراسیون فوتبال با مدیریت مهدی تاج باز شد و گویا دیگر رشوه دادن هم آزاد است، اگر قرار باشد نام آن را «شیرینی» گذاشت.

برای دیدن مطلب مشابه کلیک کنید.


1 پسندیدم 11 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
داستان های هزار و یک شب ؛ شب اول : داستان دهقان و درازگوش
عمو رشید در نقش زن اشکان اشتیاق / چه دلبری میکنه این رشید؛ خیلی تو نقشش فرو رفته + ویدئو
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اگه میخوای پول اضافی برای خرید فینگرفود برای مهمونیهاتو ندی این ویدیو رو تا آخر ببین تا طرز تهیه چند مدل فینگرفود سه سوته و خوشمزه رو یاد بگیری+ویدیو
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه