دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

محمود احمدی نژاد: بدون عموپورنگ نمی توان زندگی کرد! 

شنبه، 22 اردیبهشت 1403
کد خبر: 388122
ساعدنیوز:محمود احمدی نژاد، رئیس‌جمهور سابق در مراسم افتتاح دو شبکه ورزش و پویا گفته بود: رسانه ملی یک ظرف ملی است که باید تمام سلایق و علایق خوب مردم را پوشش بدهد، ما آمادگی داریم هر ماه دو شبکه افتتاح کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فارس، مراسم افتتاح دو شبکه تلویزیونی ورزش و پویا که در سال 91 با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور وقت ، سید‌عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما، اعضای هیئت دولت و جمعی از هنرمندان و ورزشکاران در حاشیه جلسه هیئت دولت برگزار شد.

بنابر این گزارش، احمدی‌نژاد در این مراسم طی سخنانی گفت: وقتی انسان بزرگ‌تر می‌شود نیاز بیشتری به ارتباط پیدا می‌کند و رسانه بخشی از ارتباطات و زندگی انسان را تأمین می‌کند.

وی ادامه داد: من به اوقات فراغت اعتقاد ندارم و هر ساعتی که کودک پای تلویزیون است، ساعت پویایی و کمال است. انسان به استراحت، تفریح، یادگیری، ارتباط با دیگران و ... نیاز دارد و امروز رسانه به خوبی می‌تواند بخش مهمی از این نیاز را برطرف ‌کند. خوشحالم که امروز 17 شبکه فعال است و این شبکه‌ها بخشی از نیاز اجتماعی را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به دو شبکه ورزش و پویا اظهار داشت: این دو شبکه بسیار مهم هستند و من خودم بعضی از پویانمایی‌ها را دیده‌ام؛ هم ایرانی و هم غیر ایرانی، داستان آرش، فرمانروایان مقدس و حضرت سلیمان را دیده‌ام و یک ساعت نیز میخ‌کوب آن بوده‌ام. یکی دیگر از پویانمایی‌هایی که از شبکه پویا دیدم داستانی از آمریکای جنوبی بود و نقش اول آن را یک اسب ایفا می‌کرد.

* بدون عمو پورنگ نمی‌توان زندگی کرد

احمدی‌نژاد عنوان داشت: امروز بدون ورزش نمی‌توان زندگی کرد، همان‌طور که نمی‌توان بدون عمو پورنگ، امیرمحمد و آقای روشن‌پژوه زندگی کرد. ما به لحاظ ذخیره فرهنگی بسیار غنی هستیم. اگر یک شبکه بخواهد مباحث تاریخی ما را طرح کند و برای کودک و بزرگسال سازندگی داشته باشد برای هزار سال خوراک داریم. مانند امثال و حکم و داستان‌های مولوی که هر کدام به شکل‌های مختلف قابل ساخت است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی بازی‌های عموپورنگ تمومی نداره! / عکس دو نفره داریوش فرضیایی با لباس هندی و امیرمحمد متقیان با کت و شلوار شیک و لاکچری
آینه کنسول قهوه ای رنگ و شومینه اُریب، گوشه ای از سبک چیدمان و طراحی خانه لوکسِ سالار عقیلی+ عکس/ علاقه همسر آقای خواننده به حیوان خانگی مشهوده
روسری اصیل و ایرانی بر سر فریبا نادری عروس حشمت فردوس+عکس/ سلیقه بینظیر خانوم بازیگر در انتخاب طرح روسری😍
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ویدیو/ تبدیل تنۀ درخت به راه‌پله فقط میتونه کار یه مهندس خلاق باشه/ یا راهی خواهم یافت، یا راهی خواهم ساخت...
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه چاپ یک کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟