دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

مهم‌ترین سیگنال‌ها برای بورس امروز 

دوشنبه، 26 مهر 1400
کد خبر: 172676
ساعد نیوز: بازار سهام روز گذشته با افت دو شاخص بورس به کار خود پایان داد. شاخص کل بورس با ۱۳۹۷ واحد منفی در کانال یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد قرار گرفت و شاخص هم‌وزن هم با سه هزار واحد افت در محدوده ۳۹۸ هزار واحد قرار گرفت. کدام سیگنال‌ها بورس امروز را تحت تاثیر قرار می‌دهند؟

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از تجارت نیوز، بازار سهام روز گذشته با افت دو شاخص بورس به کار خود پایان داد. شاخص کل بورس با ۱۳۹۷ واحد منفی در کانال یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد قرار گرفت و شاخص هم وزن هم با سه هزار واحد افت در محدوده ۳۹۸ هزار واحد قرار گرفت. کدام سیگنال ها بورس امروز را تحت تاثیر قرار می دهند؟

_ طبق آنچه از اظهارات نمایندگان مجلس و سخنگوی شورای نگهبان برمی آید، به نظر می رسد مصوبه واردات خودرو راه سختی برای اصلاح و تایید نهایی از سوی شورای نگهبان ندارد و کارشناسان معتقدند با تایید آن توسط شورای نگهبان، واردات خودرو می تواند از سر گرفته شود.

_ رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در سال آینده افزایش حقوق به صورت پلکانی انجام خواهد شد، گفت: بر این اساس تلاش بر این است که حداقل افزایش اعمال شده ولی حقوق های پایین ممکن است تا بالای ۳۰ درصد نیز افزایش یابد اما کسانی که چندین بار افزایش حقوق داشته اند کمترین درصد رشد را خواهند داشت و افزایش حقوق برای تمامی کارکنان یکسان نیست._ به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی اونس جهانی طلا در نرخ ۱۷۶۷ دلار ثابت ماند. قیمت طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۴۵ هزار تومان افزایش یافت.

_ قیمت دلار در بازار آزاد روز گذشته روند افزایشی خود را حفظ کرد و به قیمت ۲۷ هزارو ۲۴۰ تومان رسید. نرخ ارز در صرافی ملی ۲۶۶۲۷ تومان اعلام شد.

_ رئیس کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس اظهار کرد: دریافت سود مرکب توسط بانک ها متوقف شده است و از این به بعد این کار غیرقانونی محسوب می شود.

_ رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با بیان اینکه دولت و تولیدکننده نباید حق دخالت در بازار توزیع را داشته باشند، گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو میلگرد در بازار ۱۵ هزار و ۱۰۰ تا ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان است.

_ لوازم خانگی ایرانی گران شد. نایب رئیس اتحادیه لوازم خانگی با تائید این خبر گفت: لوازم خانگی ایرانی به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه و نرخ دستمزد گران شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی