دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

مهراب قاسم خانی همسر سابق شقایق دهقان: نویان با من زندگی میکنه و دو روز در هفته میره پیش مامانش، میدونم که یه روز بچه‌هام وِلم میکنن میرن +ویدیو 

یکشنبه، 22 مهر 1403
ساعدنیوز: حرف‌های مهراب قاسمخانی درباره زندگی شخصی و فرزندانش را مشاهده بفرمایید. مهراب قاسمخانی دو بار ازدواج کرده‌ است. حاصل ازدواج اولش یک دختر به نام نیروانا است. پس از جدایی از همسر اولش برای بار دوم در سال 1383 با شقایق دهقان ازدواج کرد. حاصل این ازدواج نیز پسری به نام نویان است. او در سال 97 از شقایق جدا شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز، مهراب قاسم‌ خانی از نویسندگان سرشناس و پرحاشیه کشورمان است که در تاریخ 16 آذر 1350 در تهران متولد شد. او علاوه بر نویسندگی به عنوان طراح دکور نیز فعالیت می کند. تحصیلات مهراب قاسم‌ خانی در رشته نقاشی است که لیسانس و فوق لیسانس دارد.

حرف‌های تازه مهراب قاسمخانی درباره زندگی شخصی و وابستگی به بچه هایش را مشاهده بفرمایید.. مهراب قاسمخانی دو بار ازدواج کرده‌ است. حاصل ازدواج اولش یک دختر به نام نیروانا است. پس از جدایی از همسر اولش برای بار دوم در سال 1383 با شقایق دهقان ازدواج کرد. حاصل این ازدواج نیز پسری به نام نویان است. او در سال 97 از شقایق جدا شد.


3 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 22 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم) ناگفته‌های مهراوه شریفی‌نیا درباره گریم جنجالی‌اش در سریال کیمیا / خیلی خواهش کردم که بازیگر عوض کنیم، بچه‌های من یکیشون همسن من بود، دوتاشون دو سه سال از من کوچیکتر بودند!
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
(ویدئو) حماسه‌آفرینی دختر دانش‌آموز پژمان بازغی/ شوق‌و‌ذوق مادرانه مستانه مهاجر در لحظه اهدای جایزه بهترین بازیگر نوجوان سینمای ایران به نفسش + عکس
ترجمه تخصصی کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
نگاهی به خانه ابدی گُلباران شده داریوش مهرجویی و همسرش ، هنرمندان پَر پَر شده / روحشان شاد و یادشان گرامی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری