دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

مهرداد محمدی یاغی استقلالی در خودروی لوکس تویوتا لندکروزش در خیابانی در قطر +عکس/ پرچم بچه های پائین بالاست 

سه شنبه، 06 شهریور 1403
ساعدنیوز: طبق خبری که محمدحسین میثاقی منتشر کرده است تیم استقلال تهران قرارداد مهرداد محمدی را به صورت یکطرفه فسخ کرده است. اگر این خبر درست باشد یک زلزله در استقلال رخ داده است. در اینجا تصویری از این بازیکن در ماشین لوکسش در قطر را با شما به اشتراک می گذاریم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، مهرداد محمدی بعد از مصاحبه جنجالی خود بعد از پایان بازی آخر مقابل پیکان، با محرومیت شش جلسه ای از سوی کمیته انضباطی روبرو شده و این محرومیت زمانی قابل اجراست که نام بازیکن در لیست تیم در سازمان لیگ ثبت شود. به عبارت ساده تر محرومیت از زمانی محاسبه می شود که قرارداد بازیکن با تیمش رسمیت داشته باشد.

بنا به هر دلیلی (چه فسخ یک طرفه چه خروج نام بازیکن از لیست تیم) نام محمدی در لیست استقلال ثبت نشده باشد، محرومیتش پا برجا خواهد ماند و این گونه نیست که استقلال بتواند با خروج نام این بازیکن از لیست تیمش، پس از پایان محرومیتش نامش را مجدد وارد لیست کند.

مدیران استقلال دچار اشتباه محاسباتی وحشتناک شدند و این کار باعث شده که بعد از گذشت دو هفته از لیگ برتر محمدی نتواند محرومیتش را پشت سر بگذارد. طبق سندی که منتشر شد، قرارداد محمدی با استقلال در تاریخ 31 مرداد ماه فسخ شده و این یعنی مهرداد تنها یک جلسه از محرومیتش را پشت سر گذاشته است.

محمدی ابتدا باید تکلیفش را با استقلال و یا تیم دیگری که این بازیکن را می خواهد مشخص کند و بعد از ثبت قرارداد و وارد شدن او به لیست تیم مورد نظر، باقی مانده محرومیتش را سپری کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 06 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
کریم باقری: در صف نان بربری و سنگگ شاطرها خارج از نوبت می‌خواهند لطف کنند و نان بدهند اما نمی‌گیرم و می‌گویم دوست دارم در صف بایستم+عکس
تذکر جدی علی دایی به آقای کمدین: دفعه آخرت باشد که ادای من را درآوردی!
(فیلم) بسته حمایتی رئیس‌جمهور قربانی گرفت!
رهبر معظم انقلاب خطاب به دختری که به سن تکلیف رسیده بود: دیگه نمیشه ماچت کرد ...
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
تصویری از خانه ابدی روح الله داداشی، قوی ترین مرد آهنین+عکس/روحش شاد و یادش گرامی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
خلاقیت منحصربفرد موکب دار اصفهانی برای درکردن خستگی از تن مردم با ماساژ صلواتی/ صد بار هم ببینی تکراری نمیشه+فیلم
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(ویدئو) یادی کنیم از مصاحبه خنده دار ایرج نوذری در صندلی داغ با منوچهر نوذری / پسرشو جلو همه چه قشنگ ضایع میکنه؛ نمونه بارز پدر ایرانی 😂😂