دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

میلاد هارونی، خواننده پاپی که از حاج قاسم انگشتر گرفت 

دوشنبه، 15 دی 1399
ساعد نیوز : یکی از خوانندگان جوان موسیقی کشورمان با اشاره به اجرای قطعه «ما ملت امام حسینیم» در سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی از خاطره انگشتری که این شهید بزرگوار به وی هدیه داد، سخن گفت.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از افکار نیوز، میلاد هارونی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان که طی روزهای اخیر همراه با صابرخراسانی در مزار شهید قاسم سلیمانی و چندین شهر کشور به اجرای زنده قطعه «ما ملت امام حسینیم» پرداخته بود، توضیح داد: خوشبختانه پس از ساخت این اثر موسیقایی که با همراهی صابر خراسانی عزیز صورت گرفت، ما توفیق داشتیم که کار را در شهرهای مختلف کرمان، مزار شهید قاسم سلیمانی و چند شهر دیگر اجرا کنیم که خوشبختانه با عنایت ویژه حاج قاسم و شهدای عزیزمان استقبال بسیار خوبی از این قطعه شد.

هارونی افزود: یکی از ماندگارترین لحظاتی که در این اجراها تجربه کردم، مربوط به اجرای ما در یکی از زندان های کرمان بود که در آنجا مشاهده کردم زندانیان با موضوع حاج قاسم نمایشگاهی را به صورت خودجوش راه اندازی کرده بودند که برایم خیلی عجیب بود و به من ثابت کرد که مکتب حاج قاسم که می گویند یعنی چه؟ او قطعاً یکی از بزرگترین انسان های روزگار من است که وقتی رفت دیدیم که چه جمعیتی شیدای او بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
مراحل سابمیت مقاله
سابمیت مقاله چیست؟
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله !