دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / اطلاعات دارویی /

میزان مصرف ، تاثیرات و مکانیزم اثر کامیلین 

چهارشنبه، 15 اسفند 1397
محلول کامیلین (Camilin) از داروهای واژینال است که به منظور درمان عفونت قارچی واژن تجویز می‌شود. ماده موثر این دارو فلاونوئید بوده و منشا گیاهی دارد. این دارو خارش و التهابات ناشی از عفونت را کاهش می‌دهد. مصرف برخی از شوینده‌ها تعادل اسیدی محیط واژن را بر هم می‌زنند و احتمال ابتلا به بیماری‌های باکتریال هم بالا می‌رود.

به همین دلیل مصرف یک شوینده مخصوص که ضد التهاب و ضد حساسیت باشد برای این منظور توصیه می‌گردد. محلول کامیلین علاوه بر جلوگیری از رشد باکتری‌های مضر، بوی نامطبوع واژن را هم رفع می‌کند. کاهش ناراحتی‌های هموروئید، اگزما و ترک اطراف مقعد از دیگر موارد استفاده از این محلول است.


عفونت واژن به طور کلی می‌تواند منشا قارچی و یا باکتریایی داشته باشد که داروی مورد نیاز برای درمان هر کدام متفاوت است. بنابراین اینگونه نیست که هر نوع عفونتی که یک خانم در ناحیه واژن دارد با یک داروی خاص برطرف شود. به طور قطع نمی‌توان علت بروز عفونت را مشخص کرد. عدم رعایت بهداشت، شستشوی بیش از اندازه ناحیه تناسلی با صابون، آمیزش و... همگی می‌توانند در ایجاد عفونت موثر باشند. برای رفع عفونت اولین کاری که باید انجام داد مراجعه به پزشک و تشخیص نوع عفونت است. در برخی موارد خانم‌ها دوستان و آشنایان خود را ترغیب به استفاده از دارویی می‌کنند که پزشک برایشان تجویز کرده است. این کار نادرست است از این جهت که ممکن است نوع عفونتی که دو نفر به آن مبتلا هستند اصلا شبیه نبوده و به طبع آن درمان یکسانی هم برای آن دو وجود نداشته باشد. بنابراین این پزشک است که با تشخیص صحیح می‌تواند داروی مناسب را برای شما تجویز کند.

ترکیبات بکار رفته در محلول کامیلین


محلول کامیلین حاوی عصاره‌ی بابونه و الکل بوده که سبب ضدعفونی التهابات و زخم‌ها شده و نسبت به بتادین خشکی ایجاد نکرده و همچنین در بهبود التهابات و زخم‌های چرکی مانند زونا بسیار عالی عمل کرده است.

 
 

موارد مصرف محلول کامیلین

درمان عفونت قارچی واژن

مقدار مصرف محلول کامیلین


مقدار و نحوه مصرف محلول کامیلین میزان دقیق مصرف این دارو باید توسط پزشک تعیین گردد. به طور معمول مقدار 20 میلی لیتر از محلول را با یک لیتر آب رقیق نموده و روزانه چند بار مصرف نمایید. همچنین برای استحمام در وان می توانید، مقدار 40 میلی لیتر از دارو را در 20 لیتر آب رقیق کنید. طول درمان با داروهای ضد قارچ واژینال یک روزه، سه روزه و یا در صورت لزوم بیشتر می باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه