دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / اطلاعات دارویی /

میزان مصرف، تاثیرات و مکانیزم اثر کرم ونوویتال 

جمعه، 03 خرداد 1398
کرم ونوویتال (Veinovital) از داروهای گیاهی حاوی عصاره شاه بلوط هندی است که به منظور درمان واریس و رفع کبودی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دارو در صورت مصرف صحیح، عارضه خاصی ندارد.

 واریس از بیماری‌های شایع در بین خانم‌هاست که در آن‌ سیاهرگ‌ها در انتقال خون دچار مشکل شده و باعث می‌شوند رگ‌ها به صورت برآمده و رنگی شوند. این عارضه بیشتر در قسمت پا ایجاد شده و باعث بروز احساس درد شدید، خستگی یا گرفتگی می‌شود. بیماری واریس نه تنها از نظر جسمی برای فرد مبتلا مشکلاتی ایجاد می‌کند؛ بلکه از لحاظ ظاهری هم برای بیمار، خوشایند نیست. طبق آمار سازمان بهداشت آمریکا واریس در ۲۵ درصد زنان و ۱۰ درصد مردان اتفاق می‌افتد. اگرچه علت اصلی ابتلا به واریس بیشر ارثی است؛ اما عواملی مثل ایستادن به مدت طولانی و چاقی، استفاده از قرص‌های ضد بارداری، یبوست و تغییرات هورمونی در بدن در دوران بارداری و یائسگی هم در ایجاد این عارضه، دخیل هستند.

امروزه درمان‌های متعددی برای درمان این بیماری وجود دارد اما بهتر است برای درمان، راه‌های ساده‌تر را هم در نظر گرفت. استفاده از درمان‌های موضعی مثل کرم ونوویتال یکی از این راه‌هاست.

کرم ونوویتال چیست؟

کرم ونوویتال (Veinovital) از داروهای گیاهی است که به منظور درمان واریس و همچنین رفع درد، خارش، احساس سنگینی و ادم در پاها و درد عضله ساق پا مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگرچه می‌توان واریس را با روش‌هایی مثل لیزر و جراحی درمان کرد اما استفاده از روش‌های آسان‌تر موضعی هم برای بهبود این بیماری بی‌تاثیر نیست. علاوه بر درمان واریس، از این فرآورده برای برطرف کردن کبودی و خون‌مردگی هم استفاده می‌شود.

این دارو حاوی عصاره گل همیشه بهار و شاه بلوط هندی است که باعث افزایش حساسیت رگ‌ها به کانال‌های کلسیمی، کاهش نفوذپذیری مویرگ‌های آسیب دیده و افزایش انقباضات رگ‌ها شده و در نهایت منجر به کاهش ادم و تورم می‌شود. عصاره شاه بلوط هندی این عصاره با تقویت مویرگ‌ها و رگ‌های خونی نه تنها از ابتلا به بیماریهایی مانند واریس و هموروئید جلوگیری می‌نماید بلکه با بازسازی جراحات و التهابات عروق و استحکام دیواره رگ‌های ضعیف، موجب تسریع در درمان می‌گردد. 

مقدار و نحوه مصرف کرم ونوویتال

بهتر است میزان دقیق مصرف این دارو، توسط پزشک تعیین گردد. به طور معمول باید مقدار کافی از کرم را دوبار در روز (صبح و عصر) بر روی نواحی مورد نظر ماساژ دهید. دوره درمان تقریبا به مدت ۶ الی ۸ هفته به طول می‌انجامد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
مراحل اکسپت مقاله
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه