دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / اطلاعات دارویی /

میزان مصرف، تاثیرات و مکانیزم اثر واردنافیل 

دوشنبه، 03 تیر 1398
قرص واردنافیل به منظور رفع مشکلات رابطه زناشویی و تقویت روابط جنسی، به عنوان قرص تقویت جنسی تحت نظر پزشک تجویز می‌شود. علاوه بر این مواد طبیعی مثل انجیر و خرما برای تقویت قوای جنسی بسیار مفید می‌باشند.

واردنافیل با مهار فسفودی استراز تیپ 5 در اجسام غاری شکل آلت تناسلی مردانه باعث افزایش اثر نیتریک اکساید در پایانه های عصبی و سلولهای اندوتلیال در اجسام غاری شکل می شود.در نتیجه منجر به گشادشدن عروق و افزایش جریان خون به اجسام غاری شکل و نعوظ آلت تناسلی مردانه در برابر تحریک جنسی می شود.

واردنافیل در درمان اختلالات نعوظ آقایان و زیادی فشار خون شریان ریوی استفاده می شود.

واردنافیل بسرعت جذب شده و فراهمی زیستی آن تقریبا 15% می باشد.حجم ظاهری توزیع 208 لیتر می باشد.اتصال به پروتئین واردنافیل تقریبا 95% می باشد.واردنافیل بطور عمده بوسیله CYP3A4 متابولیزه می شود و متابولیت اصلی M1 مسئول 7% فعالیت کل را برعهده دارد.

واردنافیل بشکل متابولیت 91 تا 95 % از طریق مدفوع و 2 تا 6 % از طریق ادرار دفع می گردد.کلیرانس نهایی بدن 56 L/h می باشدنیمه عمر متابولیت M1 تقریبا 4 تا 5 ساعت برای (لویترا) و 3 تا 5 ساعت برای (استاکسین) می باشد.

موارد مصرف واردنافیل (استاکسین)

استاکسین (واردنافیل) ماهیچه های موجود در جداره رگ ها را باز می کند و باعث افزایش جریان خون به قسمت های به خصوصی از بدن می شود.

قرص های استاکسین خوراکی برای درمان اختلالات نعوظ مورد استفاده قرار می گیرند. (اختلال جنسی)

استاکسین ممکن است برای مقاصدی دیگری نیز که در این راهنمای دارویی ذکر نشده است استفاده شود.

مقدار مصرف استاکسین

مقداراولیه:10 mg خوراکی ، یک بار در روز، ممکن است به 20 mg افزایش یا به 5 mg کاهش داده شود، براساس کارایی و قدرت تحمل.حداکثر مقدار مجاز:20 mg یک بار در روز.

مکانیسم اثر واردنافیل

واردنافیل با مهار فسفودی استراز تیپ 5 در اجسام غاری شکل آلت تناسلی مردانه باعث افزایش اثر نیتریک اکساید در پایانه های عصبی و سلولهای اندوتلیال در اجسام غاری شکل می شود.در نتیجه منجر به گشادشدن عروق و افزایش جریان خون به اجسام غاری شکل و نعوظ آلت تناسلی مردانه در برابر تحریک جنسی می شود.

فارماکودینامیک

واردنافیل در درمان اختلالات نعوظ آقایان و زیادی فشار خون شریان ریوی استفاده می شود.

فارماکوکینتیک

واردنافیل بسرعت جذب شده و فراهمی زیستی آن تقریبا 15% می باشد.حجم ظاهری توزیع 208 لیتر می باشد.اتصال به پروتئین واردنافیل تقریبا 95% می باشد.واردنافیل بطور عمده بوسیله CYP3A4 متابولیزه می شود و متابولیت اصلی M1 مسئول 7% فعالیت کل را برعهده دارد.
واردنافیل بشکل متابولیت 91 تا 95 % از طریق مدفوع و 2 تا 6 % از طریق ادرار دفع می گردد.کلیرانس نهایی بدن 56 L/h می باشدنیمه عمر متابولیت M1 تقریبا 4 تا 5 ساعت برای (لویترا) و 3 تا 5 ساعت برای (استاکسین) می باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله !