دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / اطلاعات دارویی /

میزان و نحوه مصرف مسترون (Masteron) 

یکشنبه، 05 اسفند 1397
مسترون (Masteron) استروئیدی ملایم است که ورزشکاران رشته های قدرتی، اغلب در دوران حجم و البته کات از آن استفاده می کنند. ماده موثر این دارو دروستانولون پروپیونات و دروستانولون دی پروپیونات است.

روش و مقدار مصرف مسترون


دوز استاندارد برای مردان بالغ به طور معمول در محدوده ۳۰۰-۴۰۰ میلی گرم در هفته می باشد . به طور معمول، این به معنای تزریق ۱۰۰ میلی گرم هر روز در مجموع ۶-۸ هفته خواهد بود. برخی ممکن است به طور متناوب، دوز خود را به یک برنامه تزریق روزانه تقسیم کنند، اما هر روز باید کافی باشد. اگر نسخه Drostanolone Enanthate یافت شود، ۱-۲ تزریق در هفته کار خواهد کرد، اما چنین نسخه تا حدودی نادر است.


برای درمان سرطان پستان زن، دوز استاندارد برای هر ۱۲ تا ۱۲ هفته ۱۰۰ میلی گرم ۳ بار در هفته توصیه می شود. این معمولا منجر به علائم virilization می شود که ممکن است دشوار باشد که معکوس شود. برای ورزشکار زن ۵۰mg در هفته مجموعا برای ۴-۶ هفته باشد. برخی از زنان ممکن است دوزهای نزدیک به ۱۰۰ میلی گرم در هفته را دریافت کنند که در صورت تحمل هورمون خوب عمل می کند. دوزهای این محدوده باید برای اکثر زنان کنترل شود، اما حساسیت فرد را باید مد نظر داشت. دوزهای بالای ۱۰۰mg در هر هفته و یا فراتر از ۴-۶ هفته باعث مصرف بیش از حد شده و احتمالا علائم virilization را در برخی از سطوح تولید می کند.


3 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم